Autor Téma: Několik dotazů - dobíjení, žárovky, benzín, ... :)  (Přečteno 1123 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Lukasino

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 11
Několik dotazů - dobíjení, žárovky, benzín, ... :)
« kdy: Pondělí, 29/07/2013, 10:00 »
Ahoj,
poridil jsem si Canyona 500 na vyzkouseni, jestli je tohle spravny smer... Mam par dotazu :)

1) Malo mi to dobiji (bez svetel 12,7v se svetly 12,3v), snazil jsem se googlit a vycetl bud altik nebo regulator. U regulatoru se da zmerit cim to je. Jen mi poradte kde ho najdu? Cetl jsem, ze je nekde vzadu? Co vse se musi rozebrat?

2) Kolik si zhruba pripravit pokud to bude altik nebo regulator? Jake jsou bezne ceny a co je uz predrazene?

3) Spojene s 1), nez to vyresim, premyslel jsem ze bych dal dopredu silnejsi LED parkovacku a snazil se zahrat to na "denni sviceni" :) Poradite s jakou patici? Uz se mi podarilo vygooglit potkavacka, dalkova, zadni, ale parkovaci ne :) Co vse se musi rozebrat pro vymenu parkovacky?

4) Co lit za benzin? Klasicky BA95, nebo tomu pomuze neco lepsiho? Zkusil jsem ted nabrat plnou V-Power 95 a prijde mi to pocitove lepsi, hlavne v nizsich otackach, ale nevim jestli to tomu motoru neskodi a jak moc je to placebo

5)  V jakych jezdite otackach? Prijde mi, ze pod 3tis. to vazne nechce a nad 4 mi to zase prijde urvane (bavim se pri konstantni rychlosti), ale asi to je navykem z auta :)

6) Mám KO spinac u stojanku, jde to nejak jednoduse resit nahradou z neceho jineho, nebo se na to vykaslat a pamatovat na to?

7) Na foru mi blbne diakritika (vidim misto ni "?"), je to v poradku? :)

Moc dekuji za odpovedi

Lukas

EDIT:
1) Tak jsem už regulátor našel, hodnoty jsou:

Volnoběh
z alternátoru 3x 14V (+-1V), konektor jsem nerozpojoval, snad to není chyba
z regulátoru 14V
na baterii 13,2V (bez světel)

Pokud zvýším otáčky na cca 4-5tis, tak z alternátoru to spadne na cca 3x5V (opět nerozpojené konektory)

Co všude čtu, tak se uvádí že to má být 3x40-70V, nebo ne? :)
« Poslední změna: Pondělí, 29/07/2013, 11:36 od Lukasino »

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Re:Několik dotazů - dobíjení, žárovky, benzín, ... :)
« Odpověď #1 kdy: Pondělí, 29/07/2013, 20:10 »
Zdravím Tě.
Máš tedy fůůůůru dotazů.
Tak ten první, měl jsem podobný problém, zkoušel řešil ladil doma a nic sem nevyřešil.
Tož jsem to dal odborníkovi a byl v háji regulátor.
Cena regulátoru, ale né origo byla dva litry plus práce a nějaké úpravy na elektrice, tedy sumárum 2 600,-Kč.
Regulátor se nachází pod plastem co je nad ním plotna pro kufr.
Nutno demontovat oba plasty z boku, plotnu kufru, trojúhelníkový plast a asi ještě něco, ale to až to odplastuješ.

To druhé je něco podobného, patici Ti nepovím, ale rozděláš skoro celej plastovej předek, než se dostaneš k žárovkám, mám dojem že i palubka de dolů.

S tím benálem, je lepší brát Schell s vyšším oktanovým číslem, u těch jedno válců je to fakt lehce poznat na lepších vlastnostech.
Skutečně pod 3tisíce otáček škube a dá se říct že trpí, je lepší držet vyšší otáčky, mám odzkoušeno že je lepší jet obec trojkou ve  vyšších otáčkách(to je 60km/hod.) než dusit čtyřku a škubat při stejné rychlosti.

Jak máš poškozenej ten spínač stojanu?
Mě to jen rosvicí kontrolku na palubce, jinak nijak jináč to nefachá.
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline Lukasino

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 11
Re:Několik dotazů - dobíjení, žárovky, benzín, ... :)
« Odpověď #2 kdy: Středa, 31/07/2013, 12:26 »
Ahoj,
děkuji za odpověď.

Určitě, moto odvezu k někomu kdo umí, jen jsem chtěl být trochu v předstihu a připraven :)

Už jsem bohužel také zjistil, že se celý předek musí odplastovat, to je peklo :) Proto bych raději věděl dopředu, co je tam za patici, abych to nemusel dělat 2x :(

Lepší je s vyšším oktanovým číslem? Tak ouki, zkusím tu stovku :)

Ad čidlo na stojánek, mě se právě kontrolka nerozsvěcí, protože jsou kabely u čidla uhnilý, uvidím jak budu u elektrikáře, zda to nedokáže opravit. Je to blbost, ale nerad bych někdy zapomněl stojánek dole :)