Cagiva Club forum
Moto => Opravy a údržba => Téma založeno: Guest Úterý, 21/11/2006, 15:34
-
Zdravím.Máte prosím n?kdo n?jaký jednoduchý návod jak nabíjet gelovky?Ty jsou na Canyonu z výroby?Máte n?kdo zkušenosti s náhradou za normální?Ten rozdíl cen mi p?ipadá dost podstatný.U Grand Canyona to chápu,tam baterie leží,ale pro? je v Canyonu gelovka?i
-
Podle m? se dneska bere gelovka do mašin jako standart. P?ecijenom ji skoro každý z nás n?kde ob?as položí, tak asi aby nevytekla. Co se nabíjení týká, tak asi není nic moc co radit. Chce to impulsní nabíje?ku, jinak riskuješ zni?ení baterie. Zrovna jsem ji nedávno kupoval. Konkrétn? OptimateIIISP - ta je mezi motorká?i roší?ená a oblíbená, ale je relativn? drahá. M? stála 1900K?. T?eba v Lidlu ob?as prob?hne akce a údajn? vhodné nabíje?ky tam mívají kolem 500K?. To jsem ale nikdy nestihl.
Jinak si myslím, že vým?na za klasickou baterii by nem?l být problém, pokud vezmeš stejnou kapacitu a velikost.
-
V?tšinou jsou ty normální s požadovanou kapacitou velikostn? nep?ijatelné.
-
Gelovka má oproti normálním vyšší startovaci proud, což je pro canyon nezbytnost, nedoporu?uju m?nit za normální. Tohle je hlavní d?vod, pro? je tam dávají už od výroby.
-
normalni baterie napriklad arta se na misto gelovky o stejne kapacite nevejde je vysisi a to o dost.
-
no tak kecám no :)
-
mam gel a na jare sem ji nabijel na normalni 20 let stare nabijecce a vpohoe facha! :-) pres zimu se vetsinou trosku vybije takze ztrati kapacitu staci nabit a je to dobijeni u canyona je an 1 s *
-
S tim nabijenim je to slozitejsi. Napeti ma byt mezi 14,2-14,8 a proud myslim 1/10 kapacity baterky. To je teorie.
Ja pouzivam normalni nabijecku a zatim taky v poho :-)
-
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
-
Nikde! V mém manuálu byl uvedený olej, který se již ned?lá!!!
-
Dej tam Castrol nebo Repsol
-
zassane motul 5100
-
Mám v manuálu napsáno Agip Super Racing 4T Full Synthetic nebo tak n?jak a na benzínkách Agipu ho mají. Skoro 400/litr.
-
Jak pise Spatas, Motul 5100 za cca 160-200 susni za litr stacenej. Stejne je za chvili cernej jak....
-
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
Napis sem sve teorie zlepseni startu. Prosim, prosim podel se s nama. Resim totez a uz mi to pripada jako
nekonecny pribeh.
Ted se to chova tak, ze startnu na cvrnknuti starterem s plnym syticem, ale kdyz se zahreje tak musim
tak o x otacek pridat volnobeh jinak chcipne. Ja menil volnobeznou trysku a ted chci objednavat o 5 vetsi.
Kdyz necham karbec sestelovany poo zahrati tak jsou problemy zase hezky se startem na dalsi den.
Das sytic a kroutis a sytic vypinam a zpet nez chytne. Alchymie. Chci to mit tip, top, jestli to vubec s timhle
italem jde :-)
-
Ten motul davaji do vsech hond co ja vim takze bych to neresil.
-
160K?/L Repsol
-
jÁ dávam agip 10w60 fullsintetic racing a stoji na Agipce 310 k?
-
Dal jsem origo? agip jak píší, litr za 360.-
-
Také jsem tam lil Agip racing 10w60 a fungovalo to dob?e.
-
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
Napis sem sve teorie zlepseni startu. Prosim, prosim podel se s nama. Resim totez a uz mi to pripada jako
nekonecny pribeh.
Ted se to chova tak, ze startnu na cvrnknuti starterem s plnym syticem, ale kdyz se zahreje tak musim
tak o x otacek pridat volnobeh jinak chcipne. Ja menil volnobeznou trysku a ted chci objednavat o 5 vetsi.
Kdyz necham karbec sestelovany poo zahrati tak jsou problemy zase hezky se startem na dalsi den.
Das sytic a kroutis a sytic vypinam a zpet nez chytne. Alchymie. Chci to mit tip, top, jestli to vubec s timhle
italem jde :-)
Tak jsem dostal jiny karbec. Nasadil sesteloval bohatost a zatim se tvari, ze startuje jak ma.
Za studena plny sytic a pak uz pohoda. Jeste jsem nedokoncil dlouhodoby test (dneska zase zkusim startnout).
Podle mne by to melo byt se startem v poho pokud:
- mas dobre sestelovane ventily
- spravne sestelovany karbec
- svicka je OK
- motor se toci jak ma (dobry volnobezka a baterka)
Doplnte nebo zmente poradi pokud myslite, ze to je jinak.
-
olej používám Bel Ray Thumper sinthetic blend 20w-50 a je to naprosto v poho..... Mám ho od jednoho maníka co jezdí závody enduro a používá ho při závodech. Takže asi kvalitka.