Cagiva Club forum
Moto => Opravy a údržba => Téma založeno: Guest Středa, 26/02/2003, 07:48
-
Pánové, nový fórum se mi nechce otevírat tak pí?u dal?í dotaz sem.
Na motoru jsou dv? prosklený kontrolky oleje,Jedna na pravý stran? dole, na který jsou rysky pro kontrolu mno?ství oleje (tady je v?e v po?ádku - oleje mám dost) a druhá na levý stran? na spojce - tady olej zmizel i kdy? jsem ho tady p?ed tím vid?l).Te? koukám na lamely.K uníku nedo?lo, alespo? ne takovému aby to kapalo pod motorku.
Utekl mi olej, nebo ho do spojky na?ene ?erpadlo a? po spu?t?ní?A jakej olej pou?íváte Vy?
Zdar Hajnej
-
Tak tady o tom má? pon?kud divné p?edstavy. Na pravé stran? je opravu okénko na kontrolu oleje, které je pot?eba doplnit na Max. a poté je pot?eba olej pomalu dolévat a? bude okénko plné, tak o 3mm ne o litr nad Max. To jist? pavelka neví proto?e nikdy na ?ádném ?kolení od Cagivy nebyl. Je to z d?vodu ?ivotnosti spojky a italové to doporu?ili a? dodate?n?, poté co s tím byly problémi. Na levé stran? ale není kontrolka oleje. Jsou tam rysky na rotoru, které se pou?ívají p?i servisu, nachází se tam také ji? zmi?ovaná volnob??ka která ?asto odchází. Rotor je pot?eba p?i vým?n? volnob??ky dát na lepidlo. Spojka je teda na pravé stran?. S pozdravem Bechy.
-
Dovolím si sem p?idat jeden dotaz, kdy? u? je zde ?e? o olejích. Kde a jak výhodn? a snadno sehnat olejový filtr pro Canyona 600??? U? jsem se ptal, ale n?který výrobci filtr? ho v katalozích nevedou (?!?) P?edem díky za va?e t!py tr!ky
Barb.
-
Na www.cagiva.cz (http://www.cagiva.cz) je seznam dealer? a u t?ch se dá filtr objednat nebo p?ímo koupit. Je to pom?rn? drahá zále?itost - n?co p?es 3 stovky.
-
Mam CAGIVU ELEFANT125 r.v.85 alebo 86.Potrebujem vymeni? olej v prevodovke.Poradte mi ko?ko oleja tam mam nalia?,resp.ako sa kontroluje olej v prevodovke.Aký olej by ste mi doporu?ili.DIKY!!!
-
Tohle sice nevím, ale zkus nap?. www.motorkari.cz (http://www.motorkari.cz) , pak se podívej do odkazu databáze motorká?? - zna?ka Cagiva, pak enduro - ostatní. Jeden kluk tam 125 má a má tam i mail. Pokud by se nena?el nikdo tady, tak to stojí za pokus. Jinak Elefanta má tu?ím Bechy, ale ve v?t?í kubatu?e.
Zatím zdar.
-
Tak tady o tom má? pon?kud divné p?edstavy. Na pravé stran? je opravu okénko na kontrolu oleje, které je pot?eba doplnit na Max. a poté je pot?eba olej pomalu dolévat a? bude okénko plné, tak o 3mm ne o litr nad Max. To jist? pavelka neví proto?e nikdy na ?ádném ?kolení od Cagivy nebyl. Je to z d?vodu ?ivotnosti spojky a italové to doporu?ili a? dodate?n?, poté co s tím byly problémi. Na levé stran? ale není kontrolka oleje. Jsou tam rysky na rotoru, které se pou?ívají p?i servisu, nachází se tam také ji? zmi?ovaná volnob??ka která ?asto odchází. Rotor je pot?eba p?i vým?n? volnob??ky dát na lepidlo. Spojka je teda na pravé stran?. S pozdravem Bechy.
Cau,tak s tim si dovolim nesouhlasit,ze je spojka na pravy strane,spojka je nalevo a je videt tim nahlizecim okynkem,kdyz je masina nastartovana,je videt jak se spojka toci.Jestli neveris ze to co se tam toci je spojka tak se podivej do manualu kde je motor rozebranej do mrte a tam pisou ze je to 7mi lamelova spojka. ;)
-
Tak pokud se bavíme o canyonovi, je spojka vpravo, vlevo je volnob?žka, fyzicky jsem to kontroloval p?i oprav?, mimochodem, to co se to?í vlevo a vidíš to tím okýnkem jsou magnety od alternátoru
-
Spojka je ur?it? v pravo a olej bych v ?ádném p?ípad? nedával p?ez maximum...