Autor Téma: Gelovka  (Přečteno 5541 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Guest

  • Host
Gelovka
« kdy: Úterý, 21/11/2006, 15:34 »
Zdravím.Máte prosím n?kdo n?jaký jednoduchý návod jak nabíjet gelovky?Ty jsou na Canyonu z výroby?Máte n?kdo zkušenosti s náhradou za normální?Ten rozdíl cen mi p?ipadá dost podstatný.U Grand Canyona to chápu,tam baterie leží,ale pro? je v Canyonu gelovka?i

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 21/11/2006, 20:24 »
Podle m? se dneska bere gelovka do mašin jako standart. P?ecijenom ji skoro každý z nás n?kde ob?as položí, tak asi aby nevytekla. Co se nabíjení týká, tak asi není nic moc co radit. Chce to impulsní nabíje?ku, jinak riskuješ zni?ení baterie. Zrovna jsem ji nedávno kupoval. Konkrétn? OptimateIIISP - ta je mezi motorká?i roší?ená a oblíbená, ale je relativn? drahá. M? stála 1900K?. T?eba v Lidlu ob?as prob?hne akce a údajn? vhodné nabíje?ky tam mívají kolem 500K?. To jsem ale nikdy nestihl.

Jinak si myslím, že vým?na za klasickou baterii by nem?l být problém, pokud vezmeš stejnou kapacitu a velikost.
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #2 kdy: Úterý, 21/11/2006, 21:34 »
V?tšinou jsou ty normální s požadovanou kapacitou velikostn? nep?ijatelné.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Gelovka
« Odpověď #3 kdy: Středa, 22/11/2006, 06:49 »
Gelovka má oproti normálním vyšší startovaci proud, což je pro canyon nezbytnost, nedoporu?uju m?nit za normální. Tohle je hlavní d?vod, pro? je tam dávají už od výroby.
Suzuki V Strom DL 1000

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #4 kdy: Středa, 22/11/2006, 07:28 »
normalni baterie napriklad arta se na misto gelovky o stejne kapacite nevejde je vysisi a to o dost.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #5 kdy: Středa, 22/11/2006, 19:16 »
no tak kecám no :)
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Jouzef

  • Host
Gelovka
« Odpověď #6 kdy: Středa, 22/11/2006, 19:20 »
mam gel a na jare sem ji nabijel na normalni 20 let stare nabijecce a vpohoe facha! :-) pres zimu se vetsinou trosku vybije takze ztrati kapacitu staci nabit a je to dobijeni u canyona je an 1 s *

doomik

  • Host
Gelovka
« Odpověď #7 kdy: Čtvrtek, 23/11/2006, 07:21 »
S tim nabijenim je to slozitejsi. Napeti ma byt mezi 14,2-14,8 a proud myslim 1/10 kapacity baterky. To je teorie.
Ja pouzivam normalni nabijecku a zatim taky v poho :-)

Guest

  • Host
Gelovka
« Odpověď #8 kdy: Čtvrtek, 23/11/2006, 15:35 »
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #9 kdy: Čtvrtek, 23/11/2006, 19:25 »
Nikde! V mém manuálu byl uvedený olej, který se již ned?lá!!!
A všechno je jinak... Mik.

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
Gelovka
« Odpověď #10 kdy: Čtvrtek, 23/11/2006, 20:58 »
Dej tam Castrol nebo Repsol
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #11 kdy: Pátek, 24/11/2006, 07:24 »
zassane motul 5100
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
Gelovka
« Odpověď #12 kdy: Pátek, 24/11/2006, 09:32 »
Mám v manuálu napsáno Agip Super Racing 4T Full Synthetic nebo tak n?jak a na benzínkách Agipu ho mají. Skoro 400/litr.
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Gelovka
« Odpověď #13 kdy: Pátek, 24/11/2006, 09:41 »
Jak pise Spatas, Motul 5100 za cca 160-200 susni za litr stacenej. Stejne je za chvili cernej jak....
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

doomik

  • Host
Gelovka
« Odpověď #14 kdy: Pátek, 24/11/2006, 09:54 »
Citace: Anti
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
Napis sem sve teorie zlepseni startu. Prosim, prosim podel se s nama. Resim totez a uz mi to pripada jako
nekonecny pribeh.
Ted se to chova tak, ze startnu na cvrnknuti starterem s plnym syticem, ale kdyz se zahreje tak musim
tak o x otacek pridat volnobeh jinak chcipne. Ja menil volnobeznou trysku a ted chci objednavat o 5 vetsi.
Kdyz necham karbec sestelovany poo zahrati tak jsou problemy zase hezky se startem na dalsi den.
Das sytic a kroutis a sytic vypinam a zpet nez chytne. Alchymie. Chci to mit tip, top, jestli to vubec s timhle
italem jde :-)