Autor Téma: Gelovka  (Přečteno 5540 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #15 kdy: Pátek, 24/11/2006, 09:54 »
Ten motul davaji do vsech hond co ja vim takze bych to neresil.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
Gelovka
« Odpověď #16 kdy: Sobota, 25/11/2006, 11:11 »
160K?/L Repsol
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline Pastell

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 494
  • Pohlaví: Mužské
  • Ducati S2R 1000
Gelovka
« Odpověď #17 kdy: Sobota, 25/11/2006, 11:35 »
jÁ dávam agip 10w60 fullsintetic racing a stoji na Agipce 310 k?
ho visto,ho preso,comperare ... per amore ...Ducati

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #18 kdy: Sobota, 25/11/2006, 21:35 »
Dal jsem origo? agip jak píší, litr za 360.-
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Gelovka
« Odpověď #19 kdy: Sobota, 25/11/2006, 22:11 »
Také jsem tam lil Agip racing 10w60 a fungovalo to dob?e.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

doomik

  • Host
Re: Gelovka
« Odpověď #20 kdy: Pondělí, 11/12/2006, 12:44 »
Citace: Anti
Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
Napis sem sve teorie zlepseni startu. Prosim, prosim podel se s nama. Resim totez a uz mi to pripada jako
nekonecny pribeh.
Ted se to chova tak, ze startnu na cvrnknuti starterem s plnym syticem, ale kdyz se zahreje tak musim
tak o x otacek pridat volnobeh jinak chcipne. Ja menil volnobeznou trysku a ted chci objednavat o 5 vetsi.
Kdyz necham karbec sestelovany poo zahrati tak jsou problemy zase hezky se startem na dalsi den.
Das sytic a kroutis a sytic vypinam a zpet nez chytne. Alchymie. Chci to mit tip, top, jestli to vubec s timhle
italem jde :-)
Tak jsem dostal jiny karbec. Nasadil sesteloval bohatost a zatim se tvari, ze startuje jak ma.
Za studena plny sytic a pak uz pohoda. Jeste jsem nedokoncil dlouhodoby test (dneska zase zkusim startnout).
Podle mne by to melo byt se startem v poho pokud:
- mas dobre sestelovane ventily
- spravne sestelovany karbec
- svicka je OK
- motor se toci jak ma (dobry volnobezka a baterka)

Doplnte nebo zmente poradi pokud myslite, ze to je jinak.

ivan86

  • Host
Re: Gelovka
« Odpověď #21 kdy: Úterý, 26/12/2006, 19:22 »
olej používám Bel Ray Thumper sinthetic blend 20w-50 a je to naprosto v poho..... Mám ho od jednoho maníka co jezdí závody enduro a používá ho při závodech. Takže asi kvalitka.
« Poslední změna: Úterý, 26/12/2006, 19:26 od ivan86 »