Autor Téma: Problem palivoměr  (Přečteno 2228 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Johnny

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
Problem palivoměr
« kdy: Pátek, 10/05/2013, 19:12 »
Zdar, mam problem s palivoměrem... vyndal sem ho, natahal nový dráty (starý byli dezolátní) a po vyzkoušení sem zjistil že když je nádrž plná, ukazuje plnou, a když je prázdná, ukazuje asi 5mm pod plnou, tudíž buďto onen "tišťák" po kterym jezdí plovák neklade dostatečný odpor (prázdná nádrž by měla mít max. odpor, tudíž budík by neměl ukazovat nic, a plná žádný odpor, takže budík na max.) a nebo je budík nějak "rozbitý". Neřešil to někdo nebo nevíte co s tím? Díky

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #1 kdy: Pátek, 10/05/2013, 20:50 »
Zdarec.
U Canyona se stává, že ten plovák zůstává vyset, klidně svítí rezerva  a až při jízdě se ustály ve skutečné hladině.
Je postaven na principu plováku v rouře asi to budeš mít taky tak.
Zkusil bych to ještě proměřit, jak odpor v plováku, tak i budík.
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline Johnny

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #2 kdy: Pátek, 10/05/2013, 20:55 »
nikoli, plovák mam venku z nádrže, takže s ním hýbu sám rukama, tak vim přesně jak ukazuje. Změřit to mužu, plovak sem změřil a budík taky, čísla si už nepamatuju, ale stejně ani nevim jaký by měli být. Nemáš nějakou dokumentaci nebo nevíš jakej odpor má mít plovákovej tišťák "nahoře" a "dole" popřípadě i hodnoty který mají být na budíku?

Díky

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #3 kdy: Sobota, 11/05/2013, 07:03 »
Tak zkus při zaplém klíčku a plováku a budíku v poloze na plno, odpojit plovák, tedy jeden z drátů zda ručička spadne na nulu, ten co vede z plováku k budíku.
Ještě mě napadá, zda nedošlo k přehození drátů, pak by mohl nastat tento problém a co rezerva rosvěcí se?
Kolik drátů je připojeno k plováku?
Hodnoty neznám, páč sem to nikdá neměřil a manuál tože nemám, já to řeším prostě jak to přijde.
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline Johnny

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #4 kdy: Sobota, 11/05/2013, 09:23 »
Do budíkou vedou 3 dráty, zeleno černý (myslim) je +12, Modrý je kostra a fialový je z plováku. Z plováku vede modrý na konstru a fialový do toho budíku.
Když z budíku vypojim Modrý, nestane se nic, porad ukazuje plnou, pokud vypojim fialový z plováku, spadne na nulu, Rezerva se nerozsvěcí, pač si ani nemyslim že to nějakou má, kontrolku sem nenašel. a v budiku je jen jedna žárovka

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #5 kdy: Sobota, 11/05/2013, 12:16 »
Já mám Canyona a tak sem Ti proto psal jestli ukazuje rezervu, tam ji mám.
Podle Tvého popisu bych soudil, že chyba je někde v plováku, ten odpor při poklesu hladiny by se měl navíšit a tím ručička jít níže, bez proměření to asi nevyřešíme.
Ještě bych podumal zda je dobře zapojený budík, zda není některý drát prohozen pokud tedy zespod není uvedeno jak mábýt čísel ně zapojen.
Schéma elektro mám jen na Canyona.
Manual jsem našel akorát italskej, ale schéma elektro sem tam nenašel.
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-stahnout&s[motorka]=Cagiva+River+600
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline Johnny

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
Re:Problem palivoměr
« Odpověď #6 kdy: Sobota, 11/05/2013, 12:20 »
Na budíku je ikonka "+" "kostra" a "COM", Com je fialovej a jde do plováku, modrej je kostra a jde na kostru, a plus je myslim černozelenej a ten jde na plus. z plováku jde fialovej do budíku a modrej zas na kostru. Taky si myslim že plovák nedává dost velký odpor, ale ten balast je zalitej v nějaký pryskyřici či čem, takže buď tam připájet mezi jednotlivý segmenty "nějak" odpory nebo novej plovák. Změřim ty odpory a napíšu je sem