Autor Téma: Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí  (Přečteno 4097 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« kdy: Sobota, 28/05/2005, 10:17 »
Ahoj,

za?ala mi zlobit :-( Canyon 500 - start v pohod?, ale p?i jízd? když se za?nou zvedat otá?ky n?kam k 4000 se v 90 procentech p?ípad? ozve z motoru dost solidní rána, okamžit? se zastaví a s ním samoz?ejm? i zadní kolo. Tak v polovin? p?ípad? když se tohle stane, tak sho?í i pojistka (pravá). Pokud se snažím (nouzovej dojezd) a otá?ky nepustím p?es 3 - 3,5 tisíce (cože je u Canyona ale naprd málo) tak se nic zvláštního ned?je...

Podle zvuku sem odhadoval, že to vypadá jako kdyby se najednou spustil startér, zkusil sem vým?nu relátka ale bohužel se to stalo i potom...

Nemáte n?kdo n?jakej nápad co by to mohlo robit?

  Díky...
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #1 kdy: Sobota, 28/05/2005, 12:36 »
?lov??e, to je divný, tohle bych na startér moc nesvád?l, kdyby z?stal zaplý, sho?í a to bys poznal. Snad leda že by se kousala volnob?žka u startéru, je na pravé stran? pod krytem, tohle m?že d?lat i vyvažovák, nevýš p?ibližn? odkud ta rána vychází? Ale všeobecn?, tohle m?že d?lat spousta v?cí, jen ty pojistky se chovají divn?, to by mohlo být v té volnob?žce, zkus to otev?ít, ale budeš pot?ebovat stahovák, je tam megneto a cívky, to magneto musíš sundat a tam je volnob?žka, m?že tam být prasklá klec, uvoln?ný, nebo jak jsem m?l já, utržený šroub, chce to prohlídnout
Suzuki V Strom DL 1000

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #2 kdy: Sobota, 28/05/2005, 19:05 »
Já myslím, že by to mohla být ta volnob?žka. Je ve stálým záb?ru a tak to vypadá, jakoby m?la prasklou pružinu a ob?as se sekla.
A všechno je jinak... Mik.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #3 kdy: Sobota, 28/05/2005, 23:20 »
taky bych to vid?l na volnob?žku, hele pepku, kolik máš najeto? M? se to celý rozjebalo asi na 15000km. Jinak já bych to dal n?komu šikovnýmu do servisu, nebo n?komu kdo se v tom vyzná. Podle m? to jde opravit, ale když se to dá do zna?kovýho servisu Cagiva tak m? to stálo kolem 5 tác?, už  to nevim p?esn?.
Tak hodn? zdaru.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #4 kdy: Neděle, 29/05/2005, 10:30 »
Já to teda našt?stí d?lat nemusel, ale slyšel jsem, že to v rozumným servisu stojí asi 3500,- K?. M.
A všechno je jinak... Mik.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #5 kdy: Neděle, 29/05/2005, 10:33 »
no jo canyon není xj.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #6 kdy: Neděle, 29/05/2005, 12:20 »
Abys to nezak?ikl....
A všechno je jinak... Mik.

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #7 kdy: Neděle, 29/05/2005, 13:00 »
Nejeto mám n?co kolem 21.000. Volnob?žka je už jednou m?n?ná, tenkrát se protá?ela - startér jel, ale o motor to ani nešktrlo tak nestartovala. Ale rozhodn? se na ní podívám, už je motorka polorozebraná. Díky za názory...
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #8 kdy: Neděle, 29/05/2005, 13:38 »
xj je xj, to spíš budeš pot?ebovat implantáty do prdele, než by se ti rozbila.
Pepku koukej to stihnout do srazu na wilsonce.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #9 kdy: Neděle, 29/05/2005, 15:45 »
Citace: Pepicek
Nejeto mám n?co kolem 21.000. Volnob?žka je už jednou m?n?ná, tenkrát se protá?ela - startér jel, ale o motor to ani nešktrlo tak nestartovala. Ale rozhodn? se na ní podívám, už je motorka polorozebraná. Díky za názory...
Ur?it? napiš ?ím to bylo...
A všechno je jinak... Mik.

Offline roebuck

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 407
    • http://www.roebuck.wz.cz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #10 kdy: Úterý, 31/05/2005, 11:28 »
Možná Tv?j problém bude prozai?t?jší. To co popisuješ by mohlo být tohle:
P?i vyšších otá?kách dodává alternátor vyšší hodnotu proudu, který následn? má být odveden na ukost?ení. Pokud není (špína, koroze,oxidace) dojde k p?ep?tí, na n?jž zareaguje pojistka - sho?í a následn? Ti vypne resp. bez proudu nejede CDI - zapalovaní. Následuje Canyonist?m známá rána jako n?kdy p?i vypnutí chcípákem a prudké zbržd?ní motoru, protože zapalování nedává jiskru.
Zkus tam dát pojistku 20A (p?edpokládám, že tam máš 15A) - pokud to bude pokra?ovat, m?ly by se Ti zvýšit otá?ky, ve kterých problém nastane. Pojistek se neboj, nebp? p?íru?ka udává 15 a el.schema 25 nebo naopak , takže kdoví jaké tam mají bejt. (Já jezdím s 25A)

Ale chyba m?že být i n?kde úpln? jinde, nicmén? za pokus to stojí.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #11 kdy: Úterý, 31/05/2005, 18:21 »
?ove?e n?co na t?ch pojistách asi bude, m? se taky jednu dobu stávalo, že m? furt praskali. Nevim jaký tam byly od výroby, ale dal sem tam modrý- nevim kolik maj ampér, ale potom už v?bec nepraskaly.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #12 kdy: Středa, 08/06/2005, 09:38 »
Takže z nedostatku šikovnosti a ?asu byl Canyonek v servisu. Prej se mi zdeformoval a následn? ulomil kousek z volnob?žky, kterej se sem-tam vzep?el a zablokoval celej motor. Ješt? sem jí nevid?l, jen mi te? volali že je hotovo...
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #13 kdy: Středa, 08/06/2005, 12:31 »
Jaká bude cena?
A všechno je jinak... Mik.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Rána z motoru p?i vyšších otá?kách, zakousnutí
« Odpověď #14 kdy: Středa, 08/06/2005, 16:12 »
?ek bych, že to bude mastný.
Hayabusa 1,3 MPi