Autor Téma: Pár psanejch vtípk? (na úvod)  (Přečteno 2384 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Pár psanejch vtípk? (na úvod)
« kdy: Sobota, 12/06/2004, 14:50 »
Na rovnem useku dalnice me zastavil policajt. Byl to takovy ten typicky muz s Napoleonskym komplexem, ktery se bavi akorat tim, ze buzeruje lidi. Priznavam, ze jsem jel trochu rychlejc... Policajt chtel evidentne uplatecek, protoze brzy vyrukoval s vetou: "A copak vlastne delate za praci?" Rozhodl jsem se, ze se trochu pobavim: "Pracuju jako prodluzovac penisu na soukrome klinice." To jej zaujalo a zacal se vyptavat: "Vazne? A jak se to vlastne dela?" No, a tak jsem zacal fabulovat: "No, my mame takovou specialni biotechnologickou emulzi, kterou velmi odbornym hmatem vmasirovavam do penisu. Takze kdyz ma nekdo treba, odpustte ten vyraz, malyho curaka, tak po deseti minutach uz ma curaka dlouhyho patnact cisel. Po dalsi hodine ho ma dvacet cisel, po dalsi hodine tricet cisel.... No, a kdyz ho masiruju - samozrejme s prestavkama - asi tak dva dny, tak klidne zpusobim, ze ma curaka dlouhyho metr padesat."

Polda na me koukal jak tele na novy vrata a debilne se zeptal: "Metr padesat??? Co proboha muze kdo delat s curakem dlouhym metr padesat?"

No, a v te chvili prisla moje chvile. S kamennou tvari jsem odpovedel: "No, to je jednoduchy, ale musi se to provest presne, takze poradne poslouchejte..." (Polda se naklonil bliz, protoze jsem zacal septat...) "...nejdriv si najdete poradne dlouhej, bezpecnej a rovnej kus dalnice, jo?" Poldovi se rozzarila ocicka nad tim tajemstvim, ktere mu prave odhaluju a vyrazne prikyvl, jako ze rozumi. "... No, a pak tomu curakovi date do ruky radarovou pistoli a nechate ho pokutovat ridice za rychlou jizdu!" Dodal jsem vzapeti.

Shrnuti:
Pokuta za rychlou jizdu .......... 2000 Kc