Cagiva Club forum
CAGIVA => Elefant 650/750/900 => Téma založeno: Reliant Pondělí, 07/01/2008, 21:41
-
Zdravím, rád bych se zeptal přítomných znalců, jestli někdo neví jaké je množství oleje v předních teleskopech na Elefantu 650. A také jaký olej je nejlepší používat. Dík
-
Nemáte někdo manuál na Elefant 650 ? Aspoň poradit kde ho stáhnout. Jsou k mání pouze na Alazuru 650, ale to se shoduje jen motorem. Dík
-
Všechno co máme najdeš tady:
http://www.cagiva-club.com/htm/dokumenty/dokumenty.htm
-
Je teda fakt, že tam na 650 není k nalezení, ale mohlo by to být při troše štěstí stejný ne???
;)
Hele z čeho má ta 650 motor??? to je taky dukna???
-
Jo jo, 650 Dukna. Bohužel s Alazurou má společnej jen motor, jinak nic.!! Taky bych potřeboval vědět, jakým způsobem se dá změžřit správná hladina v plovákově komoře.
-
nevim čoveče...na to jsou tady jiní experti...třeba Bergr je docela dobrej "šťoura" do všecho co má motor...
ale jináč si myslim,že by ti byli schopni poradit v každy servisu
-
Výšku hladiny jsem se pokoušel měřit na devítce,ale z toho Italskýho nákresu sem nevyčetl ani nastavení šroubu bohatosti.Ti borci tam napsali:"Minimálně dvě otáčky"...
Holt,Italská techniká má své osobité kouzlo... ;)
Doporučuji buď zkoušet způsobem pokus omyl,popřípadě to svěřit nějakým "Dukaťákům"(ducati servisu).
Jak ty věci zvládáš?Pokud jde o motor,mohu poradit,vrtání nerozhoduje...
Ale u ostatních věcí je to podobné.Zmiňoval jsi množství oleje v tlumičích.Tak moje devítka disponuje USD vidlemi Showa,které mají nejspíš z Husqaren.Mají psaný zdvih 220mm,což je pěkné a na Enduro dostatečné.Fígl je v tom,že dle manuálu má být vevnitř výška hladiny tak,aby zůstalo 130mm vzduchu.Ze školy víme,že kapalina je prakticky nestlačitelná,takže jaký je poté v praxi zdvih takových tlumičů? ;D
Já je v dobré vůli poslechl,a nechal tam tech 130mm.Výsledek byl...šílený.Ano,řízení bylo správně "Italské",ale na naše silnice nepoužitelné.Pracovní zdvih se poté pohyboval kolem 30mm!To byl supersport!Takhle zazdít poctivých 220mm u Endura...
-
Díky. Podlouhém brouzdání po internetu jsem objevil a stáhnul detailní manual na http://www.bueler.ch/elefant .To "u" ve slově bueler je přehlasované a moje klávesnice to neumí napsat, ale pro vyhledání stránky je to nezbytné.
V tomto manuálu jsem našel všechny informace které jsem potřeboval vědět, včetně toho měření hladiny. Mám problémy se startováním studeného motoru a jedna z možností je právě ta hladina. Uvidím, vyzkouším a zase budu o něco moudřejší. Třeba se to zlepší.
Toho oleje ve vidlici je půl litru. Což odpovídá, já jsem měnil gufera a vypustil jsem z každé šavle 4 deci.
Čau
-
Tady je ta hladina
-
No,mám pocit...jak máš karburátory?Já vedle sebe,a devadesát stupňů nahoru..Mám pocit že šest pade je má jinak...
-
Karburátory jsou vedle sebe, levý je ůplně vodorovně a pravý je mírně nahoru.
-
Můžeš ten odkaz okopírovat třeba sem?Rád bych se kouknul,ale taky to neumím napsat...
-
http://www.büeler.ch/elefant
-
Zadej na www.google.it vyhledat "cagiva elefant service manual" a najde Ti to
-
Už sem si to stáhl,díky.Celkem mě to zajímá,původně jsem chtěl koupit 650 ne devítku.já totiž nemusím pevné kapotáže...
-
Já pevné kapotáže taky moc nemusím, ale 900 je hold 900 !!
-
Právě...Ještě před půl rokem jsem vymýšlel koupit 650 a nacpat do něj 900.A teď sem zas vymýšlel na 900 sehnat nádrž z 650...Proto mě zajímal ten manuál...
-
Tak jsem to už rozchodil, slon chytá na drc. Už se těším na jaro!!
-
A jak to teda dopadlo? Cim jsi to vyresil?
Ja mam takovy figl, ze nejdriv pustim benzin, zapalim si cigaro, v prubehu koureni si 3x zataham za plyn, dam sytic a cvaknu po starteru :o)