Autor Téma: Foto nálitku snímače na Canyonovi  (Přečteno 4297 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Foto nálitku snímače na Canyonovi
« kdy: Úterý, 16/01/2007, 13:42 »
Je schopen někdo poslat toto foto?Pokud ano,vysvětlím vám co stojí za horšími starty Canyona...
Jedná se o výstupek na rotoru.

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 16/01/2007, 17:25 »
Jaký nálitek máš na mysli? se snímačem zapalování? Možná je fotka ve zkušenostech  :)
Suzuki V Strom DL 1000

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #2 kdy: Středa, 17/01/2007, 13:32 »
Ano,ten sem měl na mysli.Ve zkusenostech je sice foto,ale nálitek tam není vidět.Stačil by mi i slovní popis,jestli se jedná o jeden nebo dva výstupky.Má to co dělat s chováním zapalování při malých rychlostech rotoru...

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #3 kdy: Čtvrtek, 18/01/2007, 07:01 »
Já ti fotku nepořídím, motorku už nemám, zkusím se ještě podívat doma do nějaký fotek jestli to tam někde nebude. Jen mi jde teď o to, jestli myslíš tu snímací cívku ve víku, nebo ten magnetický proužek na setrvačníku od alternátoru, obojí je tam jen jednou, jak cívka, tak ten proužek.
Suzuki V Strom DL 1000

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #4 kdy: Čtvrtek, 18/01/2007, 13:40 »
Myslím právě ten nálitek na rotoru.Jedná se většinou o vylisovaný nebo navařený kousek železa,který při pruchodu kolem snímače v něm indukuje impulz.Cynyon má rotor menší,takze při horší baterii je obvodová rychlost nedostatečná,a to je podle všeho ten problém...

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #5 kdy: Čtvrtek, 18/01/2007, 20:54 »
A co to značí? V té cívce se ten impul indukuje vždycky, i při malé rychlosti, navíc je tohle jen řídící ipmpulz pro CDI, to budeš asi muset hledat jinde. Podle mě je největší průser u startování canyonu absence automatického dekompresoru, to klade ty nároky na baterku, aby ten motor dostal pořádné točky v plné kompresy  :)
Suzuki V Strom DL 1000

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #6 kdy: Pátek, 26/01/2007, 15:45 »

Před nedávnem sem prodával KLR,který strašně kopalo.Tak sem se na to koukl.Takže:Na tom KLR byly dva výstupky na rotoru.První určuje max. předstih,druhý základní předstih.Pokud byla rychlost rotoru příliš malá,dávalo CDI impuls na max. předstih.Při vyšších rychlostech bylo vše v pořádku-impuls byl na základním předstihu.A to je jádro pudla-slabá baterie na Canyonu způsobí malou rychlost(canyon má ještě k tomu docela malý rotor)a on potom kope a nechytá(a ku.ví volnoběžky).Zkoušel sem to stroboskopem na Canyonu se slabou baterií-impuls byl taky hodně brzy.
Mimochodem,KLR 650 chytá i bez dekompresoru bez problémů-absence dekompresoru má jen druhotný ůčinek-malá rychlost.K tomu všemu musíme připočítat ještě na jednovál celkem malý zdvih a malé množství setrvačné hmoty.To vše práci startéru jen zhoršuje...   

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #7 kdy: Pátek, 26/01/2007, 18:40 »
Canyon má jen jeden snímač a podle tohoto snímače se ovíjí vše, jak proměnný předstih dle otáček, tak i samotné zapalování, není tam nic jiného, co by tohle ovlivnilo. U KLR je to jinak, ty dva snímače opravdu pomůžou, je to jako alternativa u FI, když vstřikování a zapalování při startu funguje na všech válcích najednou (u více válců) a navíc každou čtvrtotáčku kliky. Další věc je zpřevodování startéru a jeho samotný výkon, u canyona je to dost nešťastné řešení, nebo spíš špatná volba startéru a převodu, je to dost slabé na to že je to bez dekompresoru.Alternativ je víc. Další věc je, že canyon má tendenci se uchlastávat a pak kope taky, vlastní zkušenost, takže sytič ano, ale opatrně. Dost jsem nad tím laboroval, jediné, co jsem nestihl, bylo prověřit funkci CDI, občas se stalo, že byla vadná, ale tahle závada se projevovala jen občas a měla co do činění se zapalováním při startu, nikdo mi ale nedokázal říct, nějaký důvod, můj názor je, že se tam projevovali studené spoje.Mohla to být nějaká výrobní vada, ale nikdo mi to nepotvrdil, stává se to. Osobně jsem se startováním neměl potíže, kromě volnoběžky, když jsem ale koupil pořádné šrouby a zalepil je, měl jsem pokoj. No prostě canyon je pokud jde o starty nešťastník, zvlášť, když člověk neví jak na to, ale když si časem najde nějakou tu svojí vychytávku, nebude mít problémy. Navíc je to ITAL, má rád teplo ;D
Suzuki V Strom DL 1000

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #8 kdy: Sobota, 27/01/2007, 17:23 »
Mě celkem dobře startuje, ale mám od minuléh majitele speciální postup. Od roku 2003 mám v canyonovi stále stejnou baterku.
Už jsem to tady psal:
Sytič na polovičku (má aretace i této polohy), jen když je kolem nuly tak plnej sytič.

Zapnou zapalování a chvilku počkat, aby mohl natéct benzín.

Startovat bez plynu, za studena maličko postrčit plynem, ale jen maličko. Jakmile začnou kolísat otáčky, sytič stáhnout a jedem :) . Za normálních teplot sytič nechávám max 10 sekund.
BMW F650 CS '04

ivan86

  • Host
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #9 kdy: Neděle, 28/01/2007, 19:48 »
Možná to sem úplně nepatří, ale nevíte někdo jestli Cagiva W12, ale i ostatní Cagivy (Canyon, w16 motory jsou podobné), hází jiskru každou otáčku kliky nebo hází jiskru každou druhou otáčku? Potřeboval bych to vědět. Já už nevím jak tu svoji mašinu když je zima nastartovat. Prostě startuju a startuju a furt nic. Kdyby to aspoň škytlo tak vím, že je třeba blbě karbec, ale to neudělá vůbec nic.
« Poslední změna: Neděle, 28/01/2007, 19:57 od ivan86 »

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #10 kdy: Úterý, 30/01/2007, 13:39 »
I u KLR je snímač jeden,dva jsou jen nálitky na rotoru které spouští impulz.
Každé zapalování kde je snímání na klikové hřídeli dává impuls každou otáčku-CDI nemá jak rozlišit jestli je to zrovna pracovní zdvih.Jiné je to u strojů které mají snímání na vačkové hřídeli.

doomik

  • Host
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #11 kdy: Středa, 31/01/2007, 07:18 »
Nejsou ty spatne starty zbusobeny nastavenim karbce? Ja jsem s tim dost laboroval a ono to taky pri startovani nedelalo nic, ale kdyz jsem privrel klapku (snizil volnobezny sroubek) tak to startlo, potom po zahrati samozrejme zase nedrzel volnobeh, takze jsem ty otacky pridaval.
Myslim, ze karbec potrebuje za klapkou vetsi podtlak, aby fungoval okruh sytice a kdyz je klapka vice pootevrena tak neni dostatecny podtlak a sytic nefunguje.

Tot jen me teorie tak mne nekamenujte :-)

ivan86

  • Host
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #12 kdy: Neděle, 04/02/2007, 10:02 »
No tak mašina už mi jede. ;D :D :D A bylo to všechno kvůli baterce. Když jsem ji předtím startoval tak jsem měl pomocí startovacích kabelů připojenou ještě baterku z auta, abych netrápil tu malou. Jenže jsem to měl propojený kabelama z kauflandu. A ty jsou tak na ho..., že se  v nich veškerej proud stratí při záběru. No a když jsem použil kabely pořádný tak po pár otočeních mašina chytla.
Z toho plyne, že baterka kterou tam mám je slabá :-[ a musím si koupit novou. Mám tam Yuasu se startovacím proudem 128A a to je asi málo. Tak si koupim novou se start. proudem 190A. Gelovka by byla asi nejlepší ale to je hrozně drahý a nějak nejsou peníze. 

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #13 kdy: Neděle, 04/02/2007, 19:34 »
Na baterce moc nešetři a kup si raději tu gelovku, ty motorky jsou na to dost háklivé, navíc regulátor dobíjení je konstruován na určitý typ baterky a pokud máš od výrobce předepsanou gelovku, tak ji tam dej, jinak můžeš přijít i o ten regulátor a ten je dvakrát dražší naž ta gelovka.
Suzuki V Strom DL 1000

ivan86

  • Host
Re: Foto nálitku snímače na Canyonovi
« Odpověď #14 kdy: Pondělí, 05/02/2007, 16:31 »
Na baterce moc nešetři a kup si raději tu gelovku, ty motorky jsou na to dost háklivé, navíc regulátor dobíjení je konstruován na určitý typ baterky a pokud máš od výrobce předepsanou gelovku, tak ji tam dej, jinak můžeš přijít i o ten regulátor a ten je dvakrát dražší naž ta gelovka.

No podle katalogu baterii Yuasa je na W12 předepsaná normální. A je to přesně ta kterou si chci koupit. Právě, že teď tam mám od majitele přede mnou nějakou jinou co tam vůbec nepatří. A zjistil jsem to teprve teď, že je tam nějaká jiná.