Autor Téma: Canyon-nastavení karburace  (Přečteno 1274 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Canyon-nastavení karburace
« kdy: Úterý, 20/03/2007, 10:36 »
Zdravím Pánové.Chtěl bych se zeptat,jak vám běží studenej motor?Nejde mi do hlavy,že na Canyonu me milé lze ihned po chytnutí studeného motoru stáhnout sytič,a motor beží jak teplej,není to příliš bohatá směs?Najdu v manuálu nastavení šroubu?Dyk studenej motor by měl po stahnutí sytiče škytat,ne?

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Re: Canyon-nastavení karburace
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 20/03/2007, 13:09 »
Já startuju na půl sytiče a po cca 10 až 15 vteřinách ho stahuju úplně. Hned jak začnou při sytiči kolísat otáčky tak ho stáhnu.
BMW F650 CS '04

andy

  • Host
Re: Canyon-nastavení karburace
« Odpověď #2 kdy: Úterý, 20/03/2007, 23:06 »
Ja startuju se syticem naplno, kdyz chytne, tak dam dned, ale pomalym tahem 1/2 a tu stahnu na normal presne jak to psal boris kdyz zacne skytat. Coz je asi po 15 vterinach a docela nahle :)

Nekdy preventivne stahnu driv, ale to se pak klidne stane, ze jeste po 1/2minute pravidelnyho chodu chcipne...takze radeji nechavam sytic do skytnuti  ;D

To jsou ritualy co?? Hned si clovek vzpomene na Skodovku :)

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Re: Canyon-nastavení karburace
« Odpověď #3 kdy: Čtvrtek, 22/03/2007, 06:34 »
Ten šroubek bohatosti směsi by měl být tak 1-1 1/4 otáčky z utažené pozice, záleží na na okolní teplotě, na léto je lepší ho přitáhnout na 1 ot, chce to zkusit.
Suzuki V Strom DL 1000