Autor Téma: vysoke volnobezne otacky  (Přečteno 5079 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Barbucha

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« kdy: Čtvrtek, 15/09/2005, 19:43 »
zdar. kdyz se mi motor vic ohreje pri stani nebo popojizdeni w kolone apod., zacina mi wolnobeh sam utikat do wysokych otacek- az pres 3t, pak pomalu zas klesa. korekce wolnobehu rucnim stelowanim wlewo na to nema moc welky wliw. mam podezreni na zasrany karbec. nemate nekdo podobnou zkusenost, nebo lek? dik

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #1 kdy: Čtvrtek, 15/09/2005, 19:44 »
vy?istit karbec.
Hayabusa 1,3 MPi

Brano

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #2 kdy: Čtvrtek, 15/09/2005, 20:23 »
netesnos? medzi karbecom a hlavou motora, trhlina v sacom gumovom potrubí, možno zle nastavená vo?nobežná zmes - príliš chudobná, reguluje sa to zle prístupnou skrutkou v prednej ?asti karburátora zo spodu, ale pozor pootá?a? ve?mi citlivo vždy iba o pár stup?ov, lebo je to ve?mi citlivé a mohlo by sa sta?, ak by si to prehnal, že by si to nenaštartoval. Ke? tú skrutku za?ahuješ, tak sa zmes obohacuje. Tú netesnos? gumového potrubia medzi hlavou a karbecou zistíš tak, že pri chode motora na vo?nobeh, omotáš handru namo?enú v benzíne okolo potrubia a spojov , a ke? tam je netesnos? , tak sa ti zmení chod  motora.

Barbucha

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #3 kdy: Pátek, 14/04/2006, 00:54 »
Tak net?sností gumové p?íruby mezi karbecem a válcem to nebylo i když to na ní vypadalo...  mno, tak už zbývá vy?išt?ní karbece, do ?ehož se mi doma v garáži moc nechce...

Máte n?kdo zkušenost s ?išt?ním karburátoru?? Ur?it? by to pak stálo za to umístit do sekce "Zkušenosti"

Díky, Barb.

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #4 kdy: Úterý, 18/04/2006, 13:13 »
Ja to delal ale nemam k tomu fotky.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #5 kdy: Středa, 24/05/2006, 19:05 »
Hele chlapi n?jak mi to poslední dobou chcípá p?i volnob?hu. Musel jsem volnob?žné otá?ky vytáhnout na 2000 a takhle se zatím drží. Na kolika to máte vy?
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Jouzef

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #6 kdy: Středa, 24/05/2006, 21:22 »
ja mam kolemm 1700-1800 za minutu... ale je lepsi okolo 2000 aspon to ma lepsi beh... pri nizkych ten jednovalec nejak divne brumla...

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #7 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 01:03 »
studená 1500 - 1600, po zah?átí 1800
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Jouzef

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #8 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 08:23 »
to ti ale potom neutahne jednicku na volnobeh ne?

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #9 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 08:40 »
že by to po za?azení 1ky za studena chcíplo se mi nevybavuje, takže se budeme muset zeptat StanleyhoM, který je te? majitelem mojí ka?onky
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Jouzef

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #10 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 09:12 »
myslim ze kdyz zaradis jednicku a rozjedes se tak ti to neutahne rychlost na volnobeh...

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #11 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 09:18 »
Tak rozjížd?t se na jedni?ku bez p?idání plynu, to praktikuju jen u dieslu ve služební filet?... ale na motorce? No, ješt? m? to popravd? ani nenapadlo a zkoušet to asi nebudu... ale k t?m otá?kám... M? to ješt? p?ed opravou startéru taky ob?as chcíplo p?i nižších otá?kách, zvedl jsem je t?sn? pod 2t (za studena 1600)p?i volnob?hu a níž už jsem je nedával... Te? to budu asi p?eštelovávat, nebo? jsem nechal vyladit ventily a vy?istit karbec, tak asi bude n?jaká zm?na... Snad k lepšímu
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #12 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 09:42 »
Me to jde mam odzkouseno.
To Oldin:nemas nejakej kontakt na stanleyho m kuli tomu srazu v lete?
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Jouzef

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #13 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 19:52 »
nejde jenom o rozjizdeni ale kdyz pustis plyn tak aby to jelo na jednicku! aby to nechciplo! aby se dala udrezt rovnovaha!

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #14 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 20:19 »
JO TO DA
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!