Autor Téma: vysoke volnobezne otacky  (Přečteno 5078 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #15 kdy: Čtvrtek, 25/05/2006, 20:19 »
JA MAM ASI 1900 OTACEK
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline rimmer

  • Člen CC
  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 186
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #16 kdy: Pátek, 26/05/2006, 20:09 »
Citace: spatas
JA MAM ASI 1900 OTACEK
Já mam otá?ek p?esn? tolikhle...brrrrm brrrmmmmm :-)
Edit: Po neúspěšných studiích na VŠ sem si hned po nastoupení do práce koupil Suzuki Freewind 650 (vypadá jako Canyon).
Zavítal jsem sem, protože až začnu přemýšlet o něčem jiném, budu koukat hlavně po Gran Canyonu. Ducati Desmo má prostě charisma.

Offline Džony

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 199
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #17 kdy: Sobota, 27/05/2006, 10:05 »
ahoj kluci
s t?ma otá?kama je dobrý téma. Mám 1600 za stodena a 1700 - 1800 pozah?átí a je pravda že každou chvíli startuju po rozjetí protože nedám víc plynu pri rozjezdu a pak vypadám jako trouba ha,ha.

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #18 kdy: Sobota, 27/05/2006, 20:53 »
Také mám takové otá?ky a n?kdy se mi to také stane:|
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #19 kdy: Sobota, 27/05/2006, 23:30 »
no já m?l nastaveno taky n?co okolo 1500, s vytaženým cucákem to bylo skoro dva tisíce. To t?eba fazer m?l na úpln? vytaženej cucák skoro p?t a na volnob?h bez cucáku n?co kolem 1000. V-stom má cucák ?ízenej elektronicky, jelikož je to st?íka?ka. Na volnob?h má napsáho v manuálu 1180-1250 a s cucákem asi o 500 víc.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #20 kdy: Neděle, 28/05/2006, 01:56 »
A co jako?
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #21 kdy: Neděle, 28/05/2006, 10:48 »
Citace: spatas
A co jako?
Co jako?:rolleyes:
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #22 kdy: Neděle, 28/05/2006, 11:32 »
Co jako? Tady se ?eší motor Cagiva :P
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #23 kdy: Neděle, 28/05/2006, 12:44 »
:-)
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Barbucha

  • Host
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #24 kdy: Úterý, 25/07/2006, 02:06 »
Možná ho znáte, možná neznáte - Kouzlo jak na snadné startování a kterak barbucha problém se samovoln? "utíkajícími" otá?kami vy?ešil... Prost? jsem za?al velmi aktivn? používat ru?ní štelování volnob?žných otá?ek (regula?ní "kole?ko" vlevo pod nádrží - Italové v?d?li, pro? ho ud?lali tak dob?e p?ístupné ;)))).

POkus stáhnu volnob?h p?i teplém motoru až na samou hranu "udržitelnosti" - tzn. cca 1500/min., je po problému - motor i když se hodn? oh?ívá (nap?. v kolonách apod.) už do otá?ek sám neutíká... Naopak pro snadné startování vyplácí se cca 3 celé otá?ky kole?kem do plusu... Pak Canyon chytá na první nato?ení (pro m? d?íve jev tém?? neznámý... chytal tak na podruhé, napot?etí).

vim, že je to z?ejm? jen ?ešení n?jaké jiné patálie (zasranej karbec? konstrukce karbecu u 600??,...) ale ?ešení je jednoduché a funguje... ;)

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #25 kdy: Úterý, 25/07/2006, 06:17 »
Tak to já nemusím... asi fakt bude problém n?kde jinde kámo, a nevím, jestli je rozumné to tímhle obcházet.... M? startuje za studena bez p?idání plynu na syti?... pak lehce p?idám, po asi 10 sekundách vypnu syti? a pustím plyn.... už si brblá a zah?ívá se na provozní teplotu... :)
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
vysoke volnobezne otacky
« Odpověď #26 kdy: Úterý, 25/07/2006, 07:22 »
Citace: Barbucha
Možná ho znáte, možná neznáte - Kouzlo jak na snadné startování a kterak barbucha problém se samovoln? "utíkajícími" otá?kami vy?ešil... Prost? jsem za?al velmi aktivn? používat ru?ní štelování volnob?žných otá?ek (regula?ní "kole?ko" vlevo pod nádrží - Italové v?d?li, pro? ho ud?lali tak dob?e p?ístupné ;)))).

POkus stáhnu volnob?h p?i teplém motoru až na samou hranu "udržitelnosti" - tzn. cca 1500/min., je po problému - motor i když se hodn? oh?ívá (nap?. v kolonách apod.) už do otá?ek sám neutíká... Naopak pro snadné startování vyplácí se cca 3 celé otá?ky kole?kem do plusu... Pak Canyon chytá na první nato?ení (pro m? d?íve jev tém?? neznámý... chytal tak na podruhé, napot?etí).

vim, že je to z?ejm? jen ?ešení n?jaké jiné patálie (zasranej karbec? konstrukce karbecu u 600??,...) ale ?ešení je jednoduché a funguje... ;)
Covece ja jsem to na sve 600 delal uplne stejne, vic jsem to neresil. Proste jsem kroutil kroutil a kroutil :).
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<