Autor Téma: Na ?em jezdit po Canyonovi?  (Přečteno 3872 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« kdy: Pátek, 18/08/2006, 12:54 »
Ahoj,
sem tam tady proskakujou zprávi?ky co si koupím, až prodám Canyona. V?era jsem asi definitivn? dosáhl bodu, kdy bych já i motorka mohl ješt? rychleji (v zatá?kách do kopce), ale výkon Canyona už prost? nebyl. Vím, že Canyon není závodní mašina, ale prost? to tak n?jak p?išlo. P?es zimu naleštím, vym?ním ?et?zovku, namontuju kone?n? hefty a na ja?e zkusím prodat, možná podobn? jak n?kte?í tady na foru.

Máme tady už pár p?estup? na jiný mašiny, nap?íklad šéf ó nejvyšší, slunce naše jasné, nebo Godzi, Oldin (i když jen do?asn?...), ale p?esto bych cht?l rozpoutat diskusi na téma viz. p?edm?t.


Tak tedy na ?em?

Chci n?co bez ?et?zu, tedy s kardanem nebo ?emenem, nechci chopper, ani plas?áka.

Koukám na Moto Guzzi, BMW ale ty sou opravdu, ale opravdu drahý......
BMW F650 CS '04

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #1 kdy: Pátek, 18/08/2006, 15:18 »
Já mám sice stále výhrady k designu zadní ?ásti Suzuki V strom650, ale asi u n?ho stejn? skon?ím. Manželka pracuje v Suzuki a tak to pro m? bude asi nejlepší ?ešení. Rad?ji bych sice totéž, ale v litru, jenže to je devadesát tisíc navíc a to se mi nechce dávat.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #2 kdy: Pátek, 18/08/2006, 18:28 »
Já se obávám, že je tady docela katastrofáln? malý výb?r. Tohle jsem ?ešil v minulým týdnu taky a došel jsem k tomu, že m? vlastn? nic po?ádn? nevyhovuje. Proto asi zustanu u mý sta?eny a naleju do toho n?jaký peníze. Endura na jedno brdo! Všechno mohutný monstra jako V strom, Varadero, nebo je to zase malý Canyon, Transalp a hlavn? to má málo válc?. Cestáky taky nic moc. Bandit je vzduch (hlu?ný) Fraser už je v kategorii sportovních, takže posez atd. Snad jedin? Honda CBF, ale nejsem si jistej, je li to dost velký... Prost? není to jednoduchý. Samoz?ejm? tu jsou ješt? další zna?ky, ale ty jsou zase drahý. (BMW,Triumph.) Mám dojem, že výb?r je bohatý jen v chooperech...
A všechno je jinak... Mik.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #3 kdy: Pátek, 18/08/2006, 19:49 »
Už jsem se svezl na le?ems, hodn? test? a recenzí p?e?etl, ale a? mám k V-stromu a jeho n?kterým partiím výhrady, tak mi stále p?ipadá nejvhodn?jší. Jelikož už na n?m mám cca 200km, mohu ?íct, že je dob?e ovladatelný (a to i ve 2), v?bec není znát jeho délka, motor má dostate?ný výkon (pro mne ur?it?) a skv?lou spot?ebu, tudíž i dojezd. Je taky prostorný.
Takze ja zatim porad jinou volbu nevidim.
Taky me docela po technické stránce te? zaujal jeden velký skútr (i když taky koukám na skútristy p?es prsty), ale ?íkal jsem si, až jednou zd?dkovatím a nep?ehodím nohu p?es mašinu, taky by to bylo ?ešení. Ale to je spíš slovo do pranice.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #4 kdy: Pondělí, 21/08/2006, 14:43 »
Oldine, jo, skutr - to je taky ?ešení, rozhodn? bych cht?l zkusit se svézt na po?ádným skútru, Burgman nebo n?kterej 500 skútr od Talián?, nejvíc se mi líbí Aprilia Scarabeo Light.

Miku: CBF je ur?it? dobrá mašina, ale má ?et?z :-(( rozhodn? CBF 600 ve verzi S je zajímavý ?ešení, ale to si oproti diversionu o moc nepolepšíš :-)
BMW F650 CS '04

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #5 kdy: Pondělí, 21/08/2006, 15:51 »
Já už si ani nepot?ebuju polepšit, jen chci n?co, co vydrží už do d?chodu. S Oldinem domlouváme ješt? zkušební jízdu na banditu 650, tak uvidíme...
A všechno je jinak... Mik.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #6 kdy: Pondělí, 21/08/2006, 21:06 »
Tv?j diversion by m?l vydržet klidn? 100 000km, ale máš pravdu, do d?chodu máš ješt? sakra daleko, kup n?jakýho novátora :-) držím palce, a? dob?e vybereš!
BMW F650 CS '04

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #7 kdy: Pondělí, 21/08/2006, 21:34 »
Citace: Boris
Tv?j diversion by m?l vydržet klidn? 100 000km, ale máš pravdu, do d?chodu máš ješt? sakra daleko, kup n?jakýho novátora :-) držím palce, a? dob?e vybereš!
No nevím jestli hrozí novátor, spíš ojátor...

No a s tím mím Diversionem bohužel nemáš pravdu. On asi 100 000 vydrží, jenže ne bez investic. Momentáln? mám najeto 30 000 a musím provést vým?nu spojky, v?etn? spojkového koše a já nevím ?eho ješt?. (až to otev?u budu moud?ejší) Jde o to, že ten spojkovej koš, (nebo co to tam rachotí) má asi v?li. Projevuje se to hlavn? na volnob?h, po zah?átí oleje. Je to siln? slyšet, po vymá?knutí spojky to stichne. No ale než bude na cokoli jinýho, tak tahle moje sta?enka musí nab?hat ješt? p?kných pár tisícú! Takže do tý spojky jdu.
A všechno je jinak... Mik.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #8 kdy: Úterý, 22/08/2006, 08:23 »
Jak víš, že má najeto 30 000 km?

Jak jsem napsal výše, koukám se po bavorácích. Rok výroby 97 má v n?mecku najeto podle inzerujících 120 až 180 000km, v ?R nikdy víc než 50 000km, nej?ast?ji n?co nad 30 000km. A? mi nikdo nevykládá, že spojka na motorce p?i normálním ježd?ní vydrží maximáln? 30 000 km...... (to není nic proti tob?).  Myslím si, že hlavní problém ojetin v ?R je ten, že tady všechny motorky "najely" max. 30 000km a co má víc, tak to nikdo nechce, protože je to hotový a bude se to jen srát. A ono se to asi sere, protože to má za sebou obvykle o 100 000km víc. Je to nepochopitelný, že lidi cht?jí být obelháváni.

Po 30 000km m?že být spojka v ?iti, pokud s tím n?kdo divo?il, ale na to zas Diversion moc nejni....

Fuj to jsem se rozepsal.

Tak a? ti dopadnou opravy dob?e. A pokud bych kupoval mašinu na dlouho, šel bych do nové a asi na leasing, kv?li sazb? pojišt?ní. U japonc? koupíš zajímavý stroje pod 200 000K?, zimní výprodeje taky nabízí zajímavý slevy. Když víš co chceš a že je to na dlouho, zkus po?ítat a t?eba nebudeš muset ?ešit ojátor :-)
BMW F650 CS '04

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #9 kdy: Úterý, 22/08/2006, 10:55 »
Jo lidi, jak to tady tak ?tu, tak je to debata na úrovni.
S t?ma ojetinama má Boris recht!!! Nevim pro?, ale tuhle jsem koukal jen tak na tipmoto a když jsem tam vid?l mašinu z 2000 s najetejma 12 tisicema, tak jsem si ?ikal GDE TO ŽIJEM. Já nejsem n?jakej pr?ola co má motorku jen v garaží, ale zase na druhou stranu jsem v lét? na žních, takže toho moc v tuhle dobu nenajezdim, ale vždycky se m? tak n?jak povedlo najezdit 13-15 tis za sezonu.
Myslim, že když se motorce dává olej, kterej se jí má dát a má dostatek chladícího media - pokud je to vodník, tak musí motor vydržet dýl, než p?jde v?tšina lidí do d?chodu.
Ale když už je tady to téma o tom co po canyonovi, tak já jsem si koupil topola. Ta motorka na to sice nevypadá, ale je to fakt mašina s velkým M. Dá se na ní jet kudla ale i piánko. na to že má 70 koník?, tak sta?í i stoko?ovejm ?ty?válcovejm hajtrám. Má teda ??t?z, což je mínus, ale co je dneska dokonalý že jo???
No a když už bych cht?l n?co lepšího, tak snad jedin? GS 1200. Mašiny typu varadero, capponord atd jsou jenom drahý krámy, co vypadaj že n?co um?j a p?itom toho moc neum?j.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #10 kdy: Úterý, 22/08/2006, 12:54 »
No práv?, že je to mašina z velkým M. Je to podobnej mastodont (velký) jako Varadéro, i když ne tak drahý. N?komu to ale múže vyhovovat...
A všechno je jinak... Mik.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #11 kdy: Úterý, 22/08/2006, 13:31 »
V Strom 650 není takovej mastodont jako velký Varadero nebo litrovej strom/kawa. Jezdil jsem malý varadero, pravda je to dváca, a váží suchej 149kg, ale rozhodn? se to dalo ovládat bez potíží.  Jak jsem Vstroma vid?l, je to moc p?íjemnej strojek, jen m? odrazuje ten ?etázek.....
BMW F650 CS '04

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #12 kdy: Úterý, 22/08/2006, 13:52 »
?et?z ber jako da? ze mzdy...
A všechno je jinak... Mik.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #13 kdy: Úterý, 22/08/2006, 14:25 »
miku, nic ve zlim, ale když je topol mastodont, tak co je pak xj? di? topol je daleko leh?í než xj!!!! :)
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Na ?em jezdit po Canyonovi?
« Odpověď #14 kdy: Úterý, 22/08/2006, 21:45 »
Nemyslel jsem váhu. Myslel jsem délku a jak je to vysoké. Vzdálenost kapotáže od ?idítek atd.

Jak je t?žkej V srom? Nemyslím, že ten rozdíl bude zásadní.

Také jsem psal, že to n?komu MUŽE vyhovovat!!! Když to n?komu sedne, a? jezdí t?eba na Uralu.
A všechno je jinak... Mik.