Autor Téma: Italsky sroti  (Přečteno 2221 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Lukasrd169

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 502
  • Pohlaví: Mužské
Italsky sroti
« kdy: Pondělí, 21/09/2009, 19:25 »
Tak az tady zas bude nekdo nadavat na italsky sroty GODZI...

http://www.transportspecs.com/top-5-fastest-street-legal-motorcycles/
RIVER 500,Ducati MONSTER 900 S ... Nejvíce na živu se cítím tváří tvář smrti.

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Re: Italsky sroti
« Odpověď #1 kdy: Pondělí, 21/09/2009, 19:59 »
No jo, ale porizovaci cena je tak nejak trosku mimo. Ale jinak krasa.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Re: Italsky sroti
« Odpověď #2 kdy: Pondělí, 21/09/2009, 20:22 »
hmm...mě řekni, kdybys teda čistě hypoteticky sednul na ten desmošrot, kde bys ten jejich udávanej topspýd vyzkoušel...by tě to zahodilo...na hajabuzně to není problém...a ještě si při tom  dáš čouda... ;D ;D ;D ;D
Hayabusa 1,3 MPi

Offline jenda

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 411
  • Pohlaví: Mužské
  • R1 Pyčo!
Re: Italsky sroti
« Odpověď #3 kdy: Pondělí, 21/09/2009, 20:34 »
Myslim že by nebyl zas až takovej problém dostat tam top speed, naopak, hajabuzna než se rozhoupe tak je Duc Duc v trapu a buzna teprve chyta dech, haja je cesťák a tak nelze tvrdit že je rychlejší než ty "italský šroty", a kor Desmo RR, to je čistokrevnej sport  8). Ještě že ty Italy máme, kdo by potom dělal takový skvosty když u nás to "červení kamarádi" stopili  :-\
Jawa 21, Simson SR50, Cagiva Elefant 125 (trhač asfaltu), MZ 125 SM, Honda CB600 F Hornet, Yamaha YZF R1

Offline Lukasrd169

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 502
  • Pohlaví: Mužské
Re: Italsky sroti
« Odpověď #4 kdy: Pondělí, 21/09/2009, 21:15 »
ty se s cervenejma kamaradis ?
RIVER 500,Ducati MONSTER 900 S ... Nejvíce na živu se cítím tváří tvář smrti.

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Re: Italsky sroti
« Odpověď #5 kdy: Pondělí, 21/09/2009, 21:56 »
Nemam rad tohle skatulkovani, kdyz se me to libi tak se to libi me, nikomu to nenutim a hlavne nikomu nehanim to co se libi jemu.
A to se s neprijemnejma kecama na moji moto setkavam casto, ne li porad. Ale kaslu na to, proste mlcim, pac tomu stejne nerozumim.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline pavelST2

  • Pokročilý
  • **
  • Příspěvků: 53
  • Pohlaví: Mužské
Re: Italsky sroti
« Odpověď #6 kdy: Úterý, 22/09/2009, 12:26 »
Cena je jasná , nemůžeme porovnávat šperky s bižuteríí . . . Ty italky nejsou vyráběný hromadně s ohledem na prodejní cenu . Prostě úplně jiná filozofie . . . To je jako srovnávat našlápnutýho Passata s Ferari . . .
« Poslední změna: Úterý, 22/09/2009, 12:35 od pavelST2 »
XT600Z , Elefant 650 , Ducati 907i.e. , Ducati ST2 , Canyon Grand 900i.e. . . .

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Re: Italsky sroti
« Odpověď #7 kdy: Středa, 23/09/2009, 11:29 »
no nevim jestli je hajabuzna pomalejší, sice tam píšou nějaký žblepty o top spídu, ale to je stejně jenom údaj výrobce...já to myslel, tak, že na hajabuzně nebo třeba blekptákoj se dá jet tři kila v lepší pohodě a rooozhodně dýl, nežli na nějakym předělanym supersportu, kterej je primárně určenej na zupa asfalt na okruhu...
ale je to tak...todle se nedá porovnávat...ale zase si vem, že passat bude i po 300000km furt funkční a ferrari můžeš dávat repasovat už ani ne po půlce  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hayabusa 1,3 MPi

Offline taxik

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 154
Re: Italsky sroti
« Odpověď #8 kdy: Středa, 23/09/2009, 12:04 »
Podle me nema smysl maximalky moc porovnavat. Pokud se nepletu, tak japonska ctyrka ma dohodu (a snad plati porad), ze produkcni motorky budou zprevodovane na max. 300 Km/h, protoze by se potom vyrobci neustale predhaneli, kdo udela nejrychlejsi motorku (tak jako je tomu u aut). To by samozrejme bylo na ukor bezpecnosti.
Suzuki Bandit 600S -> Suzuki SV1000 -> KTM 690 SM -> Husaberg FS 570 -> Yamaha FZ6 Fazer