Cagiva Club forum

CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Tomas Úterý, 21/08/2007, 10:43

Název: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Tomas Úterý, 21/08/2007, 10:43
Ahoj všichni Cagiváci :D Mám Canyon 500 (Jurský park) a  když jsem hledal odkazy se spotřebou paliva ,tak jsem zjistil že mám opravdu velkou sptřebu-7,5 l až 8l na 100 Km. Což se mě zdá na jednovál dost. Moc za to netahám, jezdím sám a vcelku po silnicích 1. třídy. Nevím, jak správně a čím tu spotřebu dát aspoň tak o litr dolů-teda jestli to vůbec lze nějakým přiškrcením a nebo jestli rovnou do servisu. Pokud s tím někdo máte nějaké zkušenosti, tak díky za odpověď.
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Choze Úterý, 21/08/2007, 13:55
Novou svíčku, vzduchový filtr, seřídit karburátor a ventily a měla by klesnout, to můžou bejt příčiny vysoké spotřeby. Mě max jezdil za 7,5, ale průměr jsem měl 6,3L (jezdím dost svižně). Když jezdíš do 130km/h, tak by ses měl vejít do těch 6-6,5L. Včera jsem jel s FZ6 do Brna pořád kolem 180-200km/h a vzala si 6,8L. S Canyonem když jsem jezdil na max (160-170km/h) vzal si těch 6,8-7L
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Boris Úterý, 21/08/2007, 14:10
A snaž se ho nepodtáčet, ale držet motor v rozmezí 4 až 5,5 tis otáček.

Vyčistit filtr a ostatní co píše Chozé je samozřejmost :-)
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Radim-CC Úterý, 21/08/2007, 20:19
Tak to ještě nemáte na mě ;D ;D ;D já jezdím s mou šestistovkou v rozmezí 9-10 litrů a to nechce jet víc jak 130, nebo spíš to rači ani nezkouším, protože vidím jen tu ručičku palivoměru, jak padá :( už byl aj na seřízení, nová svíčka, filtr OK, a nic se nezlepšilo... jenom jde líp za plynem. Ale mám špatnou půlku karburátoru, tak snad to bude tím, protože mám doma už druhé díly... jenom není čas to dat do kupy :'( :'(

Co z toho plyne??? Vy vašu spotřebu vůbec neřešte, protože nestojí za řeč ;D   co já bych za takovou dal ;)
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Anti Úterý, 21/08/2007, 21:00
Deset na jednoválu?Tak to je síla...Loni čundr-od vesnice k vesnici,ve dvou s bagáží za 4,3/100...Ale to bude tím že nemám Canyona... ;D
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Brano Středa, 19/09/2007, 21:01
Moj Canyon ma priemer pri rychlostiach do 120km/h je spotreba cca 5,5 litra. Pri predpisovej jazde (do 100 km/h - co jazdim zriedka) cca 4,5l/100.
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Lukasrd169 Středa, 19/09/2007, 23:20
ja to mam kolem peti jako slusnak a jako prasak tak kolem tech sedmi.
jak rekl godzi kdyz ji milujes neni co resit ;D
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: andy Úterý, 02/10/2007, 18:48
Jezdim cca za 5,7... Vsiml jsem si, ze ma na spotrebu vyraznej vliv bohatost smesi.
A to az o litr a pul +/- v mym pripade.

Pri predpisovym nastaveni (tusim) 2+1/4 otacky mi zere oklolo 6.3
Kdyz obohatim (nevim presne o kolik cca 1/3) tak jsem na tech zminovanejch 5.7
Zni to jako nesmysl??
Paradox?

Je mi to uplne volny, vzdal jsem premysleni proc a dokud ma svicka idealni barvu, motor nezvoni ani se neprehriva, nechavam to tak a setrim litr na 100km at jezdim jak jezdim.

Jedinej vedlejsi efekt je startovani za studena, kdy davam jen pul sytice misto plnyho, pac se to jinak utopi...

 
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: drtic Úterý, 02/10/2007, 21:22
Zdravím všechny CAGIVÁKY!!!
Je tu již dost těch co mě znaj a můžu za mě a za mou polovičku uvést:

Já mám CC Jurský park (1999) a bere mě mezi 4,7 - 4,9 l/100km a je úplně jedno jestli jí dávám či ne. Ve vyších otáčkách - vybrace motoru a divné zvuky v motoru - to není poznámka k probírání, ale je takový fakt.

Mamina jezdí na CC červená (2000) a bere jí 7 - 8,5 l/100km a to nejezdí nikdy svižně, prostě do 100 a to už skoro přeháním. Motor po celou škálu otáček má velice kultivovaný chod bez vybrací a nějakých nepopsatelných zvuků jako u mé. Jediné mínus - větší tvorba sazí ve výfucích.

Náš mladej projel nezávisle obě a prohlásil, že výkonově jede líp moje!!

A teď můžem řešit kde je zakopanej pes!?!?!?
V mém případě je jen jedinná úprava - provrtané přepážky v tlumičích výfuku ( vrták průměr 8mm).
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Tomas Středa, 03/10/2007, 06:58
No možná na tom něco bude-protože vždy když to nastartuju, nechám chvíli běžet na volnoběh a pak si jen tak lehce protůruju plynem-prostě jen tak hn hn hn :D -tak mě to kouří jako starý kamna na dřevo, co mám na zahradě! Prostě černý saze. A pak se to o něco zlepší-a olej to nepapá. Takže to vypadá-že když se provrtaj přepážky, že to bude lepší? To se mě moc nezdá? To jako, že nebude tak zasranej výfuk a ty spaliny vyjdou bez většího odporu ven? Tak teď to nechápu. To by mělo přece spotřebu ještě zvýšit, nebo ne?!
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: doomik Středa, 03/10/2007, 07:45
...Pri predpisovym nastaveni (tusim) 2+1/4 otacky mi zere oklolo 6.3
Kdyz obohatim (nevim presne o kolik cca 1/3) tak jsem na tech zminovanejch 5.7
Zni to jako nesmysl??
Paradox?....
Sroub bohatosti si doathl nebo povolil?
Povolit znamena obohatit, a dotahnout ochudit.

2drtic: Zkus prehodit karbce z jedne na druhou a melo by se to obratit. Na smes ma velky vliv rozmer a stav
vsech vzdusniku a trysek + stav membrany, no proste cely karbec :-)
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: spatas Středa, 03/10/2007, 08:36
ROzdil je v tom ze to lip jede ze ty mas 600 a ona 500 ne?
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Anti Středa, 03/10/2007, 15:55
Naprostá většina těchto problémů jde opravdu na vrub karburaci.Nemá s tím zas tolik zkušeností,ale podle toho co jsem slyšel je Mikuni(který CC používá) co kus to originál.Přesto že je to pásová výroba je prý každý karburátor jiný.
Samozřejmě jsou k tomu věci náležející-Stav motoru,svíčky,vzduchového filtru a výfuků.
Kupodivu minimální vztah ke spotřebě má režim jízdy.Na mém jednoválu jsou to rozdíly zhruba půl litru.
Úpravy(větší zprůchodnění) výfuku vedou dle zkušeností kupodivu ke snížení spotřeby.
Ale osm na sto,to už spíš vypadá na nějaký defekt karburátoru,např. nedovřený sytič.
Tak jak psal Doomik-přehoď karburátory a uvidíš,jaký mají na spotřebě podíl...
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: andy Středa, 03/10/2007, 18:05
Sroub bohatosti si doathl nebo povolil?
Povolit znamena obohatit, a dotahnout ochudit.


Jo jo tocil jsem jak rikas.....

A potvrzuji!! Styl jizdy ma minimalni vliv na spotrebu...
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: drtic Středa, 03/10/2007, 20:39
ROzdil je v tom ze to lip jede ze ty mas 600 a ona 500 ne?

Označení mám sice 600, ale v dokladech je obsah motoru 498 a to je stejný obsah jak u té druhé!!!!
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: drtic Středa, 03/10/2007, 20:44
No možná na tom něco bude-protože vždy když to nastartuju, nechám chvíli běžet na volnoběh a pak si jen tak lehce protůruju plynem-prostě jen tak hn hn hn :D -tak mě to kouří jako starý kamna na dřevo, co mám na zahradě! Prostě černý saze. A pak se to o něco zlepší-a olej to nepapá. Takže to vypadá-že když se provrtaj přepážky, že to bude lepší? To se mě moc nezdá? To jako, že nebude tak zasranej výfuk a ty spaliny vyjdou bez většího odporu ven? Tak teď to nechápu. To by mělo přece spotřebu ještě zvýšit, nebo ne?!

Paradoxem je, že to provrtání na spotřebu nemělo vliv, možná snad trochu málo opačný!!
Jak je má zkušenost z dvoutaktů,tak tam jakákoli úprava na výfucích zvyšovala spotřebu, protože nedocházelo k dohoření paliva a to odcházelo do výfuku!!
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: drtic Středa, 03/10/2007, 20:50
...Pri predpisovym nastaveni (tusim) 2+1/4 otacky mi zere oklolo 6.3
Kdyz obohatim (nevim presne o kolik cca 1/3) tak jsem na tech zminovanejch 5.7
Zni to jako nesmysl??
Paradox?....
Sroub bohatosti si doathl nebo povolil?
Povolit znamena obohatit, a dotahnout ochudit.

2drtic: Zkus prehodit karbce z jedne na druhou a melo by se to obratit. Na smes ma velky vliv rozmer a stav
vsech vzdusniku a trysek + stav membrany, no proste cely karbec :-)

To se mě zamlouvá, to by se fakt mělo ukázat!!
Letos tvou radu asi již neodzkouším, ale na jaře to zkusím a dám vědět!!
Porovnám i hodnoty trysek a stav obou karbeců!?!?
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: godzi Pondělí, 08/10/2007, 13:05
fšechno je to 500!!! Myslim teda u Drtiče...

Nevim jak jsem měl poštělovanýho Canyona já, ale při mojim stylu jízdy (gdo mě znaj, tak věděj jak jezdim) mě baštil 5,5... víc ne... a to bez laďáku... po instalaci jinýho vejfucku mě spotřeba spadla cca o 0,4-0,5 litru na sto... všechno uvádim jízdu ve dvou... tak nějak v horním rozsahu otáčkovýho rozpětí... v karburátoru jsem se nigdy nevrtal, páč tomu nerozumim... ale jedno vim jistě... jaxi pamatuju, tak to bylo v manuálu docela dobře popsaný... co a jak nastavit...
Prostě si myslim, že když se motor oddusí, tak to pak líp spaluje... je to to samý jako když na moje xtčko dám tlumivku, která prostě zadekluje vejfuck... potom to hůř jede a víc to žere...
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: doomik Úterý, 09/10/2007, 08:12
2godzi: kdyz si dal jiny vyfuk (pruchozi) nezhorsil se ti tah v nizkych otackach, i kdyz jak pises si to honil
porad ve vysokych???
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: godzi Úterý, 09/10/2007, 11:47
hmmm.... copak Canyon někdy táhne ???  ;D  ;D  ;D
ne čoveče... táhlo to všude líp... a ochotnějc to šlo do otáček... Já furt nevim, co tady špekulujete... diť to máte jako když se nadechuješ a vydechuješ brčkem nebo normálně... taky se ti bez brčka dejchá líp ne??? stačí jenom poštelovat karbec a je to f cajku ne... ;)
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Anti Úterý, 09/10/2007, 15:56
Tak jak píše Godzi-Pokud je úprava(zprůchodnění) výfuku spojena s patřičnými úpravami na straně sání,je to VŽDY lepší.Pověry v tomto ohledu jsou jen přežitky z dob ladění pincků-u dvoutaktu je to trochu větší věda...
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: doomik Středa, 10/10/2007, 06:55
No nevim jestli jsou to jen povery. Kdyz jsem u auta vyhodil kat a dal tam trubku tak byl vyfuk taky
pruchodnejsi, ale auto do kopecka kde jezdivalo na 5ku jelo tak akorat na 3ku, ale zase ve vyssich otackach
slo lip. Nejsem sam kdo se zmini o protitlaku, ktery umyslne zpomaluje vyplach valcu v nizsich otackach, proto
se ptam. Nemam na mysli pincka to by mne nenapadlo.
Neni to jen subjektivni dojem, lepsi zvuk, lepsi tah :-)
Samoze, pokud upravis sani tak by to melo jet lip, ale taky vic papkat ne?
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Pastell Středa, 10/10/2007, 08:44
Když se podivate na motorky MotoGP tak vsichni krome Yamahy maji rulu bez tlumiče.Ale s tema protitlakama je to pravda.Pomoci tech vyfuku se motorka ladi jak na ktery okruh.A taky je jasne,že zavodni auto neprojde emisni kontrolou,takze je ten výfuk vykuchany co nejvíc.
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: godzi Středa, 10/10/2007, 10:30
Hmmm Pastel... čéče... koukej se pořádně... Yamaha má sice malinkatej tlumič, ale ten spočívá pouze v jakém si omotání vaty okolo koncovky výfuku, jinak je ta taky jen "roura"... ale to jen tak pro pořádek...
Jinak já furt nevim co tady v týhle debatě jde... Je asi každýmu jasný, že když se na motorku dá nějakej jinej vejfuck, tak se ve většině případů musí i poštelovat karburátor... pokud to není stříkačka či nevim co...
Pokud jde o spotřebu, tak když je motor dobře seřízenej, tak žere míň než motor rozštelovanej... To je jasný...doufám ne???
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Anti Středa, 10/10/2007, 21:44
A právě pro to dávají renomované firmy ke svým výfukům čipy.Protože jak jsem psal:Ve většině případů musí jít souběžně i úprava na straně "krmení".A u auta je to vůbec markantní,uvědom si,že ty potvory žerou skoro tolik co ty mašiny...a mají trojnásobný obsah.Proto jsou tak citlivé na tyhle zásahy.
Lehký přetlak je samozřejmě na nízké otáčky lepší.Ale dnešní výfuky jsou tak udušené,že to pomůže i spodku.Tohle už mám za sebou,na jaře jsem si cca 2 měsíce hrál s konfigurací výfuku,než jsem našel přijatelný kompromis mezi hlučností a průběhem výkonu.A mužu napsat,že spodek jsem měl pocitově o sto procent lepší.Ale vždy platí "odcaď pocaď ".
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: godzi Čtvrtek, 11/10/2007, 10:08
Hmmmm.... nevim teda jaký čipy máš na mysli, kámoš si koupil Akrapa a že by mu tam k tomu něco přidali... to nevim... a navíc... jak chceš dát nějakej chip na motorku s karburátorem... Nevim no....Já si furt myslim, že je to jenom otázka prachů... člověk si dovolí to, na co má... Já osobně každou motorku co jsem gdy měl překopám k obrazu svému... Pak při následným prodeji vždycky pláču nad tím, že jsem do toho vrazil takovejch šušní a na ceně to nepřidá... tak nevim... něgdy je asi lepší tam nechat originál věci a jenom prostě projezdit ty prašule, který by se musely dát do úprav...
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Marianos Úterý, 16/10/2007, 20:35
Ahoj všichni, já mám na svém Caňourovi spotřebu si myslím dost velkou.  :P A to v rozmezí 5,5L do 8L, podle toho kde jezdím. Většinou po polních cestách je to kolem 8L, tomu se moc nedivím, žere i trávu všude kolem. Ale po cestě sólo jako slušňák se nedostanu pod 5,5L na 100km.
Slyšel jsem o úpravě, a to výměna hlavní trysky asi za menší, co si o tom myslíte ? Může to mít vliv na spotřebu ?  ???
A co provrtat výfuky, pomohlo by to opravdu ?
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Choze Pátek, 16/11/2007, 14:14
Já na tom byl stejně, minminum mi brala 4,81L, ale běžně jsem jezdil kolem 6-6,5L, a kdy ž jako čuně, tak 7,5L. Neřeš to
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Pátek, 16/11/2007, 14:17
hele.. co takhle tam narwat motor 1,9 tdi pd???
 ;D   ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Choze Pátek, 16/11/2007, 14:19
To taky není špatnej nápad  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Sobota, 17/11/2007, 19:53
no jo... to vim neee.... bych to jinak nepsal...

co by řekl Zhorný??? v BMW 525 TDI??? ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Anti Neděle, 18/11/2007, 08:33
Díval jste se někdo na katalogové údaje kolik berou poslední TDI?Už to dávno nejsou spořivky.Potvrdil to i známý,který přešel na PD.Inspirací by měli být stroje typu BMW F650,ta stříkačka prý bere 3.5litru.Pokud by se blbečkům od vývoje chtělo,tak udělají motor který bude jezdit i třeba za 2,5litru.Ale k tomu je donutí jen snižování emisních norem,ne prosba zákazníka,na to oni serou...
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Neděle, 18/11/2007, 13:07
nevim hele na co ten tvůj známej přešel a čím jezdí. Každej kdo nějakej tenhle motor má v něčem co jezdí, tak je s tím spokojenej. A jen tak mimochodem...VW již upouští od technologie P-D...
S těma stříkačkama od bramboráků... 3,5 litrů to může brát, ale když se budeš chtít pořádně povozit, tak to papá jako všechno okolo... ;D  ;D  ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Marianos Pondělí, 19/11/2007, 10:13
Máš pravdu asi to nebudu řešit.  ;D Hlavně, že to jezdí !!!
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Pondělí, 19/11/2007, 10:59
Asi tak....  ;D  ;D  ;D Nech si to šeštelovat... a uvidiš...
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Kmotrs Středa, 05/12/2007, 10:25
spotřeba se neodvíjí ani tolik od obsahu a konstrukce ale od toho jak se s motorem jezdí. i třílitr ti bude jezdit za tři na sto ovšem pouze pokud bude mít rozmezí od 2 do 3 tisíc otáček, což jaksi pro běžný provoz asi moc neuvyužiješ, ledy že bys měl hybrid.
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: sejrac Středa, 05/12/2007, 11:06
spotřeba se neodvíjí ani tolik od obsahu a konstrukce ale od toho jak se s motorem jezdí. i třílitr ti bude jezdit za tři na sto ovšem pouze pokud bude mít rozmezí od 2 do 3 tisíc otáček, což jaksi pro běžný provoz asi moc neuvyužiješ, ledy že bys měl hybrid.

Tak to bych te chtel videt, jak s trilitrem jedes za tri. Ani za houno, to nejde.
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Středa, 05/12/2007, 12:34
tem můj japonskej na zélandu baštil 14 po městě...hrabačky, plnej, brzda, nastoupila kunda, plnej, hrabačky....semafor...plnej hrabačky heee heeeen heeen... hory... buch buch.... oklepat.... plnej.... hrabačky..... brzda..... arigato...plnej.....hrabačky..... beznina.....14 l na sto....Godzi v p.či....ty wole... žere.. to jako ..prase...
a potom jsem teda zapnul to TCSko no....  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Kmotrs Středa, 05/12/2007, 13:37
já tayk neříkal že to běžně jezdí . a rozhodně téhe spotřeby nedosáhneš s motorem co točí od 1000 do 6000 otáček, ten má úplně jinou konstrukci. Jen jsem chtěl říct že když si pořídiš hybrid s motorem co má rozsah 500 otáček tak to jde konstrukčně vyřašit a optimalizovat tak že to opravdu jezdí za 3  litry. jezdí ´pohybuje se - nehrabe,  neporušuje max. povolené rychlosti a tak  ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: sejrac Středa, 05/12/2007, 15:49
já tayk neříkal že to běžně jezdí . a rozhodně téhe spotřeby nedosáhneš s motorem co točí od 1000 do 6000 otáček, ten má úplně jinou konstrukci. Jen jsem chtěl říct že když si pořídiš hybrid s motorem co má rozsah 500 otáček tak to jde konstrukčně vyřašit a optimalizovat tak že to opravdu jezdí za 3  litry. jezdí ´pohybuje se - nehrabe,  neporušuje max. povolené rychlosti a tak  ;D

Tak tos mel rict hned, ja myslel beznej tuctovej trilitrovej tentononc. Na hybrida je este cas, porovnavate neporovnatelne.
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Středa, 05/12/2007, 20:21
hele pánové.... nevíte co ti Japanmeni uměj!!! Já bych to nepodceňoval!!! ;)  ;)  ;)
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: NFrantisek Čtvrtek, 04/08/2011, 14:52
Zdravím, standartně mám spotřebu 4,5 litru!
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: Mára 1100XXSuperBlackbird Čtvrtek, 04/08/2011, 23:19
Ahoj standartně spotřebu neřeším jinak budu jezdit na kole to nežere a jede  ;D ;D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: godzi Pátek, 05/08/2011, 20:29
Rudo čéče nevim, mě přijde, že když jedu na kole, tak mě to žere možná víc než když jedu na něčem jinym :D
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: tunel6 Úterý, 20/09/2011, 11:06
Jak řešíte zpruchodnění (jak se psalo niže provrtaní tlumiče 8čkou vrtákem) když vyfuk nejde rozdělat? vrtáteto přes koncovku?kolik děr a jak dlouhý vrták?
Název: Re: spotřeba paliva
Přispěvatel: Štarmik Úterý, 20/09/2011, 23:24
Zdravím všechny CAGIVÁKY!!!
Je tu již dost těch co mě znaj a můžu za mě a za mou polovičku uvést:

Já mám CC Jurský park (1999) a bere mě mezi 4,7 - 4,9 l/100km a je úplně jedno jestli jí dávám či ne. Ve vyších otáčkách - vybrace motoru a divné zvuky v motoru - to není poznámka k probírání, ale je takový fakt.

Mamina jezdí na CC červená (2000) a bere jí 7 - 8,5 l/100km a to nejezdí nikdy svižně, prostě do 100 a to už skoro přeháním. Motor po celou škálu otáček má velice kultivovaný chod bez vybrací a nějakých nepopsatelných zvuků jako u mé. Jediné mínus - větší tvorba sazí ve výfucích.

Náš mladej projel nezávisle obě a prohlásil, že výkonově jede líp moje!!

A teď můžem řešit kde je zakopanej pes!?!?!?
V mém případě je jen jedinná úprava - provrtané přepážky v tlumičích výfuku ( vrták průměr 8mm).
Mam dotaz jak jsi navrtal ty přepážky v tlumičích? normálně si udělal díru do tlumiče?? nebo jsi rozříznul tlumič navrtal jen přepážky a zas zavařil?? a co zvuk?
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: drtic Čtvrtek, 22/09/2011, 19:59
Zdar.
Normálka jsem navařil vrták asi na délku půl metru a vrtal přez výfuk.
Na zvuku jsem nějak změnu nepozoroval, jen asi nepatrně.
Spíše při vysokých otáčkách a zavření plynu je to asi znát a taky stříli výce výfuck.
Tož zdar úpravám.
Měj se.
Název: Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
Přispěvatel: soptik.r Pondělí, 28/11/2011, 19:57
ahoj mam Canyon 500 2004.zjistil jsem ze v soupatku je podlozena jehla krouzkem ze silonu ale problem byl v tom se z casti se krouzek opiral na dne sopatka o hranu kde puvodne mel hezky zapadnout a tim se pri tlaku pruziny jehla tlacila k jedne strane soupatka a po 5000 km doslo k tomu ze se otvor kterym prochazela vydrel a tim se zacal vydirat i v karburatoru. Nastesti jsem na to prisel v cas nez se vydrel karburator a krouzek jsem obrousil vlastne udelal plosku aby jehla zapadla do soupatka tim se zmenila smes spotreba stejna a lepe jede.karburator Mikuni.serizeni podle behu motoru pri ot.asi 4000 aby sel pravidelne.pak seridim volnobeh kolem 1800 az 2000 ot.