Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: tunel6 Úterý, 14/02/2012, 11:32
-
tak sem se o vikendu že zase po delší pauze nabrčím motorku a ono nic starter krasně točí ale bez odezvy, zkontroloval sem svičku jiskru haže ale byla sucha, musim sundat cely karburator a vyčistit nebo stačí vytahnou jen vyšroubovat nějakou trysku? Na podzim startovala naprosto spolehlivě jezdil sem na ní deně do prace, pak ještě vyměnil olej a filtry (vzduch a olej) ještě ji naposled cca vpulce prosince projel a ted nechce chytit :(((((((((((((
-
to je zcela normální, baterku máš pořádně nabitou???
-
baterka je v pohode tocila jak blazen a pak sem ji dal ještě na nabiječku - mam teda počkat až se oteplí :))))))))))) nebo použit horkovdušnou pistoli a pořadně motor předehřat? :))))))))))
-
hele, pod některjma strojema se někdy musely zapálit noviny aby chytly!!! Zkus si koupit takovej ten sprej na starty, nastříkáš ho do sání a ono to tak nějak chytne samo... nevim teda jak je to účinný na motorky, ale na starý renolty to pomáhá :)
-
Zdarec.
Zkus odpojit hadičku ke karbecu a profouknout, stalo se mě že se sekl ventilek pod plovákem a nenatékal benál do karbecu.
-
To sem zkoušel hadička profouknout nejde takže předpokladam že v karburatoru benzin je a plovak uzavřel ventilek ale ještě to radši jednou zkusim..........
-
Tak ještě zkusil dat baterku na nabiječku a v sobotu kdy se trochu oteplilo zkusil nastartovat a podařilo se!!!!!!!!! takže se potvrdilo že strašně záleží na baterce!!!!!!!!!!!
-
vždycky záleží na baterce, to není nic novýho pod sluncem 8) 8) 8)
-
Pokud po nabití nechytne,tak ještě zkus tříknout stříkačkou do válce trochu benzínu.Namontuj svíčku a roztoč.To by bylo aby to nechytlo.Potom bych možná do benzínu nalil ten čistič karburátorů,co prodávaj běžmě na benzinkách 120-150Kč na 60l paliva.Zbytek dáš do auta na vstřiky (nbenziňáku).
-
Zdray, Dobil jsem baterku a chytla na pár otočení. Základ je mít aspoň půl nádrže benzínu. Pak je to bez problémů
-
Caňnour má pod nádrží dva elektro ventily. Když zapneš klíček tak se otevřou a benzín nateče do karburátoru. Nádrž má dvě části jak objímá rám a tobě zřejmě nefachčí jeden palivový ventil a proto musíš mít více jak polovinu nádrže. Vyjezdíš jednu část nádrže a v druhé, kde je ještě benzín nepracuje palivový ventil. Nevím to přesně, ale zřejmě ti nepracuje pravý ventil (když sedíš na mot.) tam je i plovák který ukazuje půl nádrže.