Autor Téma: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500  (Přečteno 17654 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Štarmik

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
Re: spotřeba paliva
« Odpověď #45 kdy: Úterý, 20/09/2011, 23:24 »
Zdravím všechny CAGIVÁKY!!!
Je tu již dost těch co mě znaj a můžu za mě a za mou polovičku uvést:

Já mám CC Jurský park (1999) a bere mě mezi 4,7 - 4,9 l/100km a je úplně jedno jestli jí dávám či ne. Ve vyších otáčkách - vybrace motoru a divné zvuky v motoru - to není poznámka k probírání, ale je takový fakt.

Mamina jezdí na CC červená (2000) a bere jí 7 - 8,5 l/100km a to nejezdí nikdy svižně, prostě do 100 a to už skoro přeháním. Motor po celou škálu otáček má velice kultivovaný chod bez vybrací a nějakých nepopsatelných zvuků jako u mé. Jediné mínus - větší tvorba sazí ve výfucích.

Náš mladej projel nezávisle obě a prohlásil, že výkonově jede líp moje!!

A teď můžem řešit kde je zakopanej pes!?!?!?
V mém případě je jen jedinná úprava - provrtané přepážky v tlumičích výfuku ( vrták průměr 8mm).
Mam dotaz jak jsi navrtal ty přepážky v tlumičích? normálně si udělal díru do tlumiče?? nebo jsi rozříznul tlumič navrtal jen přepážky a zas zavařil?? a co zvuk?

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
« Odpověď #46 kdy: Čtvrtek, 22/09/2011, 19:59 »
Zdar.
Normálka jsem navařil vrták asi na délku půl metru a vrtal přez výfuk.
Na zvuku jsem nějak změnu nepozoroval, jen asi nepatrně.
Spíše při vysokých otáčkách a zavření plynu je to asi znát a taky stříli výce výfuck.
Tož zdar úpravám.
Měj se.
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline soptik.r

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
Re: Spotřeba paliva Cagiva Canyon 500
« Odpověď #47 kdy: Pondělí, 28/11/2011, 19:57 »
ahoj mam Canyon 500 2004.zjistil jsem ze v soupatku je podlozena jehla krouzkem ze silonu ale problem byl v tom se z casti se krouzek opiral na dne sopatka o hranu kde puvodne mel hezky zapadnout a tim se pri tlaku pruziny jehla tlacila k jedne strane soupatka a po 5000 km doslo k tomu ze se otvor kterym prochazela vydrel a tim se zacal vydirat i v karburatoru. Nastesti jsem na to prisel v cas nez se vydrel karburator a krouzek jsem obrousil vlastne udelal plosku aby jehla zapadla do soupatka tim se zmenila smes spotreba stejna a lepe jede.karburator Mikuni.serizeni podle behu motoru pri ot.asi 4000 aby sel pravidelne.pak seridim volnobeh kolem 1800 az 2000 ot.