Autor Téma: startování  (Přečteno 2471 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline jirka1

  • Pokročilý
  • **
  • Příspěvků: 82
startování
« kdy: Čtvrtek, 24/06/2004, 14:03 »
Cht?l bych se zeptat,jak startujete svýho Canona500.Já kdy? ho nechám 2 dny stát tak ho nem??u nato?it,po?kám asi 2min. aby se otev?ely benzínové ventily alestartér motorem to?í ,ale nanasko?í a ky? p?idám syti? tak to startér nem??e utáhnout.Motor nasko?í ,ale to u? baterie zkomírá.Díky za radu
Cagiva Canyon 500

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
startování
« Odpověď #1 kdy: Čtvrtek, 24/06/2004, 17:01 »
Bude to asi baterkou. Jestli jsi ji uz nabil, tak bude ?patná. A jestli to baterkou neni, tak ti nepomu?u. Ale podminkou úsp??ného nastartování Canona je dob?e nabitá baterka, proto?e el. proudem se otevírají ventily k benzinu.
Hodn? ?t?stí p?i  oprav?...
Hayabusa 1,3 MPi

Guest

  • Host
startování
« Odpověď #2 kdy: Pátek, 25/06/2004, 09:27 »
Já jsem dostal radu od minulýho majitele, ktrou se ?ídím a p?ipadá mi to OK, nastartoval jsem i v lednu po 6 týdnech stání.... bez nabíje?ky.

- zapnu zapalování, zhasnu sv?tla
- syti? do plna a pak ho stáhnu na polovinu (je tam jemná aretace té polohy, v zim? - teplota ni??í ne? 5C ho nechám úpln? vyta?enej)
- vymá?knu spojku
- startuju

Jakmile chytne, lehce prohrábnu plynem, pustím spojku
Jak za?nou kolísat otá?ky - co? je obvykle b?hem 30 sekund, shodím syti? úpln?

Mám r.v. 99, p?es 23 000 km a stále p?vodní startér i volnob??ku!!!! Tak?e z toho usuzuju, ?e postup motorce ne?kodí.
A» vám dob?e startuje.

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
startování
« Odpověď #3 kdy: Čtvrtek, 01/07/2004, 16:26 »
me to chodi v poho a dodorzuju zhruba stejnej postup jako boris a v pho ale zkusil bych nejdriv dat nbit baterku,postrikat kontakty sprejem  na ne urcenym a kdyby nic tak vycistit sejtra u tech palivovejch ventilu-mozna tam budes mit kousky zpochrively gumy ktera by mela jako tesnit prave u toho problematickeho palivomeru-ja tam nejakej neporadek lehce mel.zkus a uvidids
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
startování
« Odpověď #4 kdy: Pátek, 02/07/2004, 08:52 »
Jo jinak, spatas je totalni korba a tak kdy? mu to nenasko?i pomoci starteru, tak ho roztla?i  a to i do kope?ka!!!! Je to proste nabu?eny hovado!!!!
Hayabusa 1,3 MPi

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
startování
« Odpověď #5 kdy: Sobota, 03/07/2004, 13:34 »
si pis!(m?j ze me strach hovado!)
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
startování
« Odpověď #6 kdy: Sobota, 15/01/2005, 23:46 »
M? m??e stát i tejden (teda m? u? jen ka?on v gará?i), zapnu zapalko, v klidu dám plný syti?, p?epnu chcípák (proto?e s ním chcípám), mezitím se tam v pohod? dostane benzín, 1-2 vte?iny tla?ítko a u? chrochtá. Za chvilku dám syti? do mezipolohy a jak vyjí?dím, zavírám ho.
Jo, akorát 2x se mi stalo, ?e jsem nemohl zaboha nato?it, div jsem nevybil baterku, ne? jsem v?im, ?e jsem nep?epnul ten chcípák.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Alda

  • Host
startování
« Odpověď #7 kdy: Sobota, 22/01/2005, 09:36 »
Ja Canyona nastartuju kdykoliv kdekoliv, ale vzdycky mam co delat nenechat to chcipnout. Chytne hned, po chvili uberu sytic, ale otacky klesaj a klesaj, pak i bez sytice a mam co delat to udrzet. Blby je kdyz chcipne, dalsi start je makacka - nikdy neodhadnu jestli uz se syticem nebo bez. Naucil jsem se mu trosku po startu pridat, pak je to OK, ale motor ze me asi nema radost.

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
startování
« Odpověď #8 kdy: Úterý, 25/01/2005, 13:30 »
Citace: Alda
Ja Canyona nastartuju kdykoliv kdekoliv, ale vzdycky mam co delat nenechat to chcipnout. Chytne hned, po chvili uberu sytic, ale otacky klesaj a klesaj, pak i bez sytice a mam co delat to udrzet. Blby je kdyz chcipne, dalsi start je makacka - nikdy neodhadnu jestli uz se syticem nebo bez. Naucil jsem se mu trosku po startu pridat, pak je to OK, ale motor ze me asi nema radost.
Tak to jsme na tom úpln? stejn?.... po chvíli mu musím trochu p?idat a udržet na otá?kách, nebo se kousne a další startování už je horší...
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
startování
« Odpověď #9 kdy: Úterý, 25/01/2005, 17:40 »
Sta?í poté, co za?nou kolísat a klesat otá?ky prohrábnout plyn a shodit syti?!!!!
BMW F650 CS '04

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
startování
« Odpověď #10 kdy: Úterý, 25/01/2005, 17:48 »
Hm, já ani nemusím prohrábnout plynem, prost? jak za?ne bejt neproavidelnej b?h stáhnout syti?, když je zima tak nejd?ív na p?l a pak za chvíli upln?...
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Alda

  • Host
startování
« Odpověď #11 kdy: Úterý, 25/01/2005, 18:26 »
Kdyz zacnou klesat otacky a pridam plyn, tak je vymalovano. To musim pridavat hodne opatrne aby to nechciplo.