Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Guest Pátek, 22/08/2003, 08:29
-
V?era jsem byl jezdit na Ca?onovi a p?ekvapilo m?, ?e jsem zase bez benzínu. Podle ujetých km jsem m?l mít paliva je?t? dost a dost. U benzínky se ukázalo, ?e ho dost mám. I kdy? jsem dotankoval a? na plnou nádr?, stejn? mi palivom?r ukazuje ?e jsem na rezerv? a svítí mi ?lutý hladový oko. Nestalo se vám n?co podobnýho? Boris
-
Sly?el jsem o podobný závad? a majitel to ?e?il hrubou jízdou v terénu, tak aby se sonda v nádr?i uvolnila. Za pokus t?ch pár ot?es? mo?ná stojí. Jako ?.2 bych zkusil kontakty ve spojce elektriky. Sundej pravý bok (plast), ?idlo je ten kábl co jde shora nádr?e a kon?í v plastový spojce zachycené ba há?ku na rámu, která je rozpojitelná. Podrobn?ji je to v p?íru?ce i s obr. Jinak palivom?r mi i p?i plné nádr?i suverén? ukazuje p?lku a hladový oko za?ne svítit a? za ?erveným polem, kdy palivom?r neukazuje v?bec )pak je?t? ujedu tak 120 km).
-
Snad tyhle problémy ne?ekaj ka?dýho :).
Já bych to v?echno vid?l na n?jakým zoxidovaným kontaktu nebo n?jaký takový "volovin?"...
-
Jo me to taky ukazuje jak chce.Natankuju plnou (neni to tak casto :-) ujedu asi 40km a ukazuje to neco malo pres polovinu.Hladovy oko me sviti skoro porad,v noci je to dost neprijemny....
-
Hej, v kolika km vám to za?lo blbnout?
-
Koupil jsem Canyona a m?l na tachometru 18 200, te? mám 19 800km.... A jsem línej jezdit po?ád k pump?, tak v?dycky tankuju plnou a k pump? jedu a? má ma?ina prázdnou nádr?. Jednou se mi te? palivom?r "odblokoval" a ukazoval normáln?, to po prudké akceleraci do kopce. Ale po cca 4 hodinách parkování to je zase stejný :-(
-
Lidi vy m? d?síte! te? to vypadá ?e to v?bec nikomu nefunguje (teda krom? m?, alespo? prozatím :-)). Ale podle toho ?e to Borisovi chvíli fungovalo to je ur?it? jenom n?jakej BUG, v?dy» na tom se dohromady nedá nic rozbít :-). U? na to n?kdo p?ij?te nebo to budu muset ud?lat sám :-)
-
xtopi, u? jsi na to p?i?el? Já zatím zjistil, ?e v nádr?i je trubi?ka a v ní jakási p?nová hmota, která se v té trubi??e ob?as zasekne... prý.... zatím jsem ji neodsekl a chystám se do servisu, tak je po?ádám, a» na to mrknou.
-
M? to jak? tak? ukazuje.Kdy? naláduju plnou, tak to ukazuje dob?e, pak to dost rychle, +-100 km, klesne na p?lku.Tam se to na chvíly zastaví a pak plynule klesá, tak?e si myslim, ?e je to docela v pohod?.
Jo a hladovec na m? koukne tak v p?lce ?ervenýho :-))
-
tak jsem meril spotrebu bal sem plnou coz by melo byt 20litru a ujel jsem pouhych 270,5km.co stim?jel jsem okolo 110km/h ve dvou.jinak me to taky asi blbne. a mam najeto jen 11000km.
-
Dej zas plnou a zjisti, kolik jsi doplnil do prázdné nádr?e. M?lo by to být pod 17 L, tak?e spot?ebu ve dvou má? asi 6,3 L. Nebo se pletu ?
-
takze nadrz je na 17 litru??a spotreba 6,3 ve dvou to je celkem ok ne??DIK
-
Na kolik litr? je nádr? zjistí?, a? kdy? ji u benzinky znovu naplní? a? do vycvaknutí pistole. Kdy? m? to tehdy zdechlo na prázdnou, tak v té nádr?i je?t? tak 1L z?stal.
Objemov? to 20-ka bude, ale je problém tam t?ch 20 dostat - ono se to nezdá, ale tu pistoli tam str?í? dost hluboko.
-
no hlavne je skvekly kdyz prelejes,je tam totiz udelanej prepad a ne ze by nebyl nekam svedenej trebas pod motorku ale kape to primo na valec a jak jedes tak mas zasrany nejen zebrovani ale i kolena u nohou.co rikas na ten muj napad ze bychom mohli udelat takovej jakoby srazek canyonu?
-
Ten nápad je dost dobrej, ale je zá?í a asi u? nebude po?así. Myslím, ?e bude dobrý to prodiskutovat tady na foru. Trochu pochybuji, ?e se doká?eme domluvit b?hem t?eba 14 dn?, tak?e to spí? vypadá na nápad p?í?tího roku.
Zajistit n?jaký chatky v kempu by asi nebyl problém, je jen otázka kde, kdy a za kolik a pak to po?así.
PS: p?elejvat nádr? v?ele nedoporu?uji.
-
Heslo dne:"Kdo preleje ten cisti:-)!je fakt ze ja jsem tedka bez penez ale fakt bych neco takovyho udelal.
-
Kdy? u? sme u tý nádr?e, tak to ?e se do ni nevejde 20 litr? m? ?tve na tý motorce upln? nejvíc, m?l sem skoro prázdnou nádr?, dal jsem plnou (po dolní okraj hrdla nádr?e) a dal jsem tam za pouhých 365K?, co? není ani 17 litr?!!! Beru to jako ten nejv?t?í podvod na zákazníky co sem kdy za?il!!!!!! :-) Te? mám v nádr?i jen asi necelý asi dva litry a u? jsem ujel 320km, co? teda není asi málo, ale ne? jsem motorku kupoval, tak sem se t??il na jízdní dosah kolm 400km... no nic, ?ivot jde dál...:-)
-
o vikendu jsem byl nucen sundat nadrz protoze pri demontazi hrdla me do ni spadl sroub a v zapeti zua nim sel i imbusak tak jsem ji sundaval(nic mocprace)maj to debilne reseny protoze cidlo na mereni stvu hladiny v nadrzi je elektronicke a obcas se zasekava a je umisteno na prave polovine nadrze takze kdyz spadne az do bvodu kdy se rozsviti oranzovy hladovy voko clovek muze odhadnout kolik tam toho je ale potom uz ne protoze staci to parkrat klopit a vsechen benzin stece jen do jedny komory.nastesti je maj vzajemne propojeny ale vzdycky tam neco malo zustane par deci.jinak jsem premejslel udelat prepad kdyz clovek preleje ale bude to celkem naroicny.nadrz na dvacet litru je ale musel bys ji vzadu nejako podlozit prote se ti to nikdy nepovede naplnit na dvacitku jelikoz existuje gravitace!tak zatim ahoj a mejte se fajn
-
Tak jsem byl v servisu a palivom?r mám opravenej!
Palivome? je dutá trubka, jejím? st?edem vede drát (asi odporovej) a po n?m jezdí plovák. Dole v trubce je ulo?ený kole?ko s dírkou a v týhle dírce je ulo?enej ten drát. M? se stalo to, ?e drát vysko?il z tý dírky, tak?e byl v trubce vyosenej a bránil plováku v plování :-)
-
zes nedal vedet mel jsem to rozebrany a poradil bych ti jak na to.no nic no snad priste.
-
No 22.8.2003 jsem tohle téma otev?el a ptal jsem se :-))) ale nikdo neporadil :-)
-
soarc
-
Na?t?stí je to jenom taková pytlovina...
-
Ahoj "©pa»as", prosím t?, bu? tak od tý dobroty, pora? mi jak na ten palivom?r. Jsem fungl novej "Canyonysta" a na mojí první vyjí?dce, p?edstav si ten pr?ser, jsem z?stal viset bez benzinu, a?koli ukazatel ukazoval p?lku. Vrátil jsem se splavenej jak jetel z tla?ení ma?iny. nep?ej si vid?t ty po?klebky doma, co ?e jsem si to koupil. Tak?e prosím pora? jak na to. Díky B?e»a
-
Podle toho, co mi ?ekli v servisu:
odplastovat nádr?, palivom?r je na pravý stran? nádr?e, vymontovat a opravit nastavení toho vodicího drátu, co je uprost?ed trubi?ky, po n?m jezdí plovák. Pokud ti palivom?r ukazuje p?lku nádr?e, pak se asi plovák zasekl díky vyosení toho drátu.
Já ale palivom?ru moc nev??ím, ty u? má? taky asi po d?v??e :-)
P?i ka?dým tankování vynuluju denní po?ítadlo kilometr? a ka?dých cca 200km jedu k pump?.
-
Na oran?ovou kontrolku lze najet cca 100 km - alespo? tak to funguje u m?. Taky ale d?lám toté? co Boris s tím po?ítadlem. S plnou do chcípnutí jsem najel cca 321.5 km podle po?itadla s tím, ?e se do nádr?e vejde cca 17-18 L a je?t? v nádr?i cca 1 L zbyde, kterej nevemou palivový kohouty. Dojezd bude záviset na stylu jízdy. Tohle se mi povedlo na trase Brno - Jind?.Hradec a zp?t.
-
presne tak jak rikaji kluci.demontovat pravy plasty na nadrzi pote je nahore takovy vicko (cerny plast)ktery odmontujes!bacha na gumovy tesneni pod hrdlem u toho cernyho vicka ja ho mel zpuchriveli a napadalo mi tam a musel jsem sundat celou nadrz.pak to jednoduse odsroubujes a pak uz se rid podle instrukci borise.ale ono to bude asi stejnak blbnout tak to blbne kazdymu napadly me nejaky zavazicka ale to by asi stejnak nefungovalo takze lovu zdar a oipravam zvlast!
-
No me to ukazuje snad dobre.Zatim jsem s tim problem nemel.Akorat kdyz treba natankuju uplne plnou nadrz a ujedu tak 40-50 km tak uz to ukazuje neco malo pres pulku a pod polovinou uz to jde pomaleji a takrka korektne.Ale to je asi normalni.Myslim ze to tady tak dela vsem.Nebo ne?
Jo a kdyz zacne svitit rezerva tak jeste najedu max. 60km a pak alou k pumpe (nejlepe benzinove).
-
ten ukazatel je proste skorem k hovnu-dela to tak vsem a i kdyz to spravis ze by to melo jako ukazovat spravne tak to ukazuje tak jak sejracoj takze k nicemu!
-
Je?t? ne? jsem koupil Canyona, tak jsem ?etl o tomto problému a co ?ert necht?l, mám ho taky - teda m?l :-) Dal jsem plnou a ukazovalovalo to jednou plné, podruhépolovinu ....Tak jsem neodolal a dal se do toho. Palivom?r se dá vyndyt nejlépa trubkovým klí?em. Je to dutá trubka dlouhá asi 30cm a v ní je 1cm ?iroký prou?ek plo??áku. Na jedné stran? má jednu kontaktní plochu a na druhé jich má n?kolik. Na n?m jezdí plovák, který má v sob? drá?ku a uvnit? té drá?ky jsou kontakty, které spojují ob? strany. Ve ví?ku je potom odporová dekáda, která se p?epíná podle polohy plováku (spojení jednotlivých plo?ek). Ve dnu vodící trubky je drá?ka, do které zapadá tento plo??ák a zaru?uje, aby byl v ose. (myslím celkem bezproblémové) 3el jsem teda po kabelá?i a první co je hned za nádr?í je konektor, který je umíst?n na pravé stran? krku ?ízení. Ten byl v pohod?. Pak u? to jde p?ímo k p?ístrojovce a tam byl ten pr?ser. Ve?keré dráty jsou p?ivedeny p?ímo do p?ístrojovky, jen dráty od palivom?ru jsou zakon?eny kabelovými o?ky, p?ita?enými pod ?roubky. Jen?e, dotahuje se to p?ímo na plast, který je p?eci jen m?ký. Sta?ilo dotáhnout v?echny 3?roubky a je to v pohod?. Jediná nevíhoda je v tom, ?e se musí sundat tachometr (viz kapitola vým?na ?árovek v p?ístrojovce)
-
no nevimjak ty ale ja to lehvce maznul a dospod te trubice jsem privrtal jeste par vetsich direka zatim taky bez problemu ale zatim sem to sem nepsal jelikoz to zatim testuju
-
to jsem rad?ji neriskoval, proto?e benzín jakékoli mazadlo stejn? rozpustí.
-
to vim take proto ty dirky navic a zatim si nemuzu stezovat