Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Guest Neděle, 05/11/2006, 17:17
-
Pot?ebuju poradit, p?ed týdnem jsem koupil CANYONa a nechce startovat. t?sn? p?ed tím, jak jsem ho koupil se nechával opravovat startér a dobijet gelovka. Když startuju, tak v n?m jenom škr?í a ob?as se proto?í. Myslel jsem, že to bude baterka, tak jsem ju nechal nabit (po 2 tydnech byla vybitá!!!) a zkontrolovat. Po dobití nebyla žádná zm?na, tak nevim jestli s tim ta baterka n?jak souvisí. Jestli Vám to d?lalo n?co podobného, tak prosim poradte co s tim
-
?ešílo se to tu o odkaz níž. M?že to být klínek na volnob?žce (jde motorka rozstr?it?), zkus napojit baterku na autobaterku a nastartovat.
-
volnob?žka, jednozna?n?
-
Suhlas s Choze, skus ju najprv napojit na normalnu autobateriu a potom az rozoberaj.
-
Když neprotá?í motorom a startér b?ží, je to fakt volnob?žka!!!
-
A myslím, že to bude prasklá ta pružinka co drží ty vále?ky v kleci, jsem zv?davý, jestli jsem se trefil :)
-
Dneska ju vezu do servisu a se servisákem jsme se na té pružince shodli. Nechávali jste to n?kdo zpravovat v servisu??? a na kolik vás to vyšlo a jak dlouho to trvá???
-
Já si to opravoval sám, se servisem nemám zkušenost, pokud ti to opraví, dáš jen za práci, je to tak na dv? hodiny, ale pokud ti vym?ní volnob?žku tak p?ipo?ítej 5000k?
-
Tak volnob?žka by to byt nem?la... Strašn? rychle se vybíjí baterka. Je tam 1,5 roku stará gelovka a když se nabije naplno, tak canyona dvakrát nastartuju a je vybitá. Baterka byla na kontrole a je jak nová. Poradte co s tim je nebo se servisákovi nedoplatím:( On mn? tvrdil ,že motka je v pohod? a toto jednoválce z Itálie d?lají, že si mám zvikat...
-
Tak volnob?žka by to byt nem?la... Strašn? rychle se vybíjí baterka. Je tam 1,5 roku stará gelovka a když se nabije naplno, tak canyona dvakrát nastartuju a je vybitá. Baterka byla na kontrole a je jak nová. Poradte co s tim je nebo se servisákovi nedoplatím:( On mn? tvrdil ,že motka je v pohod? a toto jednoválce z Itálie d?lají, že si mám zvikat...
Me vybijeni baterie, delal regulator napeti. Je to ta divna krabicka, co ma na sobe zebrovani kvuli chlazeni pod zadnimi plasty. (Tam jak se umistuje plotna na kufr). Mrkni na to, muze tam byt nekde uklepany drat nebo tak neco.
-
To je docela možný, bu? drát, nebo odešel regulátor do v??ných loviš?. M? už se to stalo. Jde to zm??it, nastrtuj a m?lo by se ti na m??áku objevit n?co kolem 14 V a když p?idáš plyn, nem?lo by se to nijak moc hýbat, ale pokud odešel regulátor, tak je možný, že ti nap?tí poletí nahoru, ale v?tšinou se prorazí dioda a to pak paradoxn? p?i p?idání plynu nap?tí klesá k 10V a celou motorku pak živíš z baterie.
-
Já mám na Canyonovi p?vodní baterku a moc velkou pé?i jí nedávám a po?ád mi funguje bez potíží. Vymlátil jsem si ji když jsem se pokoušel nastartovat se zamá?klým chcípákem :)
Pokud máš motku v po?ádku, m?l by ti Canyon startovat v pohod?. Jezdil jsem i v zim?, když bylo sucho a plus 5 stup?? a starty bez potíží.
-
Tak se nikdo netrefil.... byl tam p?emotaný startér a nebylo to vy?ist?né a dod?lané, že to do sebe nezapadalo, místo 12V indu?ky tam byla jenom 8V a uhlíky mn? brzo odejdou. Nevíte n?kdo na kolik to vyjde vym?nit uhlíky???
-
Uhlíky jsem kdysi m?nil, ale originál tam tenkrát pasovaly jen z n?jaké Ducati a vyšlo by to na n?jakých 1300k?, tak jsem tam dal mírn? upravené z Nissana, myslím, že to byl patrol, nebo tak n?co a jsou tam dodnes, stály 150k?.