Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: jardo0908 Pondělí, 16/04/2007, 20:04
-
ahooj mam problem s canyonom 500 za studena nechce stratovat na sytici vobec iba bez a s plynom ked nastartuje ide pekne aj na polsitici drzi volnbeh startuje asi tak na 5iate stocenie motora ak chvilu postoji a je tepla znova s plynom trosku si hltne a hnded odpali mam to u znameho co robi s motorkami a nevie si dat rady skusal vsetko cistil karburator predstich sviecka nova nastavil ventily rozvody a stale to nejde ma aj dobre tlaky ako ma mat a nic je aj novy filter torsku dimi ciernym a sem tak streli do karburatora ale to len zriedka neviete mi prosim stim niekto poradit alebo niekoho odporucit kto ma stim viac skusenosti poradit dakujem zatial
-
Dej si nahoře na úvodní stránce do okénka kde se vyhledávají témata - nestartuje a dej vyhledat. Nevím sice bude li to zrovna ono, ale už se tady o tom psalo několikrát...
-
cital som uz vsetky fora ale nik este nemal taky problem ako ja motor ide pekne neklepe a ma dobre tlaky len tazsie startuje neviem vcom to moze byt
-
A neni nejaky problem primo se starterem? Za tepla uz maka dobre, ale za studena se mu nechce.
-
No já např. Musím motor protočit s plnym sytičem,pak ho povolit a jak chytne zase zapnout jinak zdechne.Někdo tady psal,že dává jen půl sitiče,ale to u mě nefuguje vůbec.Zkrátka pokud sytič nevypnu tak nechytne. Zkus něco takového.
-
Mohla by to tez delat i stara a slaba baterie ta am na to velky vliv.
-
To co popisuješ mi dělala malá (resp. téměř žádná) vůle na sacích ventilech. Zkuste je maličko povolit. U Canyona se dost špatně nastavují, protože vůle jsou minimální a navíc je k ventilům dost mizerný přístup. Dá se to taky trošku spravit zvýšením otáček volnoběhu šroubkem na karburátoru.
Chyba může být samozřejmě i jinde, no za pokus to stojí.
-
Ja bych typl bohatou smes. Na sytic to nestartuje protoze mas prilis pootevrenou klapku v karbeci
a to potom pri nizkem podtlaku nefunguje syticovy okruh. Klapku sis pootevrel vic prave sroubkem volnobehu,
protoze to po zahrati nemelo otacky ze?
-
dakujem vam zatial zajtra dam novu baterku a skusime este ubrat zmesi vari to pomoze ale zahada je ze ked odpali ide pekne len ked postoji znova nechce ist zatial dik
-
Mě to taky nestartovalo a nakonec byla vadná jednotka co je pod sedlem,dávala malou jiskru,tak mi ji v servisu vyměnili asi za 3000.
-
mám jí jen chvílu a přestala mě taky startovat. Začal jsem hledat příčinu a zjistil jsem, že byl pouze uvolněnej šroubek u startéru, projevovalo se to, že po zmačknutí startétu to pouze cvaklo pod sedlem a jinak nic, tak jsem podržel startér a zahýbal s kontaktem na startéru a ejhle! stačí odšroubovat matku s kontaktem a utáhnout ten šroubek co trčí ze startéru, poté vše namazat vazelínou na kontakty ( na kontakty baterek) a našroubovat spátky a je to! přál bych ti taky takovou lehkou opravu, jelikož co jsem slyšel zde od kluků, tak se na tom startování sere snad vše co tam k tomu slouží :-[
-
mám jí jen chvílu a přestala mě taky startovat. Začal jsem hledat příčinu a zjistil jsem, že byl pouze uvolněnej šroubek u startéru, projevovalo se to, že po zmačknutí startétu to pouze cvaklo pod sedlem a jinak nic, tak jsem podržel startér a zahýbal s kontaktem na startéru a ejhle! stačí odšroubovat matku s kontaktem a utáhnout ten šroubek co trčí ze startéru, poté vše namazat vazelínou na kontakty ( na kontakty baterek) a našroubovat spátky a je to! přál bych ti taky takovou lehkou opravu, jelikož co jsem slyšel zde od kluků, tak se na tom startování sere snad vše co tam k tomu slouží :-[
Přesně tuhle závadu jsem měl já,ale rozebral jsem celý startér,pročistil a tet chytá jak nikdy.