Cagiva Club forum
CAGIVA => Ostatni modely => Téma založeno: FOTOBIKER Pondělí, 23/04/2007, 20:47
-
Zdravím všechny.
PROSÍM O PŘEČTENÍ CELÉ ZPRÁVY (NEOMEZUJTE SE JENOM NA NÍŽE UVEDENÝ TYP MOTO)!!!
jAKÁKOLIV RADA JE VELICE ŽÁDANÁ
Vlastním AR350 (Ala Rossa), 4T endurko 1válec. karburátor Dell'Orto
Řeším následující problém: Motorka bez problému startuje, na místě motor běží bez sebemenšího vynechání.
Jakmile se rozjedu tak je prvních cca 3-5 km naprosto bez problému. Potom ale začne docházet k vynechávání motoru?
Pokud nechám motocykl na volnoběhu tak okamžitě zhasíná. Potom nejde cca 5-10min. nastarovat. Když vyšroubím svíčku
tak je černá (jsou na ni saze)!!!. Pokud ale moto trápím na místě (různý režim otáček) tak k závadě nedochází.
V karburátoru je vyměněna kompletní sada těsnění včetně membrány akcelerační pumpičky.
PROSÍM o RADU.
Díky ???
-
tak to vem jako slavny Dr. House z americkyho serialu (mimochodem ten bylbec si koupil CBRko) cerna svicka ukazuje na prilis bohatou smes( nastaveni karburatoru , vzduchovi filtr) a ten casovej interval uakzuje na to ze se to deje pri zahratym motoru. takze to muze bejt bud tim nastavenim nebo taky ( a to se stava casto aspon me) to muze bejt naprosta prkotina viz priskripnuta palivova hadaicka pricpanej pailovevej filtr.......... a tisice a tisice jinechj prkotinek. ja bych zkusil promrknout ty filtr( vzduchovej i palivovej). a dotaz to vynechavani je jako ze ti to prestane jit za plynem a moto ztraci dech a pak chcipne treba pri nizkejch otackach(razeni krizovatka...) nebo to je raz naraz z niceho nic ?
Hlavne ghlavu vzhuru vsecko se da vetsinou v poho vyresit
-
Filtry jsou všechny nový, odvětrání nádrže v pořádku (dělá to i když jedu bez zátky), ventil v nádrži vyčištěnej (nádrž bez bordelu), palivový vedení včetně karbce v naprosté čistotě.
Projevuje se to tak, že jedu a nejednou mám pocit že mě někdo chytne za mašinu a zpomalí, pak se to zas rozjede a znovu a znovu.
Jako kdyby docházelo k výpadku zapalování.
-
Tak přesně takové problémy mám s canyonem. Při řazení, nebo na semaforu chcípá (ale jen někdy) Motorka netahne, když otočím plynem tak to poznám jenom na zesilujcím zvuku a skoro netahne. Když ju vyčistím, tak dva dny tahne pěkně a pak to začne nanovo. To cukání se děje jen při určitých rychlostech (nejvíc když jedu na 3 těsně pod padesát kolem 4000 ot. a po přeřazení na 4 se to cukání skoro vytratí) na dvojku při pomalejší jízdě to škube, jak kdyby mě to chtělo zhodit))) A aby toho nebylo málo, tak mně občas nedobíjí, ve čtvrtek na benzince sem zostal vyset, nastartoval jsem to přes auto a zy chvílu to chcíplo. Tak sme tam šaškovali hodinu, vždycky sem ujel pár metrů a u řazení chcípl. Nemože to byt vadná řídící jednotka??? -sakra to je sloh))))
-
no hele me to dalo taky. proste jak dyz te nekdo drzi a pak chcip na volnobeh ( razeni...) nejdriv to bylo fatalne zasvinenym filtrem na benal( promejval si ji kdyz si menil filtr? jestli tam nemas dalsi bordel) a pak to bylo zpusobeny tim ze sem si dal delsi hadicku z nadrze a ta se m e tam dicinky skripla . jinak nevim jak moc poradit . ridici jednotkou bych rekl ze to nebude to by nedal az po zahrati.
-
a nebo se este podivej na ten vzduchovje tomu by napovidala ta cerna svicka ( proste ti tam de moc benalu a kdyz se to zahreje tak to uz proste nezkousne) mozna by nebylo na skodu se projet bez nej a misto nej si dat treba jenom puncochu nebo si zkus ho vymejt( jestli to je molitan) a jet s nenaolejovanym to ti ochudi smes. ev to nastaveni karbusu
-
http://galerie.cagiva-club.com/albums/userpics/svicky.jpg - možná se něco dá vyčíst tady podle té svíčky. Snad ta adresa funguje - je to v galeriích.
-
Mě se to taky takhle stalo, natankoval jsem nějaký laciný benzín a konec, jak jsem natankoval u normální pumpy, bylo všechno ok.
-
Benzínem to není, aspon ne u mě. Tankuju u OMV a každé 3 tankování dávám Shell V-Power. Nemože to být špatnou membránou v karbci??? Mně ju totiž na podzim v servisu přivřeli pod víčko karbce a byla tak slisovaná, že nešla skoro rozlepit.
-
mozny to je ale ja kdyz sem si ji spatne nasadil ( zmacknul a trosku zdeformoval) tak me to slo desme pomalu z otacek a projevovalo se tu uz od nastartovani od uplne studenyho motoru.