Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: jirka1 Pondělí, 30/04/2007, 16:25
-
:-\Nevíte někdo jestli se maže zadní vidlice,mě když ji propružím tak vrže.Díky za odpovědi.
-
Nevrže ti náhodou sedlo? Ono guma a kov.... může trochu vrzat
-
Tak sedlo to není a zkousel jsem promazat co sedalo a je to stejný.Ještě otáčkoměr mi zacne ukazovat až po chvíli .Neřešil jste to někdo.Vzadu pod sedlem žádný kabel uvolněný není.Dík za radu :-\
-
Špatnej kontakt na palubovce, mě pak přestal občas ukazovat úplně, a pak třeba zas naskočil, když rozděláš palubovku, tak ze zadu jsem měl zoxidovanej drátek, opravit a vše zas fungovalo jak mělo
-
Ahoj,
právě řeším problém s kyvnou vidlicí a jejím vrzáním na svém Raptoru 1000. Asi tě moc nepotěším, jelikož jsem po rozebrání celého přepákování našel jeden čep v naprosto dezolátním stavu! původní složení bylo : šroub ,čep ,jehlové ložisko , futro a masi v kyvky. Já tam bohužel našel jen šroub ,čep a pořádnou díru v kyvce :(Celá oprava bude asi pěkně mastná.
Jo a na italských stránkách jsem našel Raptora s kyvkou z Aprilie RSV 1000 Mille. Kdo to neviděl neuvěří jak moc pěkně se to vzájemně doplňuje. Mám teď velkou chuť to tam zkusit nacpat taky.
-
Suhlas s Kawakar, vrze ti zadne prepakovanie, dostala sa ti tam voda a ta ti tam narobila paseku - skorodovane ihlove loziska a capy- dosledok umyvania tlakovou vodou. Ci je to skutocne to, zistis tak ze pred rozoberanim nastriekas trebars WD40 do tych lozisiek a malo by to kratkodobo prestat. Rozoberes to bez specialnych pripravkov ale doporucujem opatrnost pri vylisovavani lozisk s hlinikovej paky (volame to banan) aby si si to nedojebabral. Pre tvoju info, ihlove loziska bezne kupis v obchode s loziskami (akurat maju klietku a je tam mensi pocet ihiel, ale s hladiska zivotnosti to nema vplyv - mam overene), capy som si dal urobit na zakazku, zda sa mi ze tam je priemer 18mm, roznych sirok a spodne gulove lozisko uchytenia tlmica pasuje z motocrossovej CZ125/519 ;D akurat musis davat pozor, aby si moc neznicil ocelove prachovky, ktore su pritlacene na to lozisko z bokov a kde su ulozene aj gumove Okruzky. Jediny problem je z ostatnymi tesniacimi gumovymi prachovkami, ktore su nenormalizovane (aspon ja som ich nevedel nicim inym nahradit - zas v pripade potreby by sa dali vyrobit nove - cca 100 Sk/kus >:(), ale nastastie ja som ich nemal poskodene.
A na zaver este jedno upozornenie dobre si zapametaj orientaciu srobou a matic (prava alebo lava strana). V jednom pripade ak namontujes opacne srob, tak sa ti protilahla matica sprieci s takymi ocelovymni tahadielkami v tvare piskoty a nebude ti to pruzit.
-
Ahoj,
celá ta anabáze s jehlovým ložiskem je prakticky zbytečná. Význam tohoto ložiska pro jízdní vlastnosti celé motorky je diskutabilní a tak jsem ho celé odvrtal a vyhodil. Mám spoustu zkušeností s kyvkami na superbikách od Kawasaki a ti dodnes používají klasická kluzná ložiska. Je to spolehlivé a snadno se dají mazat.
Takže jsem demontoval kyvku, díru nechal vystružit a vsadit do ní bronzové futro. Pak jsem nasadil nový čep na šroub ,celé to sešrouboval a už zase jezdím.
Cena 400 Kč u soustružníka.
Jo abych nezapomněl pouzdro i futro je vrtané a do pouzdra (na kyvce) je zašroubovaná nová maznice, takže to jde kdykoli přimáznout.
Hodně štěstí na cestě kádživistí
-
S tymi klznymi loziskami ma to napadlo aj mna, ale kedze ja som moc deformovany veteranmi, tak sa snazim o povodny stav :D tak som to tam narval tak ako to tam bolo povodne. Menil som cca4 loziska, jedno to gulove + 2 capy, ostatne boli v pohode, stalo ma to cca 650Sk (cca 550CZK) bez mojej prace samo.
-
To je bezva,
taky jsem měl možnost jeden čas možnost rozebírat veterány. Po strýci jsem podědil kostru DKW 250 NZ z roku 1938. Byl to totální vrak bez motoru. Nedalo mi to a začal jsem shánět díly. Nakonec se mi naskytla možnost koupě celé DéKáWy 1939 s náhradním motorem. Tak jsem nakonec vlastnil dvě skoro kompletní německá železa. Byl to pěkný zážitek rozebírat je a pak dávat dohromady. Kdo to nezkusil se starou technikou, tak neví oč přichází.
Přikládám fotku z roku 1999
-
No tie DKW-vy su fajn. Ja som mal akurat motor z NZ350 asi z konca vojny, lebo mal liatinove kartry (Adolfovi uz dosiel hlinik) a motor bol tazsky ako cent. Bol zamontovany v doma vyrobenom traktoriku, ale kedze motorka je motorkou ked je kompletna a k tomu bolo strasne daleko, tak som to vzdal vymenil za nejake drobnosti na Jawku 500 OHC, ktoru mam dodnes, celkovo 2kusy (15/02 a rozobranu 15/00 snekac) a tiez skladam Peraka 350. Inak aj na tej DKW natretej zakladnou cervenou farbou je kostra sedadla z OHC. Foto svojej J500OHC prikladam. Ostatne spominane motky este nie su v stave vystavovatelnom.(http://)
-
Ta Jawa je super, ale co to tam mate propana ze skaredy poznavaci znacky? To je hnus!
-
No ta znacka to je aerodynamicka brzda ;D. Sranda je ze taku fasovali aj na parezy a fichtle ;D V sucastnosti sa uz ale vidava nova, so znakom EU ktora je dokonca o dost mensia nez bola kedysi aj vam znama federalna. Davno by som si ju zmenil, ale nechcem prist o povodny technicky preukaz z roku 1955, kedze s novou znackou novy technicky preukaz a stary sa skartuje, ale to je asi rovnake aj u vas.