Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Guest Pondělí, 27/01/2003, 12:39
-
Mám Canyona 600 5G1.Proto?e na netu jsem k tomuhle typu nic moc nena?el(s po?íta?em kamarád nejsem)tak jsem ho kupoval jako ?estikuli.K mému velkému p?ekvapení jsem si pak v techni?áku p?e?et objem 497,8ccm.Jak to vlastn? je?Dík za odpov?di a p?eju krátkou zimu. Hajnej
-
Já mám taky podle technicaku Canyona 600 5G1,ale objem tam mam 601,4ccm.
Jinak to 5G1 je podle m? n?jaký po?ahaný ozna?ení výrobce.
V techni?áku m??e bejt napsaný cokoliv,musí? se p?esv?d?it jinak.T?eba podle roku výroby na ?títku u motorky.Tu?ím,?e 600ccm d?lali jen do roku 1996(ale nejsem si jistej)
-
Já mám rok výroby 99.Taky shánim manuál.Zkou?el jsem ho stáhnout tady od tebe ,ale vylezlo to v n?jakejch hjeroglifech.Je nejakej rozdíl v manualech mezi 500 - 600(nejspí? bude)?Dík Hajnej
-
Ahoj. Dle v?eho by tím zlomovým rokem m?l být spí?e rok 1998. Jinak mám v ozna?ení to samé co vy ostatní. V motoru by n?jakej v?t?í rozdíl být nem?l - zm?ny se týkay nap?. stojanu. Je ale fakt, ?e se do 500-stovky doporu?ují jiné sví?ky (viz. katalog RUCO - tam dokonce pro CHAMPION i jiná ne? uvedená v manuálu). Myslím, ?e n?jakej ?t?k vo motoru je na www.motomarket.sk. (http://www.motomarket.sk.)
Pro administrátora: zkus prosím upravit p?íru?ku pro sta?ení tak, aby to byl sfx soubor (RAR to umí).T?m co s PC moc neee to ur?it? pom??e.
-
Nazdárek, je?t? bych m?l dotázek.Jak velkou máte nádr? a jestli se na ca?oura nechá p?id?lat vy??í plexi z jiný má?i?Zdar Hajnej
-
Nádr? je na 20 L, kontrolka mi bliká tak, ?e do?epovávám cca 11 L, kdy? p?estane blikat a za?ne svítit. Dle v?eho je 6 L rezerva a obecn? platí, ?e po ?punt ji stejn? nenaplní?. Se?teno - vejde se do ní tak 17 L.
-
Já tam od kontrolky nap?chuju tak maximáln? 8 litr?.
-
No mo?ná Ti kontrolka reaguje moc brzo. Taky mám vyzkou?ený, ?e pokud jezdím Vyso?inu, tak za?ne p?i jízd? (z kopce nebo do kopce) blikat d?ív, ale t?ch cca 11 L beru u r?zných pump, tak?e pistolí to není.Mo?ná by stálo za pokus nalo?it kanystr benzínu a prost? tu nádr? vyjet nebo risknout najet cca 300 km - to by na jednu bandu m?lo vydr?et a je?t? trochu by mohlo zbejvat. (Já mám spot?ebu tak 4,7 a? 4,9 L/100) Nejvíc co jsem kdy najel mezi dv?ma benzinama bylo zatím 282 km, ale palivo jsem je?t? m?l a necht?l jsem zbyte?n? riskovat tla?ení.
-
Zdárek,asi nezbyde nic jinýho ne? ji vypustit a znova nalejt.Nevim ,ale
p?íjde mi jako bych tam m?l patnáctku (doufám ,?e to je blbost a p?edchozí pilot nem?l snahu si stim hrát).Spot?ebu mám na okreskách stejnou.Na dálnici(100-120)jedu zhruba za 5,5l mo?ná trochu víc.A je?t? jedna v?c.Mám na sv?tlech brejle(jurský park)a to se d?lalo jen na ?estistovkách ne? P?ipomínám r.v.99.
-
Ty brejle mám taky, rok výroby 98 a v techni?áku obsah 497,5 nebo tak n?jak. Osobn? si myslím ?e to 5-kilo fakt bude. Otázka pro ostatní majitele - je tu n?kdo kdo má tutov? i v papírech objem 600 a jakou má pr?m?rnou spot?ebu? Pokud by to bralo 5,5 a? 6 L pak by to mohlo leccos nazna?it.
-
Zdar Roebuck,Jaký má? typový ozna?ení?
A je?t? jedna v?c.P?i chcípnutí m? to ob?as klepne,no klepne, jeto docela silná kovová rána.D?lá ti to taky?Na motorká?ích mi tvrdily,?e je to normálnía to i u jinejch ma?in.
-
Jestli myslí? ozna?ení Canyon 600 5G1, tak to mám tutov? taky. Tu ránu p?i chcípnutí jsem u? za?il, ale muselo to v?dycky chcípnout na nízký otá?ky p?i rozjezdu. P?i b??ným vypnutí to ned?lá. Mám nejasnej pocit, ?e "Kam" to ?e?il tak, ?e otá?ky volnob?hu regulátorem (?roubek) prost? zvednul. Jestli to pak dalo pokoj, to u? nevím. Mimochodem na tu ránu si tu?ím st??ovala v n?jaký diskusi i "Jitka" co má W 16.
-
Kdy? jsem má?u zadusil p?i rozjezdu tak to ud?lo v?dycky,ale ob?as to k?ápne i p?i normálním chcípnutí.Doufám, ?e neodchází startér a kdy? sem u toho jak to je ?Co sem o tom ?et tak startér ode?el tak do 10 tis.km,?e by se n?komu vykokotil dýl nenapsal nikdo.
-
O svým startéru u? jsem párkrát psal. Sho?el v 7,5 tis. Ten novej je zatím zdá se v po?ádku a najeto cca 10,5 tis. Nerad bych to zak?ikl. Zatím zdar- kon?í mi pracovní doba- huráááááá.
-
Kdy? vám to p?i startech bude klepat, tak je to vyblitá volnob??ka, nemá to rádo slabou baterku a nebo ?patn? se?ízenej karburátor. Obecn? jsou na tohle hodn? náchylný ?estikyla, sna?ily se to zachránit p?echodem na 500, a n?jakej výsledek tam je. Nejlip je to prost? moc netrápit dlouhym startovánim a pokud mo?no aby to p?i startu nechytlo a pak hned nechcíplo, to je práv? ?patn?, ta rána co se ozve, vymlát?j se vále?ky ve volnob??ce a pak to sice to?í, ale nestartuje. s Pozdravem Bechy, Elefant 900.
-
S t?ma vále?kama má? asi pravdu.Ma?ina se doslova zachv?je. Na?t?stí mi to ned?lá ?asto a jenom p?i tom chcípnutí. Mimochodem Elefant je fakt p?kná motorka, kdysi jsem nad ním taky uva?oval, ale pak jsem se rozhodl pro n?co co je?t? vyráb?jí. Jak jse? s ním spokojenej?
-
Ja mam tutove 601,4ccm.A zere me 6-6,5l.
Jinak ty valecky se me vyklepaly a oprava me stala 6000,- :-((.Mel jsem tam dost dlouho starou baterku a to se tomu asi nelibilo, stalo se to asi pri 10000km.
-
Elefant je výbornej, hlavn? ten motor Ducati. V90. Jina? mám asi 240kus co ud?laly v 90 roce kdy? ho za?aly vyráb?t, má vst?ikování paliva, dva olejový chladi?e, vzádu ?telovatelnej Ohlins, jednu kotou?ovku a velkou sv?tlost, sedadlo 90cm nad zemí, v 92roce pak pro?el zm?nama, aby byl víc na silnici a zlevnila se výroba., jinak fotky mám v registru na www.top-design.cz/dragons/. (http://www.top-design.cz/dragons/.) zatim s pozdravem Bechy.
-
No n?jak sem se zapomn?l p?ihlásit, tak snad jindy.
-
Zdravim pánové,moje krevní skupina jsou dakarský speciály, proto jsem o Elefantovi taky hodn? p?emej?lel, ale ne?el jsem do n?j z podobnejch d?vod? jako Roebuck.
Dotázek ke canyonovi: zkou?el jste n?kdo dát v?t?í ?títek, t?eba z jiný ma?iny? Zdar Hajnej
-
Já sice ne, ale v databázi motorká?? na www.motorkari.cz (http://www.motorkari.cz) je v Canyonech novej ?len Victor a ten pí?e, ?e tam má plexi z Navigátora.
-
Nazdar Roebucku,dík za typ.Zkusim to.?us Hajnej
-
?us Canyo?áci, já teda nemám 600ccm ale p?tistovku,typ 5G1.
Nevíte jak je to s výkonem?
Ja canyonku koupil u Pavelky(Husqvarna Pavelka) a ten uvádí výkon
29kw. Dozved?l sem se,?e se prodávali i se?krcený verze(pro n?m.trh) 25kw!
Je to mo?ný???
-
T?ch 29 kW je v po?ádku,a co se týká t?ch 25 kW bude to taky pravda. Najde? to nap?. v katalogu Motohouse 1999 nebo tu?ím na www.cagiva.de (http://www.cagiva.de) , kdy? si zadá? modely t?eba r.2000.
-
?us,te? nevím p?esn?, ale n?kdo mi tvrdil, ?e mezi verzí 600 a 500 je rozdíl ve výkonu jen asi p?l kon?.Jiná? Palizaku jaký má? sku?enosti s Pavelkou. Já jsem mýho ca?oura kupoval taky u n?j (ojetýho).Sám Pavelka mi tvrdil,?e kupuju ?estikilo, ale na 99% mám p?llitra. Hajnej
-
Já si u Pavelky kupoval svojí bývalou Husqvarnu kdy? sem za?ínal a je to p?knej kecka, tvrdil výbornej stav a ten to nevid?lo u? asi p?knou dobu, ale nakonec sem jí dal n?jak dohromady. No t?eba to zle nemyslel, akorát prost? ty motorky chce prodat proto?e s toho má peníze, ale to je asi jasný. Kdy? u n?j n?co koupit tak spí? dle vlastního uvá?ení a ne co vynachválí on. u? skrátka pár lidí, které sem pak poznal napálil. Pozor taky u n?k na servis, moc se v tom nevyzná, ale hlavn? ?e prodává. S pozdravem Bechy.
-
?us Hajnej,zku?enosti nemám nejlep?í!
Moto sem kupoval novou a v po?ádku,ale ten garan?ní servis!!
Serou na to!
-
Zdravim pánové, to nejsou moc dobrý zprávy.Zvlá?», kdy? je pro m? Pavelka jedinej servis ?iroko daleko.Ale jinak díky , alespo? vímna ?em sem.