Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: STP Neděle, 08/07/2007, 11:52
-
Precetl sem si ze nadrz na Kanoura ma 20l, coz by pri spotrebe 4,7l/100km mel bejt dojezd kolem 400km.Zatim se mi ale nepovedlo dojet dal nez 250km kdy se zurive rozzarila kontrolka a ukazatel padnul na nulu. V tu chvili se tam veslo 12 litru. Znamena to teda ze je tam jeste rezerva 8 litru nebo technicke info lže? Docela nerad bych to ozkousel na vlastni kuzi. Rezerva by snad mela bejt cerveny pole na silne pochybne ukazujicim ukazateli?! ???
-
To by mě taky zajímalo, asi nejjedušší bude dojet nádrž na doraz a uvidíš ;D Stačí s sebou vozit petku s benzínem at nemusíš tlačit :)
-
Pravě že doufam ze uz to nekdo predemnou zkusil at uz dobrovolne ci ne. videl sem tipka co mel na padaku 2 pridavny kanistry, rek bych ze ten uz toho okusil ;D
-
Já jezdím k pumpě každých 200km, palivoměr se mi chová nápadně podobně, taky tankuju max 12 litrů. Někdo tady na foru měl pevný nervy a najel přes 300km. Rozhodně mi připadá teoretickej dojezd 400 trochu moc.
-
Při normálním stavu stroje a seřízení motoru je 300km dojezd jistej, ale každá CC a každý ukazazel se chová jinak, takže doporučuji, co jsem udělal kdysi jako první - 5l kanystr do kufru (nejlépe plný :-)) a vyjet nádrž nadoraz a zpětně si spočítat, kolik ujedeš od prvního rozsvícení a podle toho se zařídit při tankování.
Já vždy tankoval řádově na 280km mezi 13 - 16l podle stylu jízdy a pořád jsem měl 100% jistý dojezd 50km.
-
Jednou už jsem zdechnul na nedostatek paliva. Tehdy to bylo po 327 km a dotankovával jsem plnou cca 17,něco málo litru a v nádrži to ještě šplouchalo (tak 5 let nazpět a jelo se ve skupině). Před týdnem jsem najel 326 km v tahu za den a bez tankování a doplňovaql jsem do plné na stejném stojanu 13,7 l. Jel jsem sám, část po dálnici. Je to prostě dost relativní. Nádrž je technicky na 20, ale dostane se do ní jen cca 18 a nedá se vyjet do dna. Údajně se dá něco málo dojet na sytič.
-
Takze 300 vypada jako pomerne spolehlivej dojezd, beru na vedomi a dekuju ;)
-
Taky mi to tak vychází. Při cca 200km začne svítit rezerva a ta je pokud vím cca 6l. To znamená dojezd zhruba 300km :-)
-
Záleží jak jezdíte, někdy mi začala svítit rezerva až při 250km a někdy při 180km, podle stylu jízdy. Nádrž je na 19,3, dojel jsem v Norsku na nulu, dotankoval z Octavie 0,3L a po 12km natankoval 19,1. Takže něco kolem 19,3L je objem nádrže. Na rezervu jsem ujel asi 80km, 50km na rezervu jsem jezdil běžně.
-
Na ručičku ukazatele a kontrolku se nedá spoléhat. Těch 300 km je reálné a nejvíc jsem tankoval 17,5 litru. Když porovnám naše dvě CC, tak při stejném tankování zhruba 12 litrů mě už ručička leží a mamině ukazuje na kraji červeného pole a kontrolka ještě nesvítí. Prostě jednoduše - po každém tankování nulovat denní počítadlo.
-
Stim pocitadlem sem to praktikoval u predchozi motorky stim ze sem si i zkontroloval dlouhobou spotrebu. Takze za tu hodnotu 300km dekuju budu se tim ridit ;)
-
Zdarec...
Hele, já to jednou vyjel totálně na sucho, že mi i benál došel a narval jsem tam 17,5 litrů a to to teklo i přepadem... takže 17,5 je maximum...
-
já mám na posledních 5000 km spočítanou spotřebu, která se mě motá od 5,8 - 6 L/100 podle stylu a podle počtu pasažérů ;) tudíž na benzínce vždy vynuluju a podle natankovaných litrů se řídím. Na palivoměr se určo spolehnout nedá, ukazuje si jak chce. A s tím oběmem nádrže to chci vyzkoušet tento víkend na sucho s tím kanystrem, jelikož se chystám s Canourem na dovolenou, tak v tom chci mít jasno. pak se ozvu. čus
-
FGY, to by bylo super kdyby si to votestoval, sice uz mam ze vsech nazoru pomerne jasno ale dalsi zkusenost se urco hodi. Kam jedes na dovolenou? Ja se v zari chystam na slovensko do tatier.