Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: pavel Neděle, 15/07/2007, 09:42
-
Mohl by mi někdo říct, jak funguje chlazení a kontrola teploty motoru? Vytahoval jsem jen karburátor, a teď když nastartuju, tak nezhasíná ta červená kontrolka vpravo. V té chvíli to ale ještě nemůže být přehřáté, nicméně za chvíli se z válce fakt začne kouřit. Oleje je dost, ale jak zjistím, jestli obíhá? Jaké čidlo vlastně dává signál té kontrolce?
-
Canyon je chlazen vzduchem a olejem.U vzduchu je to jasné,olej je tlačen čerpadlem přes chladič do mazacího okruhu.
Pokud ti nezhasíná kontrolka,a je to kontrolka mazání,tak ti buď nefunguje čerpadlo,nebo nemá mazací okruh dostatečný tlak,nebo je špatné čidlo.
Prohlédni motor,jestli nikde neteče olej.S karburátorem to nemá nic společného,a z motoru se ti bude kouřit i když ho třeba postříkáš olejem nebo jinou kapalinou,která kouří když se vypařuje..
-
Teď sem se díval,že se ti to stalo po odškrcení.Ono odstranit jen přepážku někdy nestačí.Karburátor má možná i jiné trysky,čímž si v tomto případě ochudil směs,což by vedlo k tomu přehřívání.
-
Mohl by mi někdo říct, jak funguje chlazení a kontrola teploty motoru? Vytahoval jsem jen karburátor, a teď když nastartuju, tak nezhasíná ta červená kontrolka vpravo. V té chvíli to ale ještě nemůže být přehřáté, nicméně za chvíli se z válce fakt začne kouřit. Oleje je dost, ale jak zjistím, jestli obíhá? Jaké čidlo vlastně dává signál té kontrolce?
Zdar. Na Canyonu není kontorlka teploty!! Jestli myslíš červenou v pravo po směru jízdy, tak toje signálka pro stojan když je sklopený !!
Jak uvádí kolega, to dýmení může být skutečně od potřísnění nějakou kapalinou.
Co hlavně ti nesmí svítit po nastartování je červená kontrolka v levo po směru jízdy, která signalizuje mazání a mohl bys poškodit motor v horším případě zadřít !!
Jestli se ti motor skutečně přehřívá, může to být skutečně ještě chudá směs a to bys musel přetryskovat karbec za větší.
-
Dík za pomoc.
Fakt tomu nic nebylo.
Jezdí jako dřív....bohužel ;D
-
Koukni na ty trysky,možná jsou tam malý,a pro to to nejde poznat to odškrcení.Chce to manual,a kouknout na standartní nastavení karbece pro neškrcenou verzi.Je tam jak velikost trysek,tak nastavení bohatosti,tak to zkus porovnat.
Ale stejně ty koně poznáš jen ve vrchním otáčkovém spektru...