Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Mica Středa, 08/08/2007, 19:08
-
Zbláznila se mi kontrolka na benzín. Při plné nádrži svítí a kolem půlky zhasne a potom normálně svítí na rezervu. Budík ukazuje normálně. Poradíte někdo?
-
zvykej si... je to canyon!!! ;D ;D ;D
-
Nekdo mu zakrutte krk za takovou radu... ;D Dělat si srandu z nešťastného člena klubu. Hambaaaaaaaa!! Já bych do toho vrazil dlouhej šroubovák, pak už uřčitě bude důvod kupit novej a vyměnit.
-
hmm taky dost profi rada ;D ;D ;D ;D
-
Tak promiň Drťko, ale já musím brat canyona pouze se srandou... mám ho od podzimu a už 3* stál v servisu a mám dlooooouuuuuhý seznam špatných dílů ;) Jen tak pro zajmavost jsem včera vyjel ze servisu, stavil jsem se s kamoškou v motorestu, dojdu k motorce a někdo si s ní hrál... prořezaná palivová hadička (naštěstí jenom jedna), chyběli moje krásné kryty ventilků a vypuštěné přední kolo... já mám prostě s canyonem samé pěkné zážitky... ale nedám na něj dopustit!!!
K tématu: mám dojem, že se to tu někde už řešilo, a došlo se k závěru: ... je to prostě canyon, zvyknout si a jezdit podle ujeté vzdálenosti
Jestli se někoho má první "rada" nějak citově dotkla, tak se mu tím velmi omlouvám
-
Ja myslim ze to ale se spatnosti canyona nema nic spolecnyho kdyz ti negdo vypusti kolo a ukradne ventilky ;)
-
Ja myslim ze to ale se spatnosti canyona nema nic spolecnyho kdyz ti negdo vypusti kolo a ukradne ventilky ;)
;D
-
Takže zpátky k té kontrolce.Nejspíš dojde k ukostření v případě plné nádrže.Doporučuji demontovat,zjistit funkci,a podle toho postupovat.Ale mám pocit,že nejlepší bude koupit rovnou novej...
Kdybych to měl někdy rozdělaný,určitě bych poradil lépe...
-
Mrkni do zkusenosti. JE to tam.
-
Jak to vidím, tak asi kontrolku odpojím a to bude nejjednodušší. :'(
-
Mrkni do zkusenosti. JE to tam.
Tam jsem koukal, ale myslel jsem, že pokud je zaseklý plovák, tak blbne i budík, ale mě budík ukazuje normálně, jenom ta kontrolka.
-
Kontrolka by měla mít "pole působnosti" na konci dráhy plováku,to je běžná praxe.To znamená,že se rozsvítí až plovák klesne na určitou hladinu.Ale občas se stane,že se nějakým způsobem "spojí" s tím kontaktem dřív..Prostě to chce vidět...
-
Budík a kontrolka jsou každý jinak snímané. Nejspíš budeš mít zoxidované kontakty, nebo část z nich. Nebo budou jen špatně dosedat, takže rozdělat a vyčistit.
-
Tak jsem to rozebral (docela v pohodě), vyčistil, na žádnou konkrétní závadu jsem nepřišel a konečně na mě nebliká žluté oko, když vypláznu 400,- za plnou nádrž. Díky za rady.
-
Měl jsem taky takové problémy, ale i když to vyčistíš, tak třeba za měsíc je to znova v pr....! Takže Ti poradím jinou fintu. Na destičce uvnitř plováku dochází ke zkratu na tom tišťáku. Takže já sem vzal jehlu a lupu a z těch bočních drážek jsem vyškrábal ten sajrajt-musíš opatrně, jak se netrefíš, tak přerušíš kontakt a je konec. Jde o to, že se ti časem z toho tišťáku uvolní originál zalakování a je konec. Takž až to vyškrábeš z těch drážek, tak si kup vteřinové lepidlo-nějaké lepší-musí v něm být kyanokrylát-benzín ho nerozpustí-cca za 50 Kč a az ty oškrábaný povrchy odmastíš, tak to tam zakápni. Pokud by se ti na tom místě zasekl plovák, tak to jednoduše po zaschnutí na rovině jemným šmirglem začisti. Fakt to funguje. Já to čistil 5x za měsíc a když sem to udělal tim vteriňákem, tak mám klid.
-
Zatim to funguje, tak to rozebirat nebudu, ale diky za radu. Podruhé to vyzkouším.