Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Drťka Sobota, 29/03/2008, 22:44
-
Tak jssem dnes rozřezal a zase svařil levý výfuckový svod. A konečně mi přestal škrtat řetěz... A takhle to vypadalo když jsem s bráchou spasovával naporcovaný svod...
-
Podstatné je, žeuž to neškrtá, mě osobně stačilo v místě škrtání ten svod lehce promášknout dovnitř. Myslím tím, že velmi lehce cca 4 mm a bylo to v pohodě. Kde ty časy jsou a Canyon také? :)
-
jo vole mel si do toho proste bacit kladivem......
-
hlavně jestlis to všechno poodpojoval.... ;D ;D
-
Čoveče, přesně to bych potřeboval taky udělat!!! ;D ;D
Když už máš v tom tu praxi, mužu taky, ti to svěřit??!! :D :D
-
Jasně že jo, já mám bráchu a ten veme bžitvu a udělá žízi žízi a je to... není to nijak náročné, stačí flexa a svářečka na nerez.... Klidně to uděláme, kdž přijedeš. je to práce tak na 2 - 3 hodiny
-
Bez demontáže jste udělali řizi, řizi a pak prohli dozadu?
-
Já jsem to demontoval, opatrně upnul do svěráku a inkriminované místo jsem proklepnul plastovou paličkou a už to pak neškrtalo.
-
Takže demontáž je jasná, pak jsem ze svodu vyříznul těsně za držákem u stupačky cca 15 mm trubky. Na dvou místech jsem do svodu udělal výřezy ve tvaru "V" aby šel svod natvarovat. Pak jsem výhuk namontoval zpátky na motorku, natvaroval svod potřebným způsobem a přímo na motorce to bylo třeba nabodovat. Pak jsem to opět sundal a už se to jen dovařilo a dobrousilo. Je to OK
-
Tak jo, to dám.
-
Čau, tak se dívám, že ten problém nemám jen já a že je to globálního charakteru.
Pořád jsem se domníval, že je chyba někde na tlumiči nebo ve vytahaném řetězu, či rozhozené rozetě.
Jen taková hloupá poznámka, než budu shánět někoho kdo mě to zavaří, nešlo by to nahřát plynem a nějak to natvarovat??
Zatím to řeším plechovou objímkou na svodu, aby mě ten řetěz ten svod neprošoupal. >:(
-
Jo a Drťko, nechceš sem šoupnou fotečky, aby jsme měli nějakou představu, jak jsi to sbastlil??
-
Tak ja to dofotím a dodám fotky. Ale zkoušel jsem to nahřát a ohnout, bylo to krásně červené a svítilo to, ale ani se to nehlo. bez autogenu ani náhodou....
-
Já fakt nevím, proč to dělat tak složitě? Pokud to není nutné / což není /, tak bych na to plamenem vůbec nesahal. Jak říkám, stačí vyndat ten levý svod z motorky a proklepnout to paličkou nebo promáčknout inkriminované místo ve svěráku přes např. kus silonu. Nic ve zlém, každý si to dělá po svém.
-
Takže tohle je výsledek. Postup jsem moc nefotil... Ale podařilo se to uhnout cca o 1cm což je akorát.
-
hezký...hele co ta volnoběžka?
-
A to ty sváry už zůstanou takto? Co to třeba nastříkat, když už jste to dělali tak složitě. :o
-
Ne že bych chtěl kritizovat, ale když jsi si s tim dal takovou práci tak ty sváry mohly vypadat o moc líp. Nebo jsi je mohl aspoň obrousit.
-
ho neznáte...půjde z baráku... ;D
-
Hmmm, pokud se nepletu, tak přes poučování jsou tu jiní borci, ale něco málo k mému výfucku:
1) Trubka svodu je nerezová, nechápu jaký význam by mělo to natírat, lakovat nebo tak něco
2) svod je ze slabostěnné trubky, takže pokud ten svár vybrousím tak je pravděpodobnost že se tam objeví nějaká prasklinka nebo dirka a vlastně tam ten svár nebude moc držet (a mě osobně tam teda rozhodně nepřekáží a když vám o něm neřeknu tak si toho nikdo nikdy nevšimne)
3) prohlédněte si na nějakém Canyonu jak jsou provedeny sváry v místech úchytů výfucků a jsem zvědav jestli je tam něco obrušované...
4) Příště to zalepím žvejkou a bude estetice učiněno zadost.... to bude krááááása ;D ;D
-
Pro Godziho: Kam bych chodil, ja su tu doma :'( :'(
-
... ;)... Naprostej souhlas ... ;)...
-
To: Drťka: každej nerez po zahřátí zrezne (pokud to neudělá dřív ;) )
-
Hmmm, pokud se nepletu, tak přes poučování jsou tu jiní borci, ale něco málo k mému výfucku:
1) Trubka svodu je nerezová, nechápu jaký význam by mělo to natírat, lakovat nebo tak něco
2) svod je ze slabostěnné trubky, takže pokud ten svár vybrousím tak je pravděpodobnost že se tam objeví nějaká prasklinka nebo dirka a vlastně tam ten svár nebude moc držet (a mě osobně tam teda rozhodně nepřekáží a když vám o něm neřeknu tak si toho nikdo nikdy nevšimne)
3) prohlédněte si na nějakém Canyonu jak jsou provedeny sváry v místech úchytů výfucků a jsem zvědav jestli je tam něco obrušované...
4) Příště to zalepím žvejkou a bude estetice učiněno zadost.... to bude krááááása ;D ;D
[
Nemysleli jsme to nijak zle, ale snad nechceš srovnávat zalté české ruce s prací nějakých italů. Ty tvoje sváry měly být příkladem pro taliány a ne opčně. Navíc všichni víme jaký je na tom nerez povrch. Myslím, že to sneslo nějaký lak pro vysoké teploty, děláš to přece pro sebe :D /quote]
-
Si teda myslim, že je to uplně wo ničem...jezdí to, výfuckuje to, nedrzhne to... takže dobrý... heeeeen heeeen heeeeeeeeeen....... ;D ;D ;D
-
Já vím že ta trubka nerezová, taky jsem ji vařil.
Vůbec jsem tě nechtěl poučovat, jen trošku popíchnout že jsi si na těch svárech mohl dát víc záležet ;D
-
To: Drťka: každej nerez po zahřátí zrezne (pokud to neudělá dřív ;) )
Nemohu s tebou souhlasit, to není rez na nerezu, ale jen nějaká povrchová reakce která se dá odstaranit specl pastou, ale jen v tom případě, že byl svár proveden stejným nerezem jako je původní matroš!!!! 8)
-
To: Drťka: každej nerez po zahřátí zrezne (pokud to neudělá dřív ;) )
Jasně že ne, to by přece musely reznout všechny sváry na nerezu ;D
-
To je celé nesmysl. Tomu materiálu se říká nerez proto, že přeci hned rezatí... To bude zase nějaká zahraniční propaganda. Nerez nemůže rezavět, pokud ho svařím v ochranné atmosféře a nerezovým drátem. Jestli je někdo schopen to slepit CO2 a obyč drátem, tak to pak bude rezavět a nikdy to nebude držet. To dá rozum. ??? ???