Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: jarda18t Středa, 23/04/2008, 20:03
-
Kvůli výměně svíčky a benzínových hadiček jsem sundal a odpojil nádrž a po zkompletování jsem to byl projet, ale asi po 40-ti minutách jízdy v lehkém terénu mi zhasly budíky i motor. Zkontroloval jsem pojistky a zjistil, že je jedna prasklá. Tak jsem jí vyměnil (mám tam dvě 15A) a po vychladnutí motoru jsem jel dál. Po dalších asi třech km mi praskla znovu, tak jsem je prohodil, protože už jsem neměl náhradní, chvíli to jelo, pak znova.
Čím by to mohlo být?
K čemu je ta druhá pojistka, když to bez ní startuje, jede, svítí, troubí...?
-
Já když jsem to asi před 8 lety řešil taky. Podíval jsem se do příručky a na el. schema. Na jednom jsou uvedeny pojistky 15 A , ale na druhém 25 A. Prostě tam dej 20 A a neřeš to. Canyon tam má pojistky celkem 4, ale jen dvě jsou v okruhu. Druhé dvě jsou jako náhradní - oni ti italové vědí asi proč.
-
Tak snad - dal jsem tam 25A, jak je ve schematu, který mám, a rupla mi ta druhá, tak jsem tam dal 20A a zatím to jede, ale čas ukáže...
Dík za radu.
-
Tak nic, 25A rupla a pak i 30A, takže to asi rozhodím a projedu to od spínačky po světlo...
Vůbec si to nezávidím.
-
Už jsem na to přišel. Vzhledem k tomu, že za jízdy to bylo v poho, ale praskla třeba při vytlačování z garáže, jsem si všiml, že praská jenom ve velkym rejdu. Opticky nebylo nic vidět, tak jsem místo pojistky zneužil kus drátu a čekal jsem... Týden v poho, a dneska jsem to postavil na stojan nastartovaný a zakouřilo se - dělal to svazek kabelů, co vede zprava pod řidítky, normálně se prošoupala izolace a v rejdu to šlehalo do vydle...
-
Docela king davat miksto pojisty draty:) taky sis mohl krasne vodvarit celou elektirku ale hlavne ze uz vis cim to je ....
-
vyznávám metodu pokus-omyl, a opět se to vyplatilo... :D ;D :D