Cagiva Club forum
Moto => Pokec o motorkách => Téma založeno: Mica Středa, 11/06/2008, 12:39
-
Po srazu, když jsem viděl, že existují i lepší motorky než je Canyon :D :D, jsem si začal pohrávat s myšlenkou, že časem budu chtít něco jiného. Versys se mi docela na fotkách líbí, tak by mě zajímal váš názor nebo eventuální zkušenosti.
-
Seděl jsem na něm na výstavě a pocity na místě dobrý, ergonomie my vyhovovala, taky se mi líbil, až na to hnusný přední světlo a řetěz :-(
-
Já nevim nato že jeto enduto tak to má docela blbě odkrytý svody a výfuk
-
Máme výrazně podobnej vkus. Taky jsem o něm uvažoval jako o funglovce, ale je to balík peněz. Hodím ti něco do mailu, tam si přečteš srovnání VERSYS - V STROM - MULTISTRADA. Mě se Versys taky líbí ale jako vždy je to otázka vkusu....
-
Díky za článek. Podle něj to nevypadá vůbec špatně.
-
taky jsem po něm kdysi koukal, design až na výjimky ujde, motor bude super, ale při bližším ohledání na výstavě mne zklamalo dílenské zpracování (nebo spíš technické řešení) některých částí (např. kolem čelního štítku).
A taky je to malá motorka, do města a na cesty do práce skvělé, ale na cestování nic moc. Když tam dáte TOPcase, tak nebude na mašině, ale bude se vozit za mašinou (což je ovšem u většiny strojů, že trčí kus za zadní kolo), prostě není nad V-strom :-) - velká, pohodlná, pro cestování jak stvořená a přitom lehce ovladatelná. Ne nadarmo vyhrála "krále Alp" a vychází dobře ze všech soubojů ...
no nic, mělo to být o Versysu, každopádně jako nástupce po CC s nepříliš vysokými cestovatelskými ambicemi určitě dobrá.
-
Hmmm...Olda to bere moc V-Stromovsky...
Jako bajk je to docela zajímavej. Já jsem si ho projel když jsem študýroval na Zélandu. No projel, cca jen 200 km. Jako motor je takovej docela uškrcenej emisníma normama, já bych ho trochu vís otevřel, ale na takový to hrci prci po Česku to stačí. Jináááč so se posezu týče, tak je to takový malinko překvápko. Myslim si, že pro lidi od 190 cm (já mám asi 197) to bude malinko oříšek, protože plexi toho moc nepobere a přední pseudokapota tam sice je, ale cpe to přímo na hrudník. Něco o málo lepší než cánoj to je, ale chtělo by to trochu vylepšit případným vyšším. Co se pérování týče, tak to není špatný. Na dobrým asfaltu to docela sedí, ale jakmile se najede na trochu větší roletku, nebo trochu výmolovitou cestu, tak je konec. To malinkatý kolečko vypadá hezky na pohled, ale jináč nic. Prostě to má rádo hezkou rovnou asfaltku. Co se zadku týče, tak to by šlo. Člověk zhejčkanej plně štelovatelným nastavením z Varadera, BMW, V-Stromu atd. sice bude chvíli nadávat, jakej tupec to navrhoval. ALe když se při troše dobrý vůle podaří poštelovat, tak je to dobrý (já šel na doraz :) )
Oproti Toploj, Varanoj je to taková hračička, takovej mezičlánek mezi kánojí a těma velkejma motorkama. Já bych to nejlíp srovnal se Sejračovou Multisrandou. Do zatáček gut, ale někdy to díky stopořený přední vidlici docela skáče, a to teda nekdy docela fest.
Jako Mico, ty a tvoje kočka Gabča nejste žádný přelostlí lidojedi, tak si myslim, že by se Vám to mohlo líbit. Navíc je to za docela dobrej peníz, tak jako proč ne... Dyzajn je to sice rozporuplnej, ale zase se to prostě líbí nebo ne...Nic mezi, žejo...
Hele nejlíp uděláš, když si to pojedeš někam zkusit a uvidiš sám :) Jinak jsem jich pár viděl s kuframa a docela to šlo :)
Takže rozmejšlej, promejšlej hezky...pomáááálu...a uvidiš :)
-
Teda Godzi, ty mě překvapuješ. Po nějaké době smysluplné psaní... Se asi můj slušňáckej jízdní styl odrazil ve tvém způsobu komunikace. Tě asi budu vozit častěji. ;) ;)
-
Drtka...di to wole prdele ;D ;D ;D
-
Tak by to snad nebyla špatná volba. Jenom ta cena se mi zas tak dobrá nezdá, Godzi, vždyť je stejná jako u V Stroma. No nic, času na rozmyšlenou mám dost a dost, zatím to není vůbec aktuální.
-
aha...já myslel že je to lacinější... ;D
-
Hele Mico, z Němec se dá dovézt za 135 i s bočními kufry v barvě motky. když nebudeš spěchat, nebo počkáš na konec sezony, tak se dá asi ještě trochu ušetřit. Nová stojí 190.000 což je fakt raketa.
-
Tak jsem udělal další krok a jel jsem se na Versyse podívat do motocentra. Shodou okolností prodejce je ofiko zástupce Kawasaki i Suzuki. Když jsem se zeptal prodavače jestli mají ke zhlédnutí Versyse, tak jsem se bohužel dozvěděl, že momentálně není na skladě a odkázal mě na majitele a ten mi dal školení. Versyse mi vůbec nedoporučuje, je drahý (195 tis.), malý, na delší cesty nepohodlný, atd. Jestli prý chci dobrou, pohodlnou, spolehlivou motku, tak mi může nabídnout V stroma. To máš Godzi radost, co? Asi na tom něco bude. On vlastně říkal úplně to samé co říkáte vy, kteří stromka máte. Na chvilku (neměl jsem přilbu) jsem si projel jejich zkušebního kouska a musím říct, že docela dobrý.
-
Však taky já to nepsal hlavně proto, že už V-stroma mám, ale že jeho výběru předcházel hodně dlouhej průzkum a přečtení spousty recenzí. No a pak už zkušenosti z těch 11500km, co už na něm mám. Ale samozřejmě každý má trochu jiné požadavky a nároky.
-
On je to docela problém, snažit se vybrat motku, aby splňovala všechny požadavky. Canyon se mi líbil na první pohled a neřešil jsem zbytek. Byla to moje první motorka, ale teď přemýšlím už trochu jinak. Když půjdu do něčeho jiného, tak to bude na hodně dlouhou dobu a možná bude poslední. Nechci se řídit jenom tím, že se mi něco líbí na první pohled, ale bude to slabší v ostatních parametrech. Když vezmu všechny pro a proti, tak se zatím zdá V strom, jako nejlepší řešení i když se přiznám, že takový to pobláznění, že to musím mít hned teď, jako jsem měl u Canyona, není.
-
Jako hele...wono je to těžký viď... Pokaždý když něco chceš, tak to prostě nemaj. To máš jako s hadrama, se ti něco líbí a když se optáš, tak nemaj velikost...hmmm...mě se to stává skoro furt ;D ;D
Ne hele... Kawasaki je takovej prostě já nevim jak to nazvat....no v Japanu je to šrot no...
Tam toje Honda, Suzuki, Yamha...pak dlouho nic...Kawasaki nějakej taloš amík atd..
A woni týýýý kucíííí šikmovoký o tom asi něco věděj...
-
Hele Mico, nechval toho Stroma tolik, nebo s Godzim nebude k vydržení. Já taky kupoval Kánoj jako lásku na první pohled. A další motorka už bude takový sňatek z rozumu. V-Strom je pohodový stroj na dlouhé cesty a s Godziho postavou i na ježdění po městě a vlastně kamkoliv... Ale u mě (a ty jsi asi tak stejně velkej jako já) když má Strom kufry a sedí za tebou další člověk, tak je to docela chvílema honička. Ta motorka je dleší než Versys a proto když se mi Godzi v zádu zavrtí, tak s tím mám plné ruce práce, protože ta páka je větší než u kratší motorky. přiznám se že asi 2x jsem měl docela namále. Versys má horší ochranu proti větru, hmotnostně je rozdíl zanedbatelnej a podvozek má taky prý velmi slušný. Zvaž hlavně, kde a s jak naloženou mašinou budeš nejvíc jezdit. jestli to máš na trajdání po městě a okolí a občas nějaký ten delší výlet, tak ten Versys nebude špatnej, ale jestli chceš s přítelkyní pojezdit půlku Evropy, tak je Strom asi jasná volba. Jel jsem na ní s vyklopenou helmou v rychosti 80 - 100Km/hod a skoro mi nefoukalo do obličeje, to ti asi Versys s tím nepoměrně menším štítkem nenabídne. A teď babo raď... ??? ???
-
Já ho zase tolik nechválím, jenom píšu co slyším okolo. Kdybych byl přesvědčenej, že je to pro mě ideální volba, tak by bylo rozhodnuto. Napsal jsi přesně "sňatek z rozumu" a v tom případě asi vede V strom, ale nejsem si úplně jistej, jestli mám v případě motorky uvažovat až tak pragmaticky. Kdybych vybíral auto, tak není co řešit, ale u motorky, která je přeci jen o něčem jiném, je rozhodování o dost složitější. No nic, projedu si předváděčku V stroma a mám domluveno, že až přijede někdo na garančku s Versysem a majitel bude souhlasit, tak mi dají ze servisu vědět a projedu si i jeho. Potom snad budu moudřejší.
-
Hele, nevim, zas to tak nedramatizuj Drtka jo... Jako když máš půlku váhy co já, taxe nediv joooo a wůůůbec....já mám normální postavu, to ty seš zralej na reklamu na Dachau ;D ;D ;D
Dybys jezdil víc na grillování u nás, tak vážíš víc :)
Jinak k tý motorce... Mašina tě musí bavit... Jako trochu racionálna by mělo bejt, ale na motorce by ses měl malinko taky odreagovat a ne přemejšlet, jestli ti žere o deci víc nebo mín, jestli musíš olej vyměnit po šesti nebo po deseti ... no prostě já nevim dyť to znáš ne...
Ale jestli chceš mít motorku trochu na dýl, tak bych kawasaki moc nekupoval no... ;D
Hele a nebo zkus taky Multisrandu, na tý je to taky docela gut poježdění...a spolujezdce rozhodně bolet prdel nebude páč když to je pohodlný pro mě, tak asi pro každýho. Jako ve srovnání s Fazerem, CBFkem, Banditem a já nevim čemu ještě je se na tom sedí stokrát líp. Tamty fšechny plečky maj tupý sedlo a stupačky ohnutý na pykaču...Multisranda je na todle fakt zuppa...
-
No jo, ale Multisrandu prodávaj už jenom 1100 a to je pro mě už někde jinde. :-[ :-[
-
Jo, ale wojetá se dá pořídit docela levně...
-
Musím nesouhlasit s Drťkou - samozřejmě, že mít při jeho tělesných proporcích za sebou Godziho postavu dá zabrat, ale na jiné mašině by z toho asi spadli. Tohle byl totiž extrémní nepoměr. Navíc Mica (aniž bych ho chtěl urazit) se postavou určitě neblíží Drťkovi, troufám si říct, že spíš mě. A jeho partnerka byla rozhodně štíhlejší než naše Zuzka. A my jsme jeli na sraz se všema kuframa (celkem 125 litrů) a zpátky ještě navíc v TopCase to štěně piva - lehce jsem párkrát protočil kolečko a přitvrdil zadek a o Zuzce ani nákladu jsem ani nevěděl. A to cestu tam jsme jeli přes Poličku, samé serpentýny, rozbitá silnice a ani v zatáčkách mi nepřipadalo, že bych toho vezl víc.
A spolujezdec má neskutečné pohodlí, mám jich několik, co to mohou potvrdit.
Jo a i s takhle naloženou mašinou nám to na celý ten víkend dalo 4,7/100 a to v NE ráno domů už jsme to švihali po hlavních mezi 120-140.
Když jsem tu mašinu kdysi vybíral, tak jsem se nejvíc bál té velikosti a mohutnosti, pak jsem se prvně se strachem svezl na Godziho a div mne nevyděsilo, jak krásně ovladatelná a pohodová je. Jak se bez problémů kroutí na malé rychlosti zatáčkami bez nějaké křeče a jak je díky rozvoru podélně stabilní při vysokých rychlostech.
O ochraně proti větru nemluvě a tímpádem i hlučnosti v helmě.
Každopádně Mico, chce se to svézt. Kdyby se ti to nepovedlo někde u prodejce a měls někdy cestu někam sem poblíž, jsem klidně k dispozici.
Není to žádný motard na blbnutí, ale na proplétání městem cestou do práce a zároveň dlouhé pohodové cesty po dálnicích Evropy, ale i na horské silničky s rozbitým povrchem to je velmi vhodná mašina.
-
No kdyz uz prisla rec i na Multisrandu.... Ja bych ji nejak extra nedoporucoval. Pripadne me, ze je to uplnej opak V-Topola. Je to podvozkova takova silnicni motorka s dlouhejma nohama. Rizeni je stabilni a presne tak nejak do 150km/h, pak uz se to zacne tak zvlastne kroutit, ale celkem predvidatelne :-). Jak s bagazi, tak i bez. Kazdopadne se tomu libej pekny silnice, jak jsou trosku nerovnosti, tak je z toho clovek krapet vyklepanej. No je to nezaraditelny do zadny kategorie. Kdyz by uz nekoho nejakej duvod vedl koupit si MTS, tak ale urcite 1000 nebo 1100. Motorove je ta 620 takova "nijaka" a slabsi nez V-Topol. Sice kdyz tomu da clovek couda, tak to obcas i jede v rami mezi. Reakce na plyn je na muj vkus az moc citliva, chce to mit klidnou ruku, jinak je to pockukanice. Jinak s tim mojim jednim kotoucem to taky nejak extra nebrzdi, ale ja jsem se naucil jezdit i s tim, ze me to nebrzdi :-) (jak uz jsem tenkrat prohlasil v Rakousku na Canyonovi). Proste nebrzdim. Vystacim si s motorem :-).
Ale zase jak rika Godzi, je to dost pohodlny i pro spolujezdce. Tenkrat jsme na tom jeli 1250km z Chorvatska na jeden zatach, asi 14hodin cisty jizdy. Mel jsem z toho teda puchejr na hyzdi, ale jinak jsem nebyl vubec zkrutlej :-).
Kdybych mel vybirat ted motorku, tak bych si zrejme vubec nevybral. Proste idealni motorku nedelaj, chce jich to mit vic. Jedna je malo ;D Ale zamlouva se me novej Tiger 1050, ale to uz jsme zase nekde jinde.
-
Hezký...
Hele ale jako vono je to dobrý. Já bych ji i docela bral, dyby to bylo krapet větší. Ale prdel na tom je čéče... Na to jak to vypadá male, tak je docela dobrý čochtadlo...
Jináč jak řiká Sejr...je lepší mít víc strojů... Jelikož jeden je na prd a stejně nebude umět uplně fšechno... Je to jako se ženskou... Jedna je gut, ale jako víc je líp, páč třeba jedna peče dobrý buchty, druhá umí dobrej guláš, třetí je dobrá v ...hm....no vite jak ne... Ale zas je to krapet dražší...takže ve finále je lepší mít nic...jezdit na kole.... ;D
-
No kdyz uz prisla rec i na Multisrandu.... Ja bych ji nejak extra nedoporucoval. Pripadne me, ze je to uplnej opak V-Topola. Je to podvozkova takova silnicni motorka s dlouhejma nohama. Rizeni je stabilni a presne tak nejak do 150km/h, pak uz se to zacne tak zvlastne kroutit, ale celkem predvidatelne :-). Jak s bagazi, tak i bez. Kazdopadne se tomu libej pekny silnice, jak jsou trosku nerovnosti, tak je z toho clovek krapet vyklepanej. No je to nezaraditelny do zadny kategorie. Kdyz by uz nekoho nejakej duvod vedl koupit si MTS, tak ale urcite 1000 nebo 1100. Motorove je ta 620 takova "nijaka" a slabsi nez V-Topol. Sice kdyz tomu da clovek couda, tak to obcas i jede v rami mezi. Reakce na plyn je na muj vkus az moc citliva, chce to mit klidnou ruku, jinak je to pockukanice. Jinak s tim mojim jednim kotoucem to taky nejak extra nebrzdi, ale ja jsem se naucil jezdit i s tim, ze me to nebrzdi :-) (jak uz jsem tenkrat prohlasil v Rakousku na Canyonovi). Proste nebrzdim. Vystacim si s motorem :-).
Ale zase jak rika Godzi, je to dost pohodlny i pro spolujezdce. Tenkrat jsme na tom jeli 1250km z Chorvatska na jeden zatach, asi 14hodin cisty jizdy. Mel jsem z toho teda puchejr na hyzdi, ale jinak jsem nebyl vubec zkrutlej :-).
Kdybych mel vybirat ted motorku, tak bych si zrejme vubec nevybral. Proste idealni motorku nedelaj, chce jich to mit vic. Jedna je malo ;D Ale zamlouva se me novej Tiger 1050, ale to uz jsme zase nekde jinde.
Víš, když já tě pořád vidím na fotce v Alpách na vozejku. :D :D. Ne, vážně, taky mě Multistrada napadla, ale spíš bych chtěl motku novou a ta 1100 je nad mé možnosti. V každém případě díky za vyčerpávající informace.
-
"OLDIN". Máš pravdu, že moje postava se od Drťky přeci jenom liší. Mám domluvenou zkušební jízdu, půjčujou motorku na 1 hodinu, tak to snad poznám, jak bude se mnou cvičit.
-
Víš, když já tě pořád vidím na fotce v Alpách na vozejku. :D :D. Ne, vážně, taky mě Multistrada napadla, ale spíš bych chtěl motku novou a ta 1100 je nad mé možnosti. V každém případě díky za vyčerpávající informace.
No tak kazdopadne informace jsem vycerpavajici nepodal. Zatajil jsem, ze potrebujes mit jako doprovod bud dodavku, nebo nejaky osobni auto s vlekem ;D Ale psssssttt ;D
-
Nebo stačí mít jako spolujezdce jednu velkou "GODZILLU", která tě v případě selhání starteru vždy roztlačila...Vem si příklad z Drťky... ;D ;D ;D
-
Hoši,je to na zvyku.Můj bývalý Elefant by měl dle údajů patřit mezi nejlehčí dvouválce,přesto jsem si do poslední chvíle nezvykl úplně na manipulaci s ním.A V-Strom?Odradil mě při prvním setkání na živo.Na 650 to vypadalo jako autobus.Každodenní ježdění do práce?Ani náhodou.A proč?Protože jsem začínal na 160Kg "těžkém" jednoválci.A když mi pak někdo napíše něco o lehkosti a ovladatelnosti u 213Kg těžkého stroje,pomalu se mi roztahují koutky...
To už mi Versys připadá jako lepší alternativa.Ruku na srdce,kdo z vás jezdí každý rok nějaké dálky?Já byl schopen dělat cca 400Km denně na jednoválci s bagáží a fortelnou přítelkyní...
-
ehm...nevim,ale já mám v techničáku napsanou suchou hmotnos 188kg...takže si se asi koukal na nějakej jinej stroj...
a k tý lehkosti elefanta...sedumpade má suchou 213kg, takže devítka bude asi ještě malinko těžší...ne?
Nevim...kecáš blbosti...
-
Jo ještě něco...hele čéče...nejsi ty nějake měkkěj? Tady náš obr Drtka, kterej váží skoro půlku co já, takže nějakej šedesát kilo psal, že to je uplně v pohodě...hmmm...divný...
Jeeežiš...jsem zapomněl....on vlastně Drkta hodil do škarpy jednou rukou osmdesátikilovýho chlapa a ještě potom motorku dle soudního znalce...tak tooo potoooom prrrrr.... ;D ;D ;D
-
Nevím kolik jsi toho na V-stromu najezdil do práce po městě ty, já asi jen něco kolem 1000ky km, tak to asi nedokážu posoudit, tak sorry ...
(a přešel jsem na něj ze 160kg "těžkého" jednoválce Cagiva Canyon, je ale možné, že mi prodali nějakého vytuněného odlehčeného V-stroma, tak to fakt nemohu srovnávat a snažit se po pouhých 12000km na V-stromu předávat zkušenosti případným zájemcům, takže s tím raději skončím. A na cca 6 jiných půjčených typech a značkách moto jsem najel jen pouhopouhých 3500km, takže to opravdu nemohu chtít porovnávat ...)
Mico, nás co mají V-stroma prostě neposlouchej, my s tím zkušenosti teda nemáme, prostě jsme si jen koupili mizernou motorku a teď ji vychvalujem, aby do toho spadl ještě někdo jinej ...)
-
A jeje, nekdo Vam sahl na V-Stroma a hned jste z toho clely vodvareny. Co mam rikat asi tak ja ;D.
Nema cenu brat v potaz vubec tyhle reci, kdo nejel nevi, ja nevim taky, tak o tom nemluvim a kdo si troufne neco soudit dle toho ze to videl nekde jednim vokem? Nema cenu neco vysvetlovat a vyvracet.
Musite to brat s ku*evskym nadhledem a mit ty kecy v ......! ;D
-
to jsi Pavle špatně pochopil - nejde o to, že někdo šáhnul na V-stroma, ale o to, že po skouknutí okem a pár km dělá, jak to všechno ví a posoudí a nebere zkušenosti těch, co s tím mají naježděno podstatně víc.
Ale máš pravdu, nemá to cenu rozebírat, já chtěl jen předat svoje zkušenosti Micovi, tady to nemá cenu, takže už se téhle debaty nezúčastním.
Včera jsem měl jednu zkušenost, měl jsem na 100km po Vysočině půjčený BMW 1200 GS Adventure v plné výbavě, takže jsem se chtěl podělit o zážitky a porovnat se zkušenostmi s V-stromem, ale po předchozích zkušenostech s diskusí tady, to ani nebudu zkoušet, 100km by zase mohlo někomu připadat málo
takže howgh v tomto tématu.
-
No, tak tohle jsem teda nechtěl. Že se Oldine necháš vytočit. Ať si každej píše co chce, každý má svůj názor. Já si stejně vyberu nakonec podle sebe, ale jsem rád, že jste mi napsali zkušenosti se svými motorkami a věř tomu, že je pro mě daleko důležitější tvůj komentář, než někoho, kdo se na V stromu ani nesvezl.
-
OK, díky, byly to info hlavně pro tebe.
-
:o :o :o :o
hezký....tady se tooo rozjeloooo.... Hele on to Anti nemyslel tak zle... :-* prostě popichuje šmejd... ;D ;D ;D jeden...
Jako já nevim...stejně když si někdo chce koupit nějakou motorku, tak se na ní stejně musí projet aby věděl do čeho jde. Každej bajk má něco dobrýho i špatnýho... třeba moje kolo...to je taky super stroj...jenom ta spotřeba tekutin a dojem, že je nějakej nevýkonej motor... ;D
-
Hele coste tomu Oldovi provedli? Já ho vůbec nepoznávám. To mě séře, bo mě by to srovnání s BMW zrovna zajímalo. Oldo nenech se rozhodit. Co člověk, to názor. Každopádně myslím, že všichni rádi oceníme tvoje další zkušenosti ;)
-
Dle myho to je neporovnatelny ;). Ale tady kde kdo, porovnava kde co.
-
Taky bych si rád přečetl zkušenost na 1200GS... Olda byl vždycky takovej kliďas :) Oldo v klidu... nenech se rozhodit a napiš
-
Motocykl průvodce 2005:V-Strom 650-213Kg s plnou nádrží.
Motohause katalog 2001:Cagiva Canyon 500-165Kg suchá
Servisní manuál z těchto stránek Cagiva Elefant 900:209Kg pohotovostní
Německý manuál KLR 600:159Kg pohotovostní.
Potud fakta(i když určitě diskutabilní)
ZBYTEK JSOU POCITY,NIC VÍC.
Pokud se mi zdá V-Strom jako autobus,neznamená to,že to platí pro pocity všech ostatních.Pokud někdo začíná na lehkém jednoválu,neznamená to,že automaticky přejde na větší,těžší a silnější víceválce....
Pokud se někoho můj příspěvek dotkl,omlouvám se,ale snad mám právo vyjádřit svůj názor,byť odlišný od ostatních...
Eště taková drobnost:Pokud někomu motorka nesedne prodává.Pokud někomu motorka sedne,je spokojen,a dává to všem najevo.Ale co je dobré pro jednoho,nemusí být automaticky dobré pro druhého.A nevidím důvod,proč bych nemohl odsoudit motorku,i když sem na ní neseděl.Kdo z vás si koupí motorku,u které mu vyhovují jízdní vlastnosti,ale vůbec se mu nelíbí?
-
... třeba moje kolo...to je taky super stroj...jenom ta spotřeba tekutin a dojem, že je nějakej nevýkonej motor... ;D
Je jasný, že tvoje kolo bude mít z probíraných strojů asi nejmenší výkon. Síla jednoho wola totiž není nic moc..... :P :P
-
Určitě tady jako všude jinde platí, že co člověk, to názor. Já mám na vstromu najeto cca 12.000 km, což si myslím, že sice není nějak extra mnoho, ale na zjištění, jak ta motorka funguje a jak se na co hodí to myslím stačí. Na kawě versys jsem měl možnost najet cca 1000 km, dle mých pocitů je to fajn motorka. Pro mě má však jednu vadu - není to na cestování. Jinak, co se hmotností týká, s tím myslím problémy nebudou ani u Vstroma a ani u jiných modelů. Já jsem prcek a na stromovi s tím problém nemám. Podotýkám, že s ním jezdím pouze asfalt. Do terénu ho nepoužívám, tam mi stačí na vyřádění staré DT 125 od Yamahy.
-
ehm...
tak abych ty hmotnosti uvedl na pravou míru...
Dle technického průkazu...r.v.2006 (můj) Pohotovostní hmotnost - 189kg, užitečná 217kg... čili celková - 406 kg...tak nevim...
takže vůči velkýmu slonoj je to cca 20kg...tak ti čoveče nevim, co je těžky ;D ;D ;D
Nechci tady vůbec něco tlachat o tom jakej je topol atd...na to prdim, ale hele... já sem rejpal taky, takže já takovýdle bláboly docela dobře beru i od jinejch...ale docela mě připadá hooodně divný když píšeš čéče že cituji "A nevidím důvod,proč bych nemohl odsoudit motorku,i když sem na ní neseděl." hmmm....todle když napíše žák základní školy, tak bych to možná i bral...ale od matadora??? Neee... nemohle myslet vážně...by si za chvíli tady někdo mohl myslet, že seš diunej... ;D ;D ;D
Já Versyse taky jezdil...cca 250 km. SIce na Novym Zelílendu, ale i tak to šlo... ;) JInáč souhlas s Paolem. Je to blíž spíš malý Multistrajdě...než bajku typu Topol, Varan atd...ale to je snad tady každýmu jasný už podle těch malejch koleček atd...
-
Tak jsem asi 14 dní nečet fórum a docela se bavím. ;D ;D ;D
Když někdo haní jakoukoli jinou motorku tak je to v pořádku, ale nedejbože když vám někdo něco řekne na toho vašeho topola ;D ;D ;D
já bych ho nechtěl, malou Multistradu a Versyse taky ne, Varadero a Elefanta už vůbec takže mi napište že tomu nerozumím a jsem ko.ot a budu spokojenej 8) 8) 8)
Teď je mým favoritem TDMka co vy na to?
-
...hooooši...no comment...koukám že negativita inteligenčního quocientu některých členů překračuje všechna moje očekávání... ???
-
Joo...hele k tomu TDMku...asi todle... Tady furt Jamaha dělá machry atd...ale v Japonsku (to je země, kde má sídlo tadle firmička), když se řekne Jamaha, tak ti každej zdejší odpoví...Jo...maj docela dobrý piana, ale motorky? Oni to dělaj? Neee....to nekupuj, to je xindl...Kup Hondici nebo Suzučici...to jsou dobrý stroje... ;D Ale jako vite jak... třeba jsem tam ani nebyl a kecám... ;D ;D ;D
-
Jaká negativita inteligenčního quocientu? ???
Když rejpeš ty, tak je to sranda.
Tak si dej pohov, to chce klid a nohy v teple ;D 8) :P
-
hmm...todle není rejpání...to jsou bláboly o ničem...
-
godzi ty mi připadáš jak brouk pillík všude byl všechno zná od všeho má klíče, at sem kdokoliv napíše že má jinou motorku než ty tak je iq negativní,ale bjeda jak někdo napíše otví motorce to skáčeš 2m vysoko protože jsi byl v Japonsku tak to přeci musíš vědět,nech tady trochu prostoru pro ostatní motorky akorát zbytečně kalíš vodu
-
Godzi:
1.K těm váhám,jsem psal,že je to diskutabilní věc.Nicméně teď jsem opět koukl do toho Motocyklového průvodce.Vzadu mají v tabulkách napsány naměřené hodnoty v testu.V kolonce V-Stroma 650 je napsáno 214Kg.Takže někdo kecá,a tipnul bych to na továrnu.Stejně jak nevěřím pohotovostní 209Kg Elefanta.
2.Co se týká mého odsouzení V-Stroma jen od pohledu.O tom jsem psal ve svém předchozím příspěvku.Když mi motorka nesedí od pohledu,tak ji jako nemůžu odsoudit dokud na ti nesednu?Prostě se mi V-Strom nelíbí,a nějaká jízda na tom nic nezmění.Elefant byl na delší vyjížďky po motorové a podvozkové stránce fantastický,ale přesto šel z domu.A to se mi líbil.Pokud někdo má rád klasické Enduro(bez "skůtroidní" kapotáže),vyhovuje mu více průběh jednoválce,nechce se bát esli někde něco urazí a nevidí důvod sebou tahat 50Kg navrch,nemusí být nutně blb jen pro to,že si motorku která se mu nelíbí nevyzkoušel.Měl jsem Gran Canyona,zkoušel jsem TDM a Triumph Tiger,ale prostě mi to nesedlo...
Jinak to vystihl Paolo.A nejspíš právě o to těm výrobcům šlo.V-Strom je vyložený cesťák,se všemi plusy(a mínusy),kdežto Versyse chápu spíše něco jako "Funbike".A jelikož používám motorku na ježdění do práce a po okolí,sedí mi samozřejmě ta druhá kategorie.
Děkuji Mailovi za zastání,má stejný názor.Osobně mi připadá komické,kolik už jsem na CAGIVA FÓRU vyslechl negací na motocykly Cagiva a málokdo se proti tomu ozval.Pak tu někdo negativně zmíní Japonce a je zle...
Co se týká té TDM,hodně jsem o ní před Elefantem uvažoval.Protože z těch dvouválů vypadá "nejsubtilněji",a větší objem motoru slibuje solidní zátah.Z mého úhlu pohledu na cestování ideální.Nevidím důvod,proč si ji nepořídit.Dle mě nedoceněná motorka(i když,když se vyrábí doteď,tak své příznivce má),ne každý chce premianta...Neslyšel jsem na tento stroj vyloženě negativní řeči,ani nevím že by se na ní něco vyloženě sralo.
Jenže teď moje potřeba většího cesťáku pro dva pominula.Moje milá ráda vyměnila svého Canyona za mnohem ovladatelnější KLR(i když váhově nejsou zas tak rozdílné,naprosto jiné obutí a absence pevné kapotáže dělá divy),a já ji budu následovat.Přesto přiznám,že mě větší motorky trochu nakazily.Uznal jsem,že KLR 600 je pro měl příliš malá,takže si nejspíš pořídím KLR 650,ta je větší...
Závěrem bych chtěl napsat,že pouze reaguji na diskuzi v sekci "Pokec o motorkách",zásadně si nedělám nároky na nějaké zasvěcené soudy,a rozhodně nechci působit jako znalec,jehož verdiktem se je potřeba řídit.Jen jsem reagoval jak to cítím já,třeba to cítí někdo podobně....Znám pár lidí,co se velmi rádo vrátilo od silných víceválců zpět k jednoválci...
-
Hele lidi nechte toho. Už mě to nebaví číst :D Každej máme (zaplaťpánbůh) jinej vkus a někdo to má víc o srdci, někdo víc o praktičnosti atd. Já momentálně pokukuju po bulldogu 1100 i když vím, že mi bude fičet do tlamy a vibrovat pazoury. Prostě je to krásnej stroj a to mě stačí, pokud na něj nenajdu nějaké extra trable. Nicméně kdybych do toho dal jenom kousek víc rozumu, skončím asi taky u topola. Na něm mi momentálně vadí jenom to, že už jich je moc a bude ještě víc :D
-
O BT jsem uvažoval taktéž... ;D Průběh motoru by se mi jistě líbil.Jen ta váha...
Jo,mi češi máme rádi(až na vyjímky jako jsem třeba já) premianty.Třeba Golfa v TDIčku ;D ;D
-
Hele...furt mě to nedalo, taxem dneska šoupnul topola na váhu...máme v práci váhu na 30tun, a s cca půlkou nádrže s kapalinama, kufrem, prostě tak jak to mám doma...mě to ukázalo 195 kg...a to je váha kalibrovaná na přesnost 0,01 kg...takže hoodně přesnááá...
Jo a jináč, já se žádný motorky nezastávám, jenom uvádim věci na pravou míru...Páč tydlety rádoby odporný časáky hoooodně kecaj...takže se podle nich člověk nemůže ubec řídit.
Jinag buldog vypadá docela gut...je to takovej mix naháče, roadstera a choppera...já bych do něj šel...kundolapka by to mohla bejt dobrá...ale o to Darkovi nejde... ;) ;) ;)
-
Jeden, dva, tri valce. Dal bych nesel. Jinak tezko neco radit....
Ale hele vem to tak, kasli na kecy co ti kdo rika a vem to, co ti padlo do oka, ucha a ja nevim ceho este. Stejne ti nikdo neporadi!
Zbytecna diskuze, zrala na zavreni.
-
tě taky zavřu... ;D ;D ;D
-
A Godzi,měl jsi plnou? ;D
-
hele já už nevim jak a co tady má člověk psát...ty wole...to už není vo lidech...kup si lepší brejle, nebo já nevim co...když píšu cca půlku, tak tím myslim cca půlku tzn...zhruba 11 litrů...
Hoši konec...je to furt dokola kolem... ;D
-
Ty woe, 11 litru, to mam plnou ;D
-
Godzi,promiň,té půlky nádrže sem si nevšiml.
U mě je to taky plná... ;)
Tak v tom případě nechápu,z jakýho prstu si to cucají...Psal jsem,že jsou to diskutabilní údaje,protože naprostá většina zdrojů skoro u každého stroje se markantně rozchází.Pak tomu má člověk věřit...
Eeee....kolik je 195+11?Že by 206?Tak to se v tom časáku zas o tolik nesekli.Možná je to každý modelový rok krapet jiné.Není to zas tak strašná váha.Mít to litr motor,tak je to slušné...Dá se někde sehnat foto,jak vypadá ta mašina bez plastů?Po pár úpravách bych to v litrové verzi možná vzal... ;D ;)
Jinak,co jiného bys chtěl v pokecu o motorkách probírat?Dyk téměř celá diskuze jsou jen takové řeči.Ale to je ten smysl,ne?
-
Hele nevim jaká je objemová hmotnost benzínu, ale pochybuju, že jeden litr váží jedno kilo, je to přece lehčí než voda ne? Takže to bude ještě lehčí. Jináč hele...woni ty šmejdi v těch časákách občas píšou takový sr...čky, že je to na blití vůbec ti rádo-by hustý profesionálové v motohousu a podobnejch blbárnách....Někdy se třeba stane, že ti prohoděj tabulky atd...JInak hele...vono jestli má motorka o deset kg víc či mín je naprosto jedno...jako hele...třeba Varan...všichni šmejdi, co nemaj sílu na to nadávaj, že je to moc těžký, ale když na tom jedež, tak je to oukej a kdo má trochu páry, tak nemá problém...Jenom lidi co tomu záviděj životnost atd... tak na tu motorku akorát nadávaj...
JInak Topola odstrojovat nehodlám...to fakt neee čéče... ;D ale někde se to dá třeba sehnat... ;D
-
Varan je teda Extrém,má psaných 236Kg suchou,podle nepřesného časáku 262 s plnou.To už je "čoproidní" váha.Na cestování to zas takový problém není,ale na diskuzi motorkářů byl chlap,co to má na špuntech,a prej s tím lítá po motokrosové trati,což je teda náhul.Holt,kdo umí,ten umí...
Samozřejmě mě taky v mém pátrání zaujmul,ale za první jsem se toho lekl ze stejného důvodu jak u V-Stroma,a za druhé Hondu fakt ne.Ta tu znaméná to co VW,a já premianty nerad.
S tím odstrojením,o tom jsem uvažoval už v případě Elefanta.Malou masku,malou nádrž,a velký enduro jak fík.On Elefant,když sundáš tu nádrž a pevnou kapotáž,je docela štíhlý stroj.A pokud bych nechal udělat třeba hliníkovou podsedlovku a vyměnil ten šílený výfuk,bylo dost kil opticky a fakticky pryč.
Tak jak píšeš,na cesťáku se nějaký to kilo ztratí,naopak,alespoň je ta mašina stabilní a sedí.
-
Hele nevim proč dělat z cestovního stroje stroj do terénu...na to jsou snad uplně jiný mašiny ne? Nevim ale mě třeba fazer co jsem měl před topolem připadá daleko hůř manipulovatelnej, nežli topol, varedero atd... Ale co si tak myslim, že když nejseš nějakej extrémě vychrtlej anorektik, tak jestli něco má o dvacet míň nebo víc je uplně jedno... ;)
-
Hele, Godzi, proč jsi dával toho fazera z domu? Jenom se ptám, mám pomalu strach se na něco zeptat, když jsem rozpoutal svým tématem takovou bouřlivou diskuzi.
-
prrrddd....neboj se nic....
Hele vono je to takový čochtadlo na prdlačku pro mě. Jako nejelo to špatně, ale já potřebuju něco, na čem si projedu i pole atd...páč jsem tendleten...že jo...farmář...takže, po lesu, po poli, po cestě a ono jaxi s fazerem to moc dobře nejde. KOlikrát se mě stalo, že jsem dřel svodama... a na poli to taky moc jistý nebylo...Takže proto...
-
Diskuze je diskuze.Nebýt rozdílných názorů,tak by ses zeptal prvního člověka a jeho názor vzal za směrodatný...Ale to by pak nebylo z čeho vybírat,protože by stačil jeden typ mašiny a všichni by byli spokojení...
-
Jo přesně tak, nebejt rejpalů jako já, tak ještě jezdíme na Jawách ;D ;D ;D ;D a čucháme smrad z trabantů.... :o :o