Cagiva Club forum
Moto => Tipy a triky => Téma založeno: jenda Úterý, 02/12/2008, 21:22
-
Zdar vsem motorkarum a motorkarkam, mel bych na Vas na vsechny prosbu jestli by jste mi poradili na co si dat pri koupi moto dat asi tak pozor jelikoz si jedu v sobotu kdyz bude pekne projet Horneta tak abych tak zhruba vedel. Na motorku sem se byl uz jednou podivat ale bylo seredne tak jsem ji neprojizdel jen jsme ji natocili a poslech se si ji. Pri osahavani svodu byl levej svod uplne studenej takze nepalil ale az po chvilce se chytnul a palil, dodam ze motorka predtim stala 3 mesice takze se tomu ani nedivim, moto byla lehla a podle vseho to vypada ze jen lehce, nic neni extra odreny vika motoru nic, je pravda ze plasty byli lehce odreny a ted jsou po laku ale asi to nebyla zadna velka bouracka ptz plasty vareny nejsou, z motoru se zadne zvuky neozyvali jen se mi furt nezdal ten jeden valec jako kdyby to obcas vynechavalo, s majitelem sem se domluvil na tom ze zkusi vymenit svicky a benzin a pak ze bzch se na to zajel mrknou, jinak dorazy jsem zkontroloval a levy byl tak o 1cm posunuty dozadu coz bych rek ze je pochopytelny kdyz to lezelo, kotouce nejako slitany nejsou desky jsou zanovni, jinak nevim co bych jeste zkontroloval dystak prosim poradte na co si dat jeste bacha pri projizdce, kdyby jste mel nahodou nekdo v sobotu cas a chtelo by se vam se mno se na motku zajet mrknou a projet ji byl bych velice rad. Omlouvam se za hacky a carky a prip. preklepy ale pisu na english klavesnici ;D. S pozdravem Jenda
-
Jendo,
sice primitivní rada, ale nezapomeň na papírový války, kontrola techničáků, VIN, majitele (pokud je ženatej, měla by dát souhlas s prodejem i manželka, i moto je SJM (to není sexuální technika, ale společné jmění manželů), nezapomeň se podívat jestli má platnou TK. Já jsem vždycky chtěl moto se servisní knížkou, opět by měly souhlasit čísla v servisce a nějak rozumně odpovídat km.
Při jízdě by mělo moto jet rovně i když nedržíš řídítka, zkus brždění a opět si hlídej jestli netáhne ke straně. Po pádu bys měl věnovat to úsilí a odstrojit plasty tak abys viděl na celej rám, hledáš poškození rámu, přelakované či zakytované podezřelosti.
Good luck :-)
-
Nazdar Jedno...ty zase nemáš co dělat co...
No, na Hornetu bych se nezabejval sundáváním plastů, jelikož jich tam moc není. Jedno ty bejku jeden, jestli je to ten kousek co jsem viděl u špatase, tak wod toho pracky pryč... Nevim jak v reálu, ale jestli má motorka tolik nalepenejch serepetiček na motoru, tak je to ležák ležáčtější nežli Plzeňskej Prazdroj!!! Jestli to má posunutej doraz o jeden cm, tak je kámo docela dost tudíž to muselo dostat pecku jako kráva. Jestli se na tom teda jako zkusiš projet, taxi hlavně pohlídej ložisko v kruku, jehož správnou funkci poznáš tak, že se ti nebude sekat řízení a nebude to mít vakl. Jinak hele ten válec. Já nevim jak u hornetů, ale u jinejch motorek, který stojej přes zimu za normálních podmínek stojej by neměl mít vliv nějakej delší odstav. Jestli to de na 3 válce, tak to může bejt vadnou svíčkou nebo vadným rozdělovačem a nemluvě o prasklý membráně. Jestli je to vadná membrána, tak je to kámo pálka, jelikož si myslim, že se prodávaj 4 v kuse. Alternativa je taky špatně sežízený podtlaky. Jinak jak psal Boris o házení řidítek nebo co, tak to může mít na svědomí víc vlivů. Špatně sjetá guma, blbě vyvážený kolo, nebo v háji již zmiňované ložisko krku. Jako mezi náma, Hornet je hroznej držák, vydrží toho víc nežli gdejakej fazer apod. Dílů je na to mraky, ale hele, dávej bacha aby sis zase nesral do bot, jako s těma předešlejma jebkama. Nevim co mě ještě napadá. Jo a s tím SJM, to není až zase tak pravda, jestli je stroj psanej na jednoho člověka a jsou oddání až od data registrace, tak je to ve vlastnictví týpka. Jo a taky, pokud vim, tak každá ženská je ráda, když jde mašina z baráku...
Jo hele...ještě, omrky si těstnost vidlic a zadního odpružení, první ročníky hornetu s tím měli trošičku trable. Zadní péro je krásně dostupná. Řetězovku si omrkni taky, ale to jsou spotřební věci. Ještě mě napadá převodovka. Neměla by mít žádnej vakl. To jestli ho má poznáš tak, že nejlepe na jedničku nebo dvojku to trochu roztočíš (bacha abys nehodil záda) a potom malinko ubereš, takhle to uděláš párkrát a když se tam nebude něco kroutit, nebo nějako v tom rachtat, tak by to mělo bejt v cajku. Jinak hele, neděs se toho, že při přeřazování z jedničky na dvojku v tom trochu lupne, to je klasika...
Hele kam si pro to jedeš?
-
ty wole...já se rozepsal... ;D ;D ;D
-
Diky, za rady, no jedu si pro to do Hlinska coz je asi 10km ode me, domluvil jsem se s tim klukem ze zkusi vymenit benzin a tu svicku a pak by jsme to zkusili, jinak ten klucina zenatej neni takze tahle starost odpada a motorka byla dotazena myslim ke konci roku 2007 a nebo zacatkem roku 2008 a od ty doby nebyla prihlasena! c coz se mi extra nelibi ale myslim ze by v tom nemel bejt problem, technickou by to melo mit tak sna to bude ok, prevodovka lehce "hucela" ale byl to jen takovej lehounkej selest kterej po vymacknuti spojky prestal a co jsem cet tak u horneta to je normalni ale rikam bylo to jen lehce zadny skvrceni nebo cvakani jen selest. Docela by se mi hodilo kdyby nekdo z vas co uz jste meli tu cest se 4valcem jste meli v sobotu cestu kolem ale s tim nepocitam, v sobotu se na nej jedu jeste jednou mrknout a projet ho a kupovat bych ho mel pripadne az po novym roce. Diky s pozdravem Jenda
-
Hele Godzi radí. Bejt to někdo cizí, pošle ho do... googlu, ale Jendy se bojí aby nedostal na tlamu :)))
-
Čau Jendo říkáš v sobotu no pokud to nebude v 6.oo tak bych se tam mohl ukázat, teda pokud o to stojíš . ;D
-
Čus Máro, no stojim o to určitě ;) mělo by to být nějako odpoledne asi v 6.00 to určitě nebude :), viděl bych to pokud nebude pršet nebo sněžit tak asi tak kolem 14.00 odpoledne, záleží na tobě jak budeš mít čas ;). Díky
-
Abych tebe nevyguglil!!! ;D
Hele Jendo, já mám v sobotu čas asi...teda na tu šestou se taky asi nechytám, ale jinak přes den bych do stíhal v klidu. Tak dej když tak vědět na ajsíkjů nebo sem jakou máš časovou představu...
-
Hele jendo ale je ti jasny ze kdyz sebou vezmes tu obludu ( nemyslim maru) tak ne jen ze ti to neproda ale este ti nakpe prdel :)
-
Hele jendo ale je ti jasny ze kdyz sebou vezmes tu obludu ( nemyslim maru) tak ne jen ze ti to neproda ale este ti nakpe prdel :)
Buď dostanou na držku, nebo stáhnou cenu na půlku :D
-
Hmm...Já na držku hodlat nedostám...takže nevim no...
-
Godzi to by bylo parada kdyby jsi taky prijel ;), vic oci vic vidi, domluv se dystak s Marou pokud pojede tak aby jste nemuseli dvema autama :), jinak moje casova predstava je asi kolem 14.00 hod jen pokud bude seredne tak se na to asi vyprdnem ale to se jeste domluvime, hlavne aby nebyl snih. Vsem dik Jenda
-
Tak jestli tohle proběhne a Jendo ty koupíš tak věřim že se ti přetrhne ta šnůra smůly ohledně nákupu motorek,tak ti přeju dobrý pořízení a cenu zadupanou do země ;)
-
hele jako já vážim 107 kg...a to už něco váží, takže zašlapu do země kde co
-
Tak bohužel cenu Godzi nesrazil ale alespoň mě kluci odradili od koupi tý mr*ky o který jsem si myslel že je to supr máša za supr peníze a ono naopak, ale co však do sezony času dost. Ještě bych chtěl tímto poděkovat Márovi, Ondrovi a Godzimu že si na mě udělali čas a i přes nemalé zdžení prodávajícího vydrželi a horneta skoukli. Jinak jsem se chtěl zeptat zdali by někdo nevěděl jak dostat 25kw do TP motky která má plný výkon, jednalo by se o horneta a jelikož 99% těch co maj 25kw v tp jsou otevřený a zbytečně předražený tak jsem přemýšlel nad tím koupit otevřenou a nechat ji dodatečně přiškrtit, kdyby někdo věděl jak tam ty kw dostat budu vděčný za každou radu. Díky Jenda
-
Jendo zcela jednoduse ... musis dojit na technisckou s hodne naducanou obalkou... kdysi kdyz sem se rozhodaoval mezi Cagivou a Monstrem tak mi jeden chlapek nabizel to zaridit za 7 kapriku..... staci najit nekoho ochotnyho kdo ti to muze prepsat v technicaku a nestiti se vzit si obalku s nadivkou.
-
Nojo jenže já nikoho takovýho neznám tak proto se ptám.
-
No hele Jendo...to nevim... já todle nikdy nedělal... s tím si hlavu ani lámat nebudu. Jako správně by to mělo mít nějakou omezovací sadu, kterou by ti měl dát výrobce. Tzn. asi bude potřeba nějaký dobrozdání od nějakýho servisu hondy... Zeptej se špatase...jeho fogoš se zná s lidma z hradeckýho Nokamota.
-
Dovolim si tvrdit, ze tohle je celkem problem. Tusim, ze zrovna Spatas rikal, ze jak to neni u novy motorky primo z vyroby zapsany do TP, tak uz se to pak neda "legalne" dodelat.
-
Hmmm...nevim, já mluvil před chvílej s kámošem a ten řikal, že tenhleten problém je jenom s Yamahama. U jinejch značek to problém není. A nevim teda proč by to nemohlo jít, když se daj normálně sehnat sady na omezení výkonu... Nevim...nějak to jít musí... ;D
-
Aha, tak to se asi tykalo toho Yamaha. :P
-
Tak jsem volal do Hondy a tam mi řekli že by se musela měnit ŘJ a to i u karburátoru a jenom ta ŘJ by stála cca 18000kč s čimž jsem jim poděkoval a zavěsil, ale někde jsem čet že horneta v hondě zaškrtěj za 5-6000kč ale už nevim kde myslim že na motorkari.cz a psalo to i víc lidí.
-
Jendo, nechci ti brát iluze, ale nikdy jsem neviděl, že by někdo prodával super motorku za super peníze ;D Vždycky se o tom jen mluví 8)
Jinak co se týče 25kW tak u mnou propagovaného BMW to jde udělat jedním kovovým restriktorem, práce na cca 15 minut v BMW servisu a v německu k tomu další 2 hodiny na jejich ouřadu a je to...
U nás bych čekal, že ti musí značkovej servis dát potvrzení, že ti namontoval něco, co je homologovaný a výkon to snižuje. Pak bys neměl mít problém se zápisem do techničáku. Takže spíš hledej Honda servis, kterej ti ten papír vydá a za kolik :-)
Jo a zastavil bych se na magistrátu na informacích, tam by měli bejt sdílnější, good luck.
-
Hele... Prej uprava řídící jednotky... Ty wole... dyt je to normální karburátorovej motor... Tam se na žádný palivový mapy nehraje... Je to jako motor z jawky upravenej o bezkontaktní zapalování... To ti řikala nějaká sekretářka ne? Co já vim, tak se hodí před sání taková podložka, která je do půlky obvodu plná, takže omezuje proud vzduchu. Nevim. Boris má pravdu... Tady se s tím lidi zbytečně serou.
Prd na to. Kup si nějakou co to má papírově v cajku a máš to.
-
Jasny ono mi nic jinyho nezbude koupit s 25kw v TP, ale motky s 25kw jsou zbytecne predrazeny tak sem si myslel koupit neskrcenou a nechati uskrtit a tim i usetrit.
-
No....to je jasný, jenže ono se na tom jak je vidět ušetřit nedá... Nebo si pak rok počkej a budeš to mít v kupě... ;)
-
Tak teďkon mi poslali z NOKAMOTO e-mail ohledně seškrcení toho horneta "Dobrý den,
cena snížení výkonu včetně práce by měla stát do 7000,.Kč.
S pozdravem A.Ramba NOKAMOTO
Takže jsem zase začal velmi vážně uvažovat o tom že koupim neškrcenýho a nechám ho seškrtit :P
-
no vidiš vole
-
Aleše Rambu znam.
-
toho tady zná každej, takže nemachruj ;D ;D ;D
-
Já ho neznám ??? to mám asi mezeru ve vzdělání :'(
-
já myslel tady, ne tam ;D ;D