Cagiva Club forum

CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Darkness Středa, 12/05/2004, 19:32

Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: Darkness Středa, 12/05/2004, 19:32
Tak ted rozjimam, cim bych vytahl vykon sveho kanourka a napadla me tato moznost. Mate s timhle benzinem nejake zkusenosti? A netusite, jeslti vice oktanu nemuze masine ublizit (kdybych tam narval treba ten Racing)?
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: sejrac Středa, 12/05/2004, 20:10
Zkousel jsem do toho jen ten klasickej V-Power a je to znat!
Motor ma uhlazenejsi chod a jde lip to do otacek.Akcelerace je znatelne lepsi.Proste kanourek si na nej jen vrnel.
Daval bych ho tam porad, ale je jasny kde je problem.
Bohuzel nevim jak by to tomu mohlo ublizit.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: Guest Čtvrtek, 13/05/2004, 13:02
Vy??í oktanvé ?íslo, vydr?í vy??í kompresi, tak?e to není problém!!!! Krom? prach?....
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: godzi Sobota, 15/05/2004, 15:33
zdárek, já ho na n?j taky jezdil. Jelo to o poznání líp a hlavn? to mí? ?ralo. Te?ka, kdy? je norm. 95 tak drahá, tak tam zase za?nu lejt racing. Cenovej rozdíl u? není takovej.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: spatas Pondělí, 17/05/2004, 14:25
taky ho snad nekdy zkusim ale az rozbiju prasatko ale vim ze na aprilii sr50 to vliv nem,elo tam jsem to zkousel:.-)
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: godzi Pondělí, 17/05/2004, 16:55
te?ka ho tam mám a je to o n??em jinym. Kdy? jedu na 5 a to?im ho okolo 3500 otá?ek tak si to motor veme. D?ív ?kubal jak prase. U?  to neni takovej cenovej rozdíl o proti 95.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: spatas Úterý, 18/05/2004, 16:08
taky ho zkusim
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: sejrac Čtvrtek, 20/05/2004, 12:55
godzi

zdárek, já ho na n?j taky jezdil. Jelo to o poznání líp a hlavn? to mí? ?ralo. Te?ka, kdy? je norm. 95 tak drahá, tak tam zase za?nu lejt racing. Cenovej rozdíl u? není takovej.

No rozdil kolem 6kc na litr je podle me celkem znatelnej.Teda pokud bereme oboji u Shellu kde ted 95 stoji kolem 28Kc a Racing se pohybuje kolem 34Kc.
Kdys i vemes plnou nadrz to je tak tech 18litru nebo koli se tam da narvat, tak ti 95ka vyjde na nejakejch 500Kc.
Ale pistolkou s napisem Racing si v penezence udelas vyr kolem 600Kc a vic.
Takze 100 na nadrzi je podle myho fakt dost!

Nicmene taky si par nadrzi Racingu ustedrim :-).
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: spatas Čtvrtek, 20/05/2004, 14:31
myslim si ze mu ji taky asi pred brodakem daruju(canyonoj)
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: Darkness Čtvrtek, 20/05/2004, 20:15
Tak ze je V-Power lepsi uz jste se pekne shodli. U nej ten cenovej rozdil proti 95 neni tak brutalni (cca 1,50Kc/litr). Racing je ovsem o poznani drazsi. Myslim tedy, ze jako viteze pomeru Vykon/cena muzeme vyhlasit s klidem V-Power ne? ;-)))
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: godzi Pátek, 21/05/2004, 21:23
nevim jakej je V-power, ale myslim si, ze to tak velkej rozdil neni. to bych tam radsi daval normalni 95.  Ja proste na Racing nedam dopustit. Jak uz jsem psal driv!!! Nekourim, nechlastam (pivo neni alkohol), nefetuju, nechodim za .urvama atd... Takze me ten racing nevitrhne!!!
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: godzi Pátek, 21/05/2004, 21:24
V powe Racing stoji  v HK na Shellce (taky gde jinde) 33,90 kc.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: sejrac Pátek, 21/05/2004, 22:54
Hm tak to stoji asi vsude stejne.V Praglu ho maj taky za tehle par drobnejch.Ach jo, ja asi budu rad, kdyz do toho neco naleju, protoze se me ted Canourek nejak prodrazil (retezovka,olej,akumulator).Ale co bych pro nej neudelal.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: spatas Neděle, 23/05/2004, 06:09
ty ses starej dobrak to preci vsichni moc dobre vime(jinak mockrat diky za ty plasty)
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: Oldin Sobota, 15/01/2005, 23:54
Tak a? dojedu tuhle nádr?, tak zkusím V-power, do auta nakupuju jen u Shellu (jednu mám 300m od baráku), tak jednou po 4-5 nádr?ích dám autu ochutnat V-power, ale ?ádný viditelný a poznatelný rozdíl jsem necítil. Tak uvidíme, co to ud?lá s tím jednoválcem, kdy? ?íkáte, ?e ublí?it by mu to nem?lo.
Název: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
Přispěvatel: Oldin Sobota, 26/03/2005, 09:09
Tak jsem vyštrachal tohle téma a koukám, že poslední p?ísp?vek je p?kn? starý a zrovna ode mne.
Takže jak jsem napsal, novou plnou nádrž jsem dal V-Power a musím konstatovat (jak ostatní psali), že n?co na tom je. Myslím, že škubání na malé otá?ky se posunulo minimáln? o 500 níž, na 4ku se dá v pohod? ustát i 2500. Ale zkusil jsem teprve pár desítek km, tak uvidíme.