Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: aaa.adam Středa, 13/05/2009, 19:02
-
ahoj
chtěl bych se zeptat, jestli existují škrtící sady na canyona?? .... co sem tak koukal, tak všechny novější mají cca 29kw a 25kw maj jen ty starší ...... sou to jen blbí 4 kw ale na to policajti asi neuslyšej
-
Nevim jak ej to ted ale kdysi to byvalo ze jeste motorka musela splnovat bud 25 KW a nbo pomer vaha x vykon coz canyon splnoval.
-
Zdravim mno nevim jestli neco jako skrtici sada na canyona existuje ??? Ale asi by ti to bylo stejne k nicemu protoze nevim kdo by ti tech 25kw zapsal do technicaku... To uz se vetsinou vozi prepsane z ciziny...Kamos si nechal priskrtit hondu ale nikde mu to nechteli prepsat, tak se na to vysral... :( A ty starsi canyony maji taky 29kw :)
A pomer vaha\vykon, to ted nevim jak to vychazi, bo uz se nebere celkova vaha ale pohotovostni tak nevim:-)
-
nejsem si jjistej, jestli ta váha výkon ještě je .. mám takovej blbej pocit, že to už zrušili, ale jistej si s tim nejsem
jinak se budu muset podívat na nějakou z ciziny no ... díky moc ;)
-
už musí motorka splnovat obě podmínky... a starší canyony mají skutečně výkon 24kW a ne 29kW, jak se často uvádí
-
Čest pánové... Starší Canyony měly 25kw, ty novější mají sice 29kw, ale stále splňují podmínku skupinu Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg. Takže nějaké škrcení na Canyonech, jestli je vůbec reálné, bych neřešil. 8)
-
Nechci bejt sprostej ale divim se že to ani Ice neví, jak bylo buď 25kw NEBO 0,16 kw/kg tak teď už je to změněné na 25kw A 0,16kw/kg. Jen pro upřesnění ;)
-
Netřeba bejt sprostej... taky by ti Ice mohl naplácat ;D Když jsem dělal papíry já, tak jsem měl Ačko od 17 a ostatní mi bylo celkem buřt. Teď se v tom pohybuju, ale mašiny nejsou zdrojem mé obživy, tudíž i když jsem si to četl, tak jsem to nějak přehlídl. Nejsem dopravák, tak snad mi bude tahle lehká nevzdělanost odpuštěna. 8)
-
Ja sem to neresil .. jelikoz nepredpokldam ze by nejakj FIZL treba jako ICE vubec na cagive zastavoval ... se mu musi cloveka hned slitovat :)
-
Ja sem to neresil .. jelikoz nepredpokldam ze by nejakj FIZL treba jako ICE vubec na cagive zastavoval ... se mu musi cloveka hned slitovat :)
já bych právě řekl, že zastavují jenom takové... vždyt jsou to jedny z mála motorek co jim neujedou
-
Nevím jak dopravka, ale kluci z obvodu nebo mp nestaví auta nebo motorky podle toho, jestli může ujet nebo ne. A převážná z těch co znám, tak když zastaví mašinu, tak jen pokecají, a pustí kluky dál... Takové ty klasické hlášky, že staví jen škůdky a staré motorky a podobně jsou hloupost, teda až na lokality, kdy právě v těchhle postarších autech jezdí konkrétní etnikum a tam se neí čemu divit, že jsou stavění častěji... ;)
-
Né zas tak sem to nemyslel, jak říká Petr, většinou když zastaví tak pokecají a jede se dál, vim z vlastní zkušenosti ;D 8). Na policajty (jakýkoliv) nemůžu říct jediný křivý slovo, už mě chytli 3krát (vždy bez not), naposledy nedávno, ještě bez papírů v ruce a s neseškrcenou motorkou, naštěstí jeden z nich taky jezdil a tak měl pro mě pochopení, nakonec jsme dobře pokecali o motorkách, na motorce sice musel odjet kámoš co už noty měl ale jinak pohoda.
-
Jendo, tento týden měl pohřeb u nás 20 letej kluk, co nutně musel mít jen papírově seškrcenou 25kW Kawasaki 900 ... Možná jsem už starej, ale já považuju za naprosto nepřijatelný, aby po silnicích lítali kluci bez not a nebo na mašinách, co na ně nemají papíry. Teď to tak si nevidíš, ale až ti někdo z nich zabije někoho tobě hodně blízkýho budeš to vidět jinak.
Proto naprosto nechápu, jak je možný že cajti jsou u vás "takový pohodáři" :-( Podle mě je to čistokrevnej bordel....
-
souhlasim s Borisem a nejhorsi jsou ti co presedlaji z nejake 125 na nejakeho sporta ktery ma v papirech 25kw... A jeste se na tom predvadi, pak uz je vidavam vetsinou v prikope v tom lepsim pripade...
-
Nechci se tady hádat, či se nějak obhajovat, ale neházejte všechny do jednoho pytle. Ano sem mladej "blbej" nezkušenej atd atd. Spoustu lidí mi říká "ty se zabiješ" a takovýhle ty řeči, to že mám motorku takovou jakou mám nemám kvůli tomu abych mohl balit teenky na to ja to po městě či rovince rozpálim co to jde. Kdo mě zná tak ví jak jezdim, nejsem typ člověka všude první a nejrychlejc, to že to mám s "vyjmutou" škrtící sadou je z prostýho důvodu, za 1. nebaví mě řadit, takže si tam hodim šestku a jedu s tim po městě v klidu a za městem jen přidám plyn, za 2. z ekonomickýho hlediska je to pro mě taky lepší, nemusim to točit, jezdí krásně i v nízkejch, však tomu taky odpovídá moje průměrná spotřeba 5,5l/100km. Říkejte si co chcete, třeba že sem měl začít na pětistovce ale, je tu spousta věcí o kterých nikdo neví a spoustu důvodů proč jsem se rozhod jak jsem se rozhod. Ještě jedna věc, nemusel jsem to mít seškrcený jen papírově, ale když jsem se na tom projel tak už sem to tam dávat nechtěl, je to relativně "hodná" motorka. Takže kdo mě chce soudit, tak prosím poté až mě pozná. Děkuji
-
Ja nemyslel konkretne tebe bo te neznam ze jo ;) ja jsem jen psal jak to delaji typci u nas.
A to že se zabiju mi rikaji i kdyz jezdim na canyouru ;D
Takže to neber nejak osobne :)
-
Tady nejde o to kdo jakej je a jak jezdi, tady jde predevsim o zakony a spravedlnost. Mozna si muzete myslet, ze je to postaveny spatne. Mozna je, mozna neni, kazdej to vidi jinak, ja delal na moto papiry jen dvakrat, dnes se to asi dela na vickrat, kdyz chce clovek jezdit od mala. Je to cely na*ovno! ::)
-
Prakticky musíš dělat papíry třikrát, když chceš jezdit od 15. Já je dělal na fichtla v roce 81. Pak jem jezdil až do předloňskýho roku bez papírů a pak holt jsem vloni vysolil pět litrů a radši to zlegalizoval, protože volant potřebuju v práci skoro denně a motorky jsem se nechtěl vzdát. A vysvětluj to někomu i když zato nebudeš moct, že nemáš papíry.
Pár jich znam co je nemají a jeden na to teď zle doplatil. Jestli si nepude sednout, bude to víceméně štěstí. A to za to vůbec nemůže, vběh mu tam chodec z lesa mimo přechod rovnou pod kola.
-
Tak dokonce ho musis delat 4x ten ridicak :)
Od 15 let: opravňuje k řízení mopedů s konstrukční rychlostí do 45 km/h
Od 16 let: opravňuje k řízení motocyklů s objemem válců motoru do 125 ccm a zároveň s výkonem do 11 kW
Od 18 let: opravňuje k řízení motocyklů s výkonem do 25 kW
A od 21 : Nad 25kw
Je to blazinec :o
-
Možná sis všiml, že se nehádám, ani se do tebe nenavážím, jen nesouhlasím s tvým přístupem.
Hodně se podivuju nad tím, že to poliši u vás "řeší" tak jak jsi napsal.
Howgh.
-
Možná sis všiml, že se nehádám, ani se do tebe nenavážím, jen nesouhlasím s tvým přístupem.
Hodně se podivuju nad tím, že to poliši u vás "řeší" tak jak jsi napsal.
Howgh.
Tak samozřejmě sem si za to mohl sám, že sem jel bez not, ale aspoň v něčem mám štěstí, s notama mě nezastavili ani jednou ale bez nich pokaždý. Doufám že dorazíš na Baldovec ;) pokecáme
-
Já si myslim že každej z nás si vlez na motorku a papíry ještě neměl,já měl papíry jen na fichtla a s klukama jsme každej měli doma 250 na krosení po poli a po pískovně takže když jsem si moch udělat papíry na velkou tak jsem měl naježdíno víc jak natom pionýru, a když jsem šel v autoškole na jízdy tak jsem vyjel k prvnímu semaforu dvakrát si podřadil a bylo po jízdách protože by to prej bylo jen plácaní benzínem. Ale souhlasim s tim že na silnici by to bejt nemělo.
-
Opravdu zajímavá debata... Jestli teda mohu, tak taky něco napíšu...
Nejdřív k těm bengům... Vono je to dvousečný...Každej polda není asi stejnej... ale teda pokud můžu mluvit z vlastní zkušenosti o místních orgánech, tak co ty kluky znám,tak je to taková verbeš, že je to až k pláči. Pár mejch spolužáků, který povyhazovali ze škol a neměli kde se upíchnout, protože to jsou fakt lemlové. Když si vemu to, že mě takovejýdle netáhlo zastaví na cestě, bude na sobě mít uniformu a vykládat mě něco o zákoně, tak je mě i do breku...Ale to je už nějako jedno...Řikám, každej polda není stejnej, ale jakejsi průměr existuje.
K motorkářům...hele nevim no, ale Borisi, když si to vemeš, tak ještě pár let zpět, bylo možný si udělat v 17 "plnou" licenci a bylo po ptákách. Nevim no...já si spíš myslim, že je to dycky o řidiči. Kokoti, co lítaj jako hovada, tak ať se zabijou...Jejich problém...Je to přirozená selekce. Jako v přírodě...zvířata co jsou nejslabší nebo nejnezkušenější prostě zemřou. Takže je to ti tady...Bohužel se občas stane, že takovejdle kretén s sebou veme i někoho kdo za to nemůže. Je to drsný, ale je to tak no... Hlavu máme od toho, aby se s ní přemejšlelo a ne od toho, aby nám nepršelo do krku...
Ke kontrole výkonu...Hmmm...osobně si myslim, že policajti nemaj jak zkontrolovat to škrcení nebo neškrcení...jak by asi mohli rozebrat karbec nebo sání...Todle by se mělo důsledněji kontrolovat na STKčkách nebo já nevim kde...měli by tam mít brzdu na měření výkonu nebo tak něco...jináč se to prostě neuhlídá...
To je asi tak všechno...
Jináč...můj kanon měl 29 kw... prodávali se i verze škrcený na 25 kw...
-
Zdravim zrovna bych možná věděl o jedný canyonce z r 2000 co má 25kw a ta je celkem našperkovaná, jen nevim jestli bude na prodej...
A nejsem proti tomu ať se jezdí na vyžších kubaturách od 21 let ale co mě vadí je to že se musej znova dělat papíry a samozřejmě to všechno znova a znova platit. Je úplně jedno kolik tomu člověku ale záleží co má v hlavě, když se bude plužit a kličkovat 70 letej děda na simpsonu, není to o nic víc bezpečný než 18 letej kluk co jede výkend pod stany na cesťáku. A stejně zákony nezákony, synáček od pracháčka může od 15 lítat na silnici a zákony ho moc neberou. Je to prostě člověk od člověka a je jen škoda že na to dojedou hlavně ty poctivý co chtěj dodržet zákon.
-
Tak já se teda taky přidám, myslím si, že ty zákony nějakou logiku mají. To, že s e dřív dělali papíry na dvakrát, bylo spíš kůli tomu, že všichni jezdili tak JAWY 350 a MZ 150-250 a tim to končilo. Neexistovali silnější kubatůry který by si mohli dovolit 18ctilety kluci. Dnes je t o o tom ,že motorek je hafo moc a koupit se dá stará litrová mr*ka za směšnej peníz.
Jsem pro odskakat kubatůry jak obsahem tak i výkonem. Ovšem nebránil bych s e vypsat vyjímky jako jsou např MZ150-nevidim duvod proc ji ridit az od 18cti- nebo třebas zmíněný CANYON urcite bych si ho nekoupil v 21. Co se tyce skrcení motorek - tak je to o lidech. Kontrolovat to na STKACKACH je blbost pokud si dam tu praci z motorky vyndat sadu an omezení výkonu, dam si i tu praci jednou cca za 2 roky a dam ji tam na hodinku zpet. Policie-vecne to tema-ve zkratce ja si jich nevsimam tak at si nevsimaji oni mne:-)
-
ty si jich nevšímáš do tý doby, než něco neposereš... ;D ;D ;D a voni tebe taky ne... ;D ;D ;D máš fejzra, tak budeš jeden z nich ty šmejde....
Jo a jináč... já jezdím na motorce od pěti let, dělal jsem noty jenom dvakrát, teda pokud nepočítám, to moje lonský extempore...
Je to přesně jak řiká špatas...některý lidi jsou kokoti a kokotama zůstanou... ten zbytek je snad normální...
-
??? No a kdo je teda kokot? ???
-
Gooodddzzziiiii ;D ;D ;D
-
já ti dám kokota...kokot seš ty wole...protože honíš zajce... ;D ;D ;D ;D
-
Přivezl jsem Canyona z Německa. Má v papírech 25KW, a poznámku, že přiškrcení bylo provedeno vložkou v sání.
Stálo mě dva tisíce, a spoustu času, získat ten technický popis či co to bylo, protože zmrd úředník řek, že to je přestavba. Byl tam jen plíšek se zmenšeným otvorem přímo před vstupem do válce pod tou gumou.
-
Pošlete mi prosím tip na otevření Cagivy 600 příp. odstranění škrtící sady. Dík. Lze zaslat i na email: Bartosek.Vaclav@seznam.cz