Cagiva Club forum
CAGIVA => River 500/600 => Téma založeno: lemur Pátek, 10/07/2009, 22:57
-
Zdravim. Potřebuju poradit. Při startování jen cvaká pod sedlem a ani neškrtne. Baterka je v poho. Dík za radu. Cagiva river 600
-
Uplně se mi chce říct "je to rozbitý.....".
Jinak to asi znamená, že relé spíná, ale startér netočí. Takže pokud nemáš šajn, o čem se mluví, servis bude nejlepší volba. Hledat hledat hledat hledat........., logika napoví. Dráty, startér atd.....
-
Nedirv si projdi vsechny kabely a kontakty ... at se ti pak akorat netlmej v tom servisu :).... casto to bejva prave v tom rele co je pod sedadlem
-
jo čéče...šel bych od baterky, relátko poťukej nějakym šroubovákem nebo něčim...většinou to jsou kabely nebo relátko...
-
dik za rady dam se do toho. je na prd delat to venku pred barakem. neco zapomenes skocis pro to domu a ostaní ti rozkradou >:( rele cvaka tak to bude as nekde dal.
-
jak sedostanu ke starteru ? co všechno budu muset sundat ? motor neni zrovna muj kamarad ale učím se. Dík
-
dyz ses sikovnej da se tam dostat aniz by si co sundal .. jinak to co je nad tim nadrz filtr ev karbus .... ale jestli neams ruce jak ten kolohnat godzi ( levy a velky ) tak nemusis nic sundavat
-
Snad jsem na nic nezapomel. Vyzkousej si nejdriv tu spinaci civku starteru. Odpoj pravy kablik od civky, vedouci ke starteru
a pripoj na plus baterky. Pokud zacne starter tocit je problem v te civce, samozrejme za predpokladu dobre baterky.
Pokud mas voltmetr promer ubytek napeti na baterce pri startu. Pokud pujde pod 9,5V je nekde zkrat (nejspis starter).
Neco podobneho se resilo v sekci canouru.
-odpojit baterku (radeji)
-povolit matku co drzi kablik od civky a odpojit kablik
-povolit dva predni sroubky co drzi starter
-povolit treti sroub, zezadu na starteru
TED SI NEUMIM VYBAVIT KOLIK SROUBU DRZI NAPINAK RETEZU?
JESTLI JEN DVA TAK:
-povolit centralni sroub napinaku a vytahnout ven pruzinu z napinaku
-vytahnout napinak
-odjistit pojistku a zasunout tycku napinak co nejvice dovnitr napinaku pro zpetnou montaz
JESTLI TRI TAK:
-povolit dva srubky co drzi plechovy drzak starteru a vytahnout ten plech
-vytahnout starter
-
To: Lemur
Cagiva River 600
Ahoj,
vypadatá to, že mám mám úplně stejný problém jako Lemur. Při pokusu o startování jenom cvaká pod sedadlem. Do teď startovala relativně v pohodě. Jak jsi to nakonec vyřešil, kde to bylo rozbitý?:) Baterii sice nemám nejnovější, ale je dobrá, od včerejška plně nabitá - takže tu bych vyloučil. Jak lze vyzkoušet to relátko, jestli je ok? Díky moc za radu.
-
Pod pravym podsedlovym krytem je rele starteru. Odsroubuj pravy drat vedouci ke starteru a zkus pripojit primo na + baterku.
Pokud startne je nejspis vadne toto rele.
-
Díky moc za tip a návod, jak ho vyzkoušet. Který je ten "pravý", pls? - na fotce jsem je očísloval (boční stojan je napravo, relátko jsem pouze vysunul z objímky a dal na ní, není nijak otočeno). Děkuji!
-
To ne!
1)Rele starteru je opravdu schovano pod pravym podsedlovym krytem.
2)Vedou k nemu opravdu tluste vodice, jeden od starteru a druhy od baterky.
3)Ty kably jsou ockem prisroubovany k rele, tece tam velky proud.
Koukni zespodu pod kryt a uvidis ho. Jdi po tom hrubem kabelu od starteru a najdes ho prisroubovany
na rele. To je presne ten kablik ktery pri zaplem zapalovani pripoj na baterku.
Zkousel si merit pokles napeti pri pokusu o start?
Vetsinou kdyz rele cvaka tak ti pri pokusu o start poklesne prilis napeti na baterce. Jestli to neni sekly starter nebo slaba
baterka.
V priloze mas jak vypada u jinych moto. Modry krouzek oznacuje priblizne misto kde by mel byt, ale asi
bude trosku vice vpredu.
-
Ahoj. Tak u mne to byl starter. Je uplne spalenej >:( tak sháním jinej. Novej stojí strašnej balík tak jestli někdo nemáte nejakej starší djte vědet určite se dohodnem. Dík
-
Tak to máš teda na začátku sezóny smůlu :-[Novej drahej a než ho dovezou,tak máš Vánoce.Hledej všude kde se dá a dej inzeráty,že to potřebuješ. Jinak hledej i starter na Rivera - je to stejný a o to víc šancí.
Hodně štěstí
-
to doomik:
Díky moc, super návod na vyzkoušení! Dneska jsem se k tomu konečně dostal. Po vyčištění se sice startér 20x otočil, ale pak ani ťuk. Teď zas musím nejdřív připájet drátky od uhlíku, tak uvidím, jak to dopadne, jestli se pak chytne.. Mohla to být závada už předtím..
Ještě jedna prosba, to vlastně předcházelo problémům se startérem.. A sice únik benzinu odněkud ze spodní části (při zapojení) karburátoru. Už ho mám podruhý rozdělanej, jestli jsem něco nepřehlíd, ale všechno se zdá ok. Zkoušel jsem i přihnout plíšek v plovákové komoře, ale bez výsledku. Těsnění ok, všechny trysky čistý, teď už i samotnej karbec relativně čistej... Nenapadá někoho něco, prosím? Díky moc za tipy.
-
Pokud ti unika benzin tak mas par moznosti uniku.
1) netesni ti jehla napustneho ventilu v plovakove komore
2) netesni ti vypustny sroub uplne dole
3) spatne tesneni na krytu plovakove komory
4) praskly plovak
5) praskly deklik plovakovky
6) unik z hadice od nadrze
7) prilis vysoka hladina v plovakovce
-
Diky moc za tipy,
ne že bych věděl, kde to bylo, ale už to nechčije :D Naštěstí nic prasklýho, těsnění v cajku, plovákovka taky, prostě jsem poprvý něco přehlídnul.. Každopádně tentokrát jsem ho už měl rozebranej komplet, tak jsem ho i dočistil.. Jak správně potom seštevovat tu trysku co opravuje poměr olej-benzín? Mě napadá snad jedině podle kouře z výfuku, a zvuku motoru, což se u toho mýho traktoru dost dobře dělá :-D
Teď mě ještě výhledově čeká odhalení úniku oleje z vidlice (gufero to není, je čerstvě měněný). Výměna gufera na hřídeli od řadicí páky a samozřejmě pájení startéru, snad bude ještě točit :) No a pak spousta dalších věcí, který ale nebráněj ježdění... :)