Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: jirka1 Čtvrtek, 24/06/2004, 14:03
-
Cht?l bych se zeptat,jak startujete svýho Canona500.Já kdy? ho nechám 2 dny stát tak ho nem??u nato?it,po?kám asi 2min. aby se otev?ely benzínové ventily alestartér motorem to?í ,ale nanasko?í a ky? p?idám syti? tak to startér nem??e utáhnout.Motor nasko?í ,ale to u? baterie zkomírá.Díky za radu
-
Bude to asi baterkou. Jestli jsi ji uz nabil, tak bude ?patná. A jestli to baterkou neni, tak ti nepomu?u. Ale podminkou úsp??ného nastartování Canona je dob?e nabitá baterka, proto?e el. proudem se otevírají ventily k benzinu.
Hodn? ?t?stí p?i oprav?...
-
Já jsem dostal radu od minulýho majitele, ktrou se ?ídím a p?ipadá mi to OK, nastartoval jsem i v lednu po 6 týdnech stání.... bez nabíje?ky.
- zapnu zapalování, zhasnu sv?tla
- syti? do plna a pak ho stáhnu na polovinu (je tam jemná aretace té polohy, v zim? - teplota ni??í ne? 5C ho nechám úpln? vyta?enej)
- vymá?knu spojku
- startuju
Jakmile chytne, lehce prohrábnu plynem, pustím spojku
Jak za?nou kolísat otá?ky - co? je obvykle b?hem 30 sekund, shodím syti? úpln?
Mám r.v. 99, p?es 23 000 km a stále p?vodní startér i volnob??ku!!!! Tak?e z toho usuzuju, ?e postup motorce ne?kodí.
A» vám dob?e startuje.
-
me to chodi v poho a dodorzuju zhruba stejnej postup jako boris a v pho ale zkusil bych nejdriv dat nbit baterku,postrikat kontakty sprejem na ne urcenym a kdyby nic tak vycistit sejtra u tech palivovejch ventilu-mozna tam budes mit kousky zpochrively gumy ktera by mela jako tesnit prave u toho problematickeho palivomeru-ja tam nejakej neporadek lehce mel.zkus a uvidids
-
Jo jinak, spatas je totalni korba a tak kdy? mu to nenasko?i pomoci starteru, tak ho roztla?i a to i do kope?ka!!!! Je to proste nabu?eny hovado!!!!
-
si pis!(m?j ze me strach hovado!)
-
M? m??e stát i tejden (teda m? u? jen ka?on v gará?i), zapnu zapalko, v klidu dám plný syti?, p?epnu chcípák (proto?e s ním chcípám), mezitím se tam v pohod? dostane benzín, 1-2 vte?iny tla?ítko a u? chrochtá. Za chvilku dám syti? do mezipolohy a jak vyjí?dím, zavírám ho.
Jo, akorát 2x se mi stalo, ?e jsem nemohl zaboha nato?it, div jsem nevybil baterku, ne? jsem v?im, ?e jsem nep?epnul ten chcípák.(http://forum.cagiva-club.com/img/smilies/banghead.gif)
-
Ja Canyona nastartuju kdykoliv kdekoliv, ale vzdycky mam co delat nenechat to chcipnout. Chytne hned, po chvili uberu sytic, ale otacky klesaj a klesaj, pak i bez sytice a mam co delat to udrzet. Blby je kdyz chcipne, dalsi start je makacka - nikdy neodhadnu jestli uz se syticem nebo bez. Naucil jsem se mu trosku po startu pridat, pak je to OK, ale motor ze me asi nema radost.
-
Ja Canyona nastartuju kdykoliv kdekoliv, ale vzdycky mam co delat nenechat to chcipnout. Chytne hned, po chvili uberu sytic, ale otacky klesaj a klesaj, pak i bez sytice a mam co delat to udrzet. Blby je kdyz chcipne, dalsi start je makacka - nikdy neodhadnu jestli uz se syticem nebo bez. Naucil jsem se mu trosku po startu pridat, pak je to OK, ale motor ze me asi nema radost.
Tak to jsme na tom úpln? stejn?.... po chvíli mu musím trochu p?idat a udržet na otá?kách, nebo se kousne a další startování už je horší...
-
Sta?í poté, co za?nou kolísat a klesat otá?ky prohrábnout plyn a shodit syti?!!!!
-
Hm, já ani nemusím prohrábnout plynem, prost? jak za?ne bejt neproavidelnej b?h stáhnout syti?, když je zima tak nejd?ív na p?l a pak za chvíli upln?...
-
Kdyz zacnou klesat otacky a pridam plyn, tak je vymalovano. To musim pridavat hodne opatrne aby to nechciplo.