Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: migin Úterý, 01/06/2010, 21:54
-
Zdravím vás všechny,
od dubna jsem majitelem Cagivi Canyon 500.Předchozí majitel na ní dlouho nejezdil takže podle toho vypadala.Nicméně jsem kutil a tak se do ní pustil.Stejně jako vy jsem po koupi zjistil,, že Cagiva svítí jako když máte ve předu petrolejku a ne žárovku.Tak jsem začal pátrat na internetu jak to řeší ostatní a víceméně přídavnými světly což mě příliš neoslovilo.Já jsem rozebral celé světlo a zjistil, že paraboly jsou totálně zaprášené neboť světlomet není nijak zvlášť utěsněn.Takže proběhlo čištění s zpětná montáž, ale bez efektu.Nakonec jsem se rozhodl dostat Cagivu do století elektriny za pomocí XENONU H3 tedy přestavbou sadou za původní halogen H3.A mohu všem vřele doporučit, za pouhých 820,-Kč se dá sehnat nová přestavbová sada, která se jednoduše namontuje a svítí to skvěle!Pokud by jste někdo chtěl něco vědět pište!
-
Me by celkem zajimalo, zda ta sada ma homologaci? Dle meho asi nema. Ty sice videt relativne dobre muzes, ale zkousel jsi jet sam proti sobe, jak to oslnuje protijedouci? Mam zkusenost, ze tyhle radoby sady jsou prave v tomhle ohledu nahouno.
Jinak zaprasena cocka je u Canyona bezna vec a vycisteni hodne pomaha.
-
hm nevim, s tim oslnovanim bych si kedluben nelámal...kupa lidí jezdí na dálkový světla, takže cajk...
Jináč s tím zaprasenym světlem mám taky svoje zkušenosti...teda spíš máme...že jo Sejráči... ;D ;D ;D
-
Jak jsi se ptal na tu homologaci má E13.
-
no hele, tak já bejt tebou, tak počítám s tím, že ti to může spálit dráty, možná i vnitřek světla...sto wattů je sto wattů...nehledě na to, že ti to může přestat dobíjet hele...
-
Hele on nikde nepsal, zeby to bylo 100W. Ja to vcera zkoumal a delaji uz opravdu slusny sady, a dle vseho je to ok.
Kdyztak mi napis, jen tak pro info, co presne jsi tam narouboval migin jo? Dik.
-
Jsem rád, že jsem vzbudil vaši zvědavost takže trochu informací k technické specifikaci:
jak psal sejráč nikde nebylo udáno, že by příkon byl 100W a ani tomu tak není.Skutečný příkon je pouze 35W což jak jistě usoudíte je úspora oproti původnímu stavu 55W a startovací proud je 5,6A MAX což pro pojistky ani kabely není žádná zátěž a po startu výbojky je proud cca 3,2A.Finta xenonu je v napětí jaké generuje Ballast(nebo řídící jednotka chcete-li) a to 23 000V, ale toto napětí již není na původním rozvodu, ale na novém vedoucím od ballastu.A hlavně světlo z výbojky je studené i když se samozřejmě zahřívá, ale ne více než halogen.Odstín světla u výbojky, kterou jsem použil je 5000K což je jasně bílé světlo podobné dennímu, žádnou modrou sračku bych si tam nedal.Když budete chtít ještě něco vědět tak zase pište.Na foto je sada v krabici.
-
ahoj ještě napiš kam jsi narouboval ty balasty,tyhle sady mám doma ale jěště jsem se na to nedostal tak proč vymejšlet vymyšlený ;)
-
Ahoj, no co se montáže týče záleží na tom jaký typ Canyonu máš, myslím jestli verzi s plexi nebo jen tím malým odklápěcím štítem u mě je to ten druhý případ a toho jsem také využil.Problém je v tom, že kabely které vedou od ballastu nejsou extra dlouhé a nastavovat kabely ve kterých je 23 000V jsem vážně nechtěl, takže ballast je umístěn pod štítem jak můžeš vidět na foto.Ve spodní části jsem vyvrtal díru pro kabely a protáhl je za přístrojovou deskou ke světlu.Takto mají kabely dostatečnou vůli.Ballast je přilepen oboustrannou páskou.Ty jsi psal, že máš ballasty takže předpokládám, že máš dva, já mám pouze jeden, protože jsem dávám xenon jen do potkávacího světla, tedy do čočky.
-
já jsem dával ty xenony do starýho auta a když jsem ho prodával tak jsem si je zase vyndal takže mám 4 balasty tak je asi dám i do zadní lampy ;D mám ten samý model co ty tak se asi ukecám a dám je tam taky,pořád řešim kdy jezdit abych nemusel dojíždět za tmy,to byl i důvod proč jsem se teď neukázal na srazu přijel bych v sobotu večer a s touhle bludičkou se mi nechtělo >:( Tak dík za inspiraci a ať ti to jezdí
-
hele takovej dotaz...jak to svítí...přemejšlim že si to taky pořidim...
-
hele takovej dotaz...jak to svítí...přemejšlim že si to taky pořidim...
Jestli myslíš na autě tak já měl problém s lagunou I, ta taky nesvítila i když jsem zkoušel silnější žárovky, tak jsem tam narouboval tohle,jsou tam dělený světla tak jsem to dával i do dálkových a nemohl jsem si to vynachválit. Proto jsem nebyl línej si je zas před prodejem vymontovat. Problém je v tom že bys podle vyhlášky měl mít automatické naklápění světel,takže s tím nemůžeš na technickou,ale jelikož prakticky vyměníš jen výbojku za žárovku tak jednou za 2 roky to není problém vrátit. Teď jsem koupil Lagunu II a ta svítí dobře tak se mi to válí doma.
-
neee...moje báwo svítí perfektně...s tím problém není, ale uvažuju že bych to narval do Hayabusy...sice jsem s ní ještě ve tmě nejel, ale má to jenom jedno světlo a to se mě zdá oproti V-Stromoj málo. No uvidime...třeba si to taky koupim... :)
-
No co se Cagivi týče svítí to perfektně, teď jsem jel v noci z Hradce domů a nemůžu si to vynachválit, po 100 km cesty jsem přijel úplně v pohodě myslím žádná námaha očí protože světlo je ostré a podobné dennímu.
-
to věřim, ale zase hele sto km je prdlačka...
Jináč hele, kde si to sehnal? Já si to do motorky vrazim asi taky. Sice to půjde dát jenom do potkávačky, jelikož busa má na dálkovym nějakou divnou žároku - ještě jsem takovou neviděl 65W, ale do potkávačky to dám. Sice to takhle svítí pěkně, ale s tímhle by to mohlo vypadat líp.
-
seženeš to na www.autoshop24.cz (http://www.autoshop24.cz) má tam H1, H4, H7, - H3 v nabídce nemá vystavenou, ale přes mail jsem zjistil, že ho normálně vede
-
Docela povedená věcička.Je fakt,že cynyon svítí málo.Zkusím to tam taky hodit.
-
tak co, osvědčilo se to? já jenom jestli to mám dát do hayabusy nebo ne
-
Godzi myslím,že to máš zbytečné,však svítí dobře ne?