Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: sejrac Neděle, 01/08/2004, 19:50
-
Dnes se m? p?i p?edjí?dení auta (80km/h) p?erval ?et?z. Zamotal se ale tak ?»astn?, ?e se kolo nehryzlo. M?l jse KU*EVSKÝ ©T?STÍ. ©kody jsou minimální viz foto. ?et?zovka má najeto cca 2tis km a byla m?n?ná v servisu. No a takhle to dopadlo. Ka?dopádn? jsem si p?ed jízdou m?l ?et?z zkontrolovat.
P?erval se ve spojce,ale pojistka na ní z?stala, zajímavé!! Jednou se mi stalo, ?e jsem domu p?ijel bez pojistky na spojce. Te? u? jsem to snejtoval. Nebo jsem spí? nýtovací spojku rozmlátil kladivem. Zatím to vypadá, ?e to dr?í. Tak?e lidi dávejte bacha a se*te na klasickou spojku.
(http://forum.cagiva-club.com/obrazky/retez1.jpg)
(http://forum.cagiva-club.com/obrazky/retez2.jpg)
(http://forum.cagiva-club.com/obrazky/retez3.jpg)
-
Zdravím, to byla klika.
Docela rád bych v?d?l jaká ?et?zová sada je ta správná a odkud. Nebo kupovat extra kola a ?et?z. Mimochodem za správné nýtování by m?l nést zodpov?dnost servis.
Nerad bych dopadl podobn?, nemusel by být tak ?»astný konec. Mám najeto 18 000km a u? jsem nejen na samém kraji napínáku, ale hlavn? chce stále ?ast?ji dotahovat, prost? asi kon?í.
-
Ja jsem vzdycky kupoval extra kolecka i retez. Kola mam od P.B.R. a retez je IRIS. Nekdo rika , ze IRIS je naprd a ze lepsi je R&K. Ja uz mam druhej a je fakt, ze se celkem vytahuje, ale nevim, jestli to neni problem spis motorky a nedokonaleho uchyceni zadniho kola, toto otazka.
Pokud mas najeto uz tech 18 tis, tak retezovka uz je "urcite" zrala na vymenu. Ja jsem puvodni retezovku menil v 15tis. (dal jsem tam PBR a IRIS) a ted v 37tis. to same.
Jo a servis me tam dal spojku s pojistkou, proste klasiku, ale ted jsem si to snytoval sam a nesu si za to zodpovednost ja.A je to mnohem lepsi, kdyz vim, co jsem si tam udelal. Je fakt lepsi si na masine co jde, tak udelat sam. Alespon vim, na co sedam a kde se me co muze vyhrkat.
-
zdravim vas ja byl donucen retezovku mwenit kompletne na 16,5 tis. kilometru retez tam mam rk tak uvidime co to vydrzi:-)
-
Dík za informace. Jestli dob?e po?ítám, tak 37-15=22tis. km, a to je slu?ná hodnota, ne?
Dobrá, tak kola P.B.R. a ?et?z RK.
Jaké je p?esné ozna?ení t?chto t?í díl? (nap?. 5/8x1/4 palce nikde neumím najít, jen v?elijaké 520 a po?et ?lánk?). Jsou na webu? A kolik jste za to dali, kdy? to nechám na servis?
Mimochodem, svezl jsem se na stroji se sekundárem s ozubeným ?emenem, no paráda, necukne ani náhodou a je úpln? tichý. Mechanik ze servisu mi ale ?ekl, ?e na tuhle motorku by to znamenalo nechat vyrobit kola i ?emen jako atyp. Kdo ví zdali nekecá.
-
No tech 22 tis je dost slusna hodnota, retez byl ale totalne vythanej a dal se uz ohnout i nabok skoro dokola. Retez me stal 1900,- a kolecka s rozetou 1500,-.
Koukni jeste na D.I.D., cenik i s vysvetlivkama je na:
http://www.paolo.cz/cenik04.php (http://www.paolo.cz/cenik04.php)
http://www.paolo.cz/cenik05.php (http://www.paolo.cz/cenik05.php)
Maji tam i celou sadu na Canyona 600 v ceniku.
Tusim, ze Spatas tam ma kolecka D.I.D.
Jo jinak o tom remenu premyslim uz od te doby, co mam Canyona. Me ani nenapadlo to nikde shanet, chtel jsem si to vyrobit sam :-). Prostredky bych na to nekde doma mozna i sehnal, ale otazkou je, jestli se to vyplati a jak by to na Canyonu s takovymhle zdvihem chodilo. Ale treba BMW Scarver nebo jak se to jmenuje ma taky remen. A zdvihy ma mozna i podobny.
-
Díky.
Mo?ná chybn?, ale zdá se mi, ?e pokud se nejezdí v extrablát?, m?l by ?emen vhodný a být schopný eliminovat pr?hyby a rázy, proto?e není tak tvrdý jako musí být p?irozen? ocelový ?et?z.
-
Sice je tenhle p?ísp?vek staršího data,ale p?ece jen bych rád dal k dobrému svou skušenost: Já jsem musel originál ní ?et?zovku m?nit už po 8 tis. ?et?z byl snýtovaný, což zna?n? znesnad?ovalo údržbu.
Používal jsem spraye na ?et?z, takže se na n?j po?ád lepil sajrajt. Jak ho ale vy?istit? Sundat nešel,benzínem se na n?j nesm?lo-byl to o kroužek. Jedin? spray na ?išt?ní ?et?z?. Takže jsem vždy spot?eboval celý ?isticí spray na jedno vy?išt?ní a namazání-(každých asi 500 km).
Kdo vi o ?em je ?e?-cena ?istidla min 300 k?.
Takže p?i vým?n? ?etezovky jsem zakoupil nový, úpln? oby?ejný (ne X ?i O kroužek) motocrosový ?et?z ze spojkou akole?ka od D.I.D. Celá sada stála jen 2200,- k?. K tomu jsem zakoupil pastu na vyva?ování ?et?z? od Denicolu. ?et?z nyní bez problém? sundám,vyperu v benzínu a nechám vyva?it. Takhle ošet?ený ?et?z najede bez jakéhokoli p?imazávání 1500km-i víc. Je to jednoduché a laciné ?ešení-(už mám 3 rok jednu pixlu na vyva?ování) ale hlavn? ?et?z je perfektn? namazán a nic z n?j neodst?ikuje. Taky se na n?j nic nelepí! No že praskne spojka-to je osud. Musela ale být myslím n?jaká vadná!
-
Taky vás nebaví mazat ?et?z, protože hrkáte s Ka?onkou na policajtovy na ?ty?ikrát, než se ten ?et?z celý proto?í ?
P?emýšlel jsem o kolíbce pod zadní vidlici, i kv?li jiným ?innostem a odstavení na zimu.
Vyráb?t jsem jí necht?l, na to nemám ani ?as, ani ruce.
No a dnes jsem na ni narazil - v Pze v Motoráji, stavitelná, takže na více typ? mašin a stála 800,- , což mi p?ipadá slušné.
No a Kaninka na ní jde jak po másle a kolo je pak cca 5cm nad zemí. Takže snad dobrej typ.
m?jte se.
-
No ja ten stojan pod zadni/predni vidlici mam uz asi pet let. Davam to na nej porad. Ma to i nastavbu na to, ze jde zvednout i predni kolo. Zapichne se to do krcku u brejli. Je to dost dobry, hodi se to.
-
zdar.tak s tim ?et?zem to musel být kalup.nezávidim,ale vidím že jsi to ustál,je to dob?e nejen pro tebe,ale také pro nás.kdo by se staral o stránky? :)
Jinak koupil jem ?etez D.I.D. a fakt je za ty prachy dobrej,mám na n?m najeto cca7000 a cht?l do táhnou jen párkrát a to snad jen pro ten pocit.
-
Já m?l taky irise a stalo se m? ješt? n?co horšího. ?etez se namotal do p?edního kolecka a urval tam ten kulatej kokotík co vy?uhuje do boku s karter?. HM 6000 k? oprava.
-
ja tam mam ted dida a uplne v pohode