Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: tunel6 Pondělí, 20/08/2012, 16:19
-
Začalo mě prosakovat těsnění pod válcem na pravé straně, už to někdo z vás měnil - náročnost práce? cena těsnění? případně kolik by to stalo v servise? dik za info
-
Menil jsem kliku to je narocnejsi:-)pod valcem az na sundani hlavy a rozvodu nic moc narocneho ale dej pozor az budes dotahovat hlavu momentakem me pritom praskl ten peknej stevt co jde az do bloku dal jsem tam jako tesneni ten cervenej lukapren a pohoda dik za to lozisko zitra volam a pasuje v pohode jo?
-
takže misto těsnění si dával jenom silikon? mě jde spiš o to že když shodim rozvody abych je dal zpatky zase správně?! jinak ložisko pasuje akorat se musi otočit ty kameny aby to fungovalo jinak to bude točit na prazdno! Na těch kamenech je taková čárka podle která se to pozná - strovnej to s puvodním loziskem.
-
na magnetu je ryska myslím že T pist v horní uvrati a na vacce jsou dvě tečky musí být rovnoběžne s plochou hlavy a vačky směřují dolů dej na tu vacku nový šrouby a lepidlo.
-
Ještě jeden dotaz musí se při sundávání válce motoru vytahnout motor z ramu?!
-
Podle toho jestli ti nebudou bránit stefty v bloku kdyztak je vytoc a mělo by to jit az budes sundávat rozvodovy retizek zkontroluj sponovak jak moc je vytazeny popr. vymen rozvodovy retizek když uz to budes mit dole a na vackove kolecko dej nove pevnostni srouby plus lepidlo hlavu dotahni na 40nm drzim palce.
-
tak už sem se do toho pustil motorka odstrojena všechny šrouby z hlavy odstroubovany ale víko hlavy pořád nelze sundat (asi kvalitně prilepeno ) máte nějaký fígl? případně nemusí být pist v horní uvrati nebo tak něco?! kryt levého vika motorů sem ešte nesundal ....
-
jo a když už to budu met rozdělané vymenim rovnou rozvodové řetěz. kolik asi stojí a kde ste ho kupovali?
-
po nahlednuti do navodu je tam ze se ma gumovym kladivkem poklepat.. :-) ja bych to asi tak resil, hlavne nepacit a neudelat vrypy..
-
Ještě kontrolní otázka musí se vyrazit i tyčka označena na obrazku šipkou? to by pak všchno vysvětlovalo!!!!!!!!
-
Ne ne vůbec to víko sundáš cely a s vahadlama zadnou tycku nevyndávej.
-
a neni teda jeste nejake sroub pod tema vickamy jak se stelujo ventyly?!
-
Jsou na kazdy strane no zkontroluj ty rozvody nejdriv.
-
ja su teda kokot pod vička je na každe straně ještě jeden šroub :o, viko hlavy a vačka už je sundaná, ale hlava k valci drži jak přivařená jsou tam ještě nějake další šroby hlva válec? bude to chtít určitě nové těsnění pod hlavu.....
-
Jestli mas dost penez tak ho kup ja tam dal zpet stary jelikoz je to vzduchac a ne vodnik tak to nebude problem hlava mi od valce sla dobre zkontroluj jestli mas vsechny srouby vytoceny na valci je potom jeden sroub jeste uvnitr v prostoru kde je rozvodak.
-
vepredu u kolen vyfuku je matka tu si vytocil a vzadu u priruby karburatoru taky.
-
Tak už se mě to podařilo rozebrat, koupeno těsnění i rozvodák......kontrolní otázka v jaké poloze mají být kroužky (nebo mají zámky jak na 2T)
-
Krouzky presnou polohu nemaji ale dej je tak aby zamky nebyly pod sebou jo.
-
tak rozvodovej řetěz vymenenej (ikdyz ten starej po 60tis byl vytahanej jen asi o půl cm) sem zjistil další neblahou věc :((( stírací pistni kroužek je prasklej .....kde sehnat novej případně z čeho a kolik za to....je jasný ze už teda vymenim všechny.....
-
Aspon budes mit klidny spani s krouzkama ti nepomůžu ale original to bude balik zkus napsat do moto robert kolik chteji za novy.
-
Koukni na netu na brusírny válců, tam by Ti mohli pomoc a určitě za míň peněz než origo.
-
a nevite jaky přesny rozměry kroužky mají? na pístu je 0(asi origo bez vybrusu) a 92,8.
-
Když vezmeš ten prasklí sebou a udáš průměr, tak ti nějaký určitě najdou, buď z mota či auta.
Nejlepší by bylo kdyby to šlo píst i válec a určitě Ti pomůžou a vejdeš se tak do tří stovek no možná do pěti.
Zkus kouknout v okolí kolem sebe kam bys to do brusírny měl nejblíž a nebo servis který se specializuje na opravy motorek, nebo autoservis kde kuchaj i motory a možná nějakej Ti připasují.
Hodně zdaru.
Drtič.