Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: pavlik1122oo Čtvrtek, 28/03/2013, 22:56
-
Ahoj lidi, chci se zeptat - chytne Canyon 500 na roztlačení? Starter KO :-( Zkoušel jste to někdo, neni to fichtl za kterým jsem se za mlada naběhal, tak se radši ptám. Díky za info
-
Zdar.
Samo že chytne, jenže na to musíš jít od trojky, protože kompres je taková, že dvojkou to nerozhejbeš, no a základ je fest kopec a nebo mooooooc velká tlačná síla, taky v nádrži aspoň půlku paliva.
Občas to dělám, většinou při problematickém jarním startu, abych ulevil startéru a volnoběžce.
Hodně zdaru.
Drtič.
-
Taky už sem musel kvuli volnoběžce roztlačet a v pohodě ale bylo to v letě stačilo jedno otočeni motorem a chytla v zimě to bude horší.......
-
Opravdu si připrav velkej kopec.... Jinak nemáš šanci.
-
Hoši hoši hoši...krom drtiče jste všechno docenti coooo, jináč byste takovouhle hovadinu asi ani neřešili...
Pokud budeš kánoj roztláčet, taxi v první řadě nabij baterku, nebo aspoň ověř, zda je nabitá, protože jináč se ti neotevřou palivový kanály. Mě to vždycky chytlo v pohodě na dvojku...ale vážím něco okolo 120 kg, teda v době kdy jsem měl kánoj, tak jsem byl ještě hubenej, cca 95 kg, ale i tak to šlo naprosto v pohodě.
-
A nezapomeň na dva metry. Ty na to skočíš jak na koloběžku a canyon jen hekne.... ;D
-
na jaky dva metry?
-
Nejspíš myslel asi ty dva délkový, když ležíš.
-
když ležim, tak neroztlačuju... ;D
-
Tak už mám startér v kupě, zkouším nastartovat a nic! Je pravda, že to celou zimu stálo, v nádrži asi 7l benzínu. Jak to startujete vy ostatní po zimě? Je pravda, že baterka byla vybitá, asi 3 hod jsem ji měl na nabíječce, startér točí a nic. Je tam gelovka, nestane se ji nic když zkusim nastartovat a budu mít baterku připojenou k nabíječce?
-
Baterku nech nabít doplna, to je základ. A určitě nestartuj s připojenou nabíječkou, je to oničem. Nabíječka ti dává proud nula nula nic, takže si s tím nepomůžeš. Nemusí se ti tam také dostávat benzín, ventily na nádrži jsou elektromagnetické a je slyšet po otočení klíčku cvaknutí, zkus zkontrolovat, jeslti se otevírají.
-
hele taková malá blbá poznámka, pokud je baterka zcela vybitá, a nemel jsi ji připojednou přes zimu na udržováku, tak bude hodně v háji. Já koupil loni baterku novou, a jelikož jsem mašinu strčil v listopadu do garáže a nechal baterku v motorce, taxe baterka vybila nasra.ku a musel jsem ji mít tejden na nabíječce, než se mi vůbec chytla. Takže nějaký tři hodiny, jsou absolutně k prdu. Pokud máš nabíječku, která je chytrá a má startovací program, tak ji můžeš nechat připojednou, ale pokud máš nějakej klasickej strojek, kterej jenom pere proud do baterky, tak je to k ničemu, jak píše ostatně kolega Sejráč, toho času polovodič ;D
-
Tak už konečně chytla, trvalo jí to teda ale běží :) Každopádně jde jen na plný sitič, otáčky lehce po zahřátí cca 1900, jakmile chci vypnout sitič, hned chcípne (ohřátý motor) případně stačí lehce přidat plyn, spíš se jen dotknout rukojeti a chcípne též >:( Čím by to mohlo být?
-
Zdarec.
Problém je karbec. Pravděpodobně zůstal vyset ventilek plováku a je tam málo benálu a nebo je přicpaná tryska. Pokud je karbec bez benálu, tak se v něm na suchém povrchu vytváří ze zinku oxid a ten je pak problém přicpávání trysek. Ještě zkus odpojit hadičku od nádrže a foukni přes ni do karbecu, třeba i slabším tlakem kompresoru a zkus znova start. Jinak karbec ven, už jsem to taky dělal, no prostě italská zábava pro moje nervíííííííky!!!!!
Drtič.
-
Tak jsem konečně vydoloval karbec, nevím jak to děláte vy ostatní, ale rozebral jsem skoro půl motorky abych ho vyndal :-D Každopádně ho celý pročistím, a půl dne montáž zpět a pak dám vědět jak to dopadlo. Ale toho prostoru všude, zlatý "kývačky" ;D
-
Jj vím o čem píšeš, plno plastů, nádrž a všeho kolem dolů, ale když už máš karbec dole, zkontroluj dobře tu gumovou přírubu co je namontovaná na motoře co je do ní usazenej karbec, pokud bys ji měl někde prasklou, tak bere falešnej vzduch a dělá to taky pěknou neplechu.
Měj se Drtič.
-
Hele hrozný, karbec pročištěn, namontován zpět a pořád to samý, chytne to jen se sytičem a to ještě blbě, když už to běží, nelze přidat plyn, hned to chcípne. Jak má fungovat ta membrána, která tahá ze jehlu? Napadá mě, jen že prostě nefunguje a při otevření škrtící klapky, zůstane jehla dole, takže moc vzduchu a žádnej benzín, ale nenapadá mě proč?!
-
Tak už to konečně funguje tak jak má, teda tak napůl, ale chytá a jezdí. Byl to opravdu zanešenej karburátor, takže děkuji moc za rady! Každopádně jsem zničil to papírový těsnění mezi přírubou karburátoru a válcem, nové jsem neměl, tak jsem to utěsnil teplotním silikonem, ale přijde mi, že to asi není vhodné, trochu tomu kolísají otáčky na volnoběh a šroub volnoběhu musím mít hodně utaženej, aby to volnoběh vůbec drželo, takže si to asi tudy přisává vzduch, nebo čím by ten nepravidelný volnoběh mohl být? Nastavení směsi?
-
hele nechci tě naštvat, v sobotu jsem dal do hayabusy baterku, a nastartoval, čéče chytla na první otočení a to byla bez baterky od konce listopadu ;D ;D ;D ;D
-
Nojo to je holt Italka a ty její starty, jestli mě naštve, půjde z baráku a pořídím se Hondu SLR 650 a bude klid :-D Ještě že jsem ji pořídil za slušný peníz, tak si říkám že to trápení k tomu patří ;D Každopádně se zeptám - ten šroubek bohatosti směsi patří do karbecu spolu s pružinkou, pak je podložka a gumový O kroužek, přesně v tomto pořadí? Nejsem si jistej, jestli jsem to dobře poskládal.
-
prodat-optimisto...mysliš že to někdo koupí ;D
-
Pánové, můj Canyon má teď právě lehce přes 65 tis. km, volnoběžka původní!!!!!! Po zimě mám lehce problémy startovat, ale jen od tý doby co do beznínu začali dávat ty sr*čky... Takže teď stačí, aby měsíc neběžela (i v létě) a pak musím roztlačovat. Přes startér to nemá vůbec cenu, ani když mám připojenou autobaterku přes kabely. Ale stačí, abych se na dvojku lehce rozběhnul, skočím na sedlo, pustím spojku a běží na první otočení (vážím 75kg) . Párkrát si to bouchne a můžu to klidně chcípnout, jde to už pak normálka na startér. Myslím že to fakt dělaj ty biosložky. Doporučoval bych nalít čerstvý benzín a nějaký ten čistič palivovýho systému, mě to vždycky pomohlo. Jinak vám všem přeju hodně šťastných kilometrů v nové sezóně :) Já už jsem dal asi 100km, mám už za sebou jedno nepovedený wheelie (mámem jsem to přehodil), před kruháčem jsem přebrzdil přední kolo, že se z toho prej i hulilo. Takže bacha. Vím že jste všichni nadržený po dlouhý zimě na motorky, ale silnice jsou ještě fůůůůůj a asi ještě dlouho budou :) Tak bacha
-
Roztlačování motorky byla pohoda, taky jsem to znal.... sednul jsem na ni, třikrát šlápnul a na trojku hned chytla, chce si jen trochu pohrát se spojkou.... jinak vám kluci závidím jak si s tím hrajete.... můj Fazer má 58tis a už jsem na to musel taky šáhnout, nešel ventilátor u chladiče, naštěstí mám dobré kamarády a ti mi rozebrali půlku motorky (upozorňuji v Rumunsku), naštěstí jen zaseklé uhlíky.... pevné nervy :-)