Cagiva Club forum
Cagiva - Club => Vše okolo organizace Cagiva-Clubu => Téma založeno: Alda Pondělí, 13/12/2004, 20:45
-
Tak Vas tu zdravim.
V sobotu si jedu pro Canyon 500, r.v. 01.
Tak doufam, ze budu spokojenej! Sice se to vykonem k moji Octavce RS moc nehodi, ale moc se na ni tesim.
Muzete mi poradit na co si mam dat bacha pri koupi? Na co se zamerit apod? Ma najeto 12000.
Diky.
-
No tak to je pekne, ze pribude dalsi clen s Canyonem. Popisujes to tady jako kdyby bylo jisty, ze ho uz vemes. Jeste k ty Octavii RS. Mame doma neco podobneho, neni to RSko, ale na brzde tomu namerili 180k a cca 135kW. (Octavia 1,8 20V T r.v.99) RSko nema asi o moc vic. Zkousel jsem si s ni dat sprint. Canyon nei opravdu zadny silak, ale do tech 140km/h jsem jeli prakticky stejne. Pak uz Canyoyn nemuze.
No a na co si dat pri koupi pozor? Plati asi obecne zasady pri koupi motorky z druhe, ci nekolikate ruky. Musis mit oci a usi na stopakch. Proste co je videt, to zkoukni a nejlepe dvakrat. 12000km neni moc, ale ja jsem pri teto hodnote napriklad menil (olej,vzduch.filtr,olej filtr,pneu zadni,zadni desticky). Takze pokud to predchozi majitel neucinil (mozna jeste nebylo potreba), ale jestli je to uz potreba, snaz se ho ukolebat s cenou dolu. Jinak dobre si prohledni take retezovou sadu. Zkontroluj deticky a kotouce (tachak muze to bejt pretoceny, co ty vis a kotouce si myslim neosalis). Mrkni se pod sedlo, jako dosedaji plasty v uchytech a jestli to neni nekde posvarovane. Vlez i pod nej a koukni na kryt motoru. Zkontroluj chladic, u Canyona je dost na rane. Taky je dobre si osahat predni vidlici. Pohmatem se da zjistit, jeslti nebyla po padu rovnana. Daluz nevim co bych napsal, Urcite jsem na neco pozapomnel, to se stane. A co se tyce jizdy, tak to at vysvetli nekdo jiny. Ja mam sestistovku a to je trosku o necem jinam.
Tak dobre porid!
-
Ahoj.
Je?t? se podívej jestli má p?vodní baterii (gelovou) – n?kdy to m??e signalizovat na?nutej startér. Zkontroluj zadní brzdovou hadi?ku – tu ?ást, která jde k brzd? – nad ní je nádr?ka na brzdovou kapalilinu s ostrou objímkou – ta má n?kdy tendenci tu dolní hadi?ku na?íznout. Nech si to nastartovat a poslechni si z boku motor. Canyony b??n? klapou, ale nesmí zvonit – je to takový cinkavý zvuk – byl by na?nutý rozvodový ?et?z nebo roze?telovaný p?edstih.
Jinak 12 tis na minimáln? 3 sezóny jetou ma?inu je málo (správn? po?ítej tak 5-6 tis.na sezónu), ale je mo?né, ?e majitel má je?t? jedno moto nebo to ?ídila ?enská (maj sice pozitivní vztah k vibrujícím jednoválc?m, ale za jízdy nemohou nep?etr?it? mluvit). Pro?ti si tento web, je tu hodn? zku?eností. Koukni se taky na stránky bazar? www.innomotor.cz (http://www.innomotor.cz) aby jsi zjistil ceny a kup si ?eské motocyklové noviny – vychází v pátek a mají dobrou inzertní p?ílohu – stránka je www.motocyklovenoviny.cz (http://www.motocyklovenoviny.cz) . Ro?ník 01 bych odhadoval tak mezi 80-90 tis.
-
jo a taky neni od veci mrknout na loziska v kolech,na opotrebovani stupackovech gum(tam zjistis jak casto ta asinka jezdila),taky mrknout na draty ale nejlepsi je jak psal sejrac omrknout kotouce.jinak bezne kontrolky a prislusné zarízení.taky by asi enbylo od veci se dotyxcneho prodavajciho optat jestli stim jezdil v terenu a jak to v tom terenu sedi tak moznas jestl?i tu masinu nekde tyral po louce nebo jestli je jen pohodove jeta na silnici:-)
-
Diky moc za rady.
Je to rok 01, najeto 12000, nova zadni pneu, kufr. Cenu jsem ukecal na 75000, coz se mi zda super kdyz vidim ostatni inzeraty. Mam prolezly vsechno.
-
roebuck: tu baterku jsem nejak nepobral. Co muze signalizovat nacnutej starter?
-
Nejsem sice roebuck, ale já jsem m?nil komplet startér asi na 15 tis. Pozná se to tak, ?e kdy? startuje? tak jakoby chvíli b??í na prázdno. Je to taková nemoc, jeliko? je slabej a blb? ud?lanej. M? v servisu ?íkali, ?e by se správn? m?l motor chcípat chcípákem a ne klí?kem. Taky se podívej na koleno výfuku. To je toti? nesmisln? svedený blízko výfuku, a jestli bude? jezdit hodn? ve dvou a nebude? mít dostate?n? napnutej ?et?z( co? se ti ur?it? povede, jeliko? napnutej dlouho nevydr?í) tak ti bude mlátit do kolena vejfuku. Dá se to ?áste?n? ?e?it p?itvrzení pru?iny a nava?ení jakési záplaty. Já to ?e?il vým?nou za la?ák. Taky si dej bacha na drátek ukost?ení el. proudu. M? se uklepal a spálila se ?ídící jednotka( nová 6-7 tisíc). JInak co se tý?e spolehlivosti je to úpln? normální ital.
JO A po?ítej s tím, ?e se ti budou tlemit ti co maj lep?í stroje, ?e jezdí? nakole.
Jinak hodn? zdaru, a málo oprav.
-
Jestli ho vezm??, tak si rozd?lej sv?tlo a zkontroluj parabolu. M? se loupala a ?pinila zárovku i sklo, tak?e jsem pak ?e?il p?iblblý p?ídavný sv?tla, ne? jsem na to p?i?el. teda (já, sejrac a spatas p?i montá?i stroboskop?)
-
Baterie vydr?í obecn? 3-5 let. M? kdy? za?al zlobit startér tak to vypadalo nejd?ív tak, jak ?e je slabá baterie - doslova ji vybíjel. U m? to bylo tím, ?e se spálilo vynutí a baterie byla zkratována. Kdy? jsem moto kupoval, tak mi prodávající ?íkal, ?e je tam nová baterie, proto?e tu p?vodní zkusil dobít a zni?il ji. Startér jsem pak m?nil asi do dvou m?síc? a do té doby odcházeli i ?asto pojistky. Startér jsem m?nil asi za 2 m?s. po koupi.
-
No ja nevim jak jiny, ale já m?l ro?ník 99 a letos jsem ho proda za 94900. Zále?í jak je kupec ?eklbych hloupej.
-
tys to prodal za luxusni peniz
-
To jo, ale doufám, ?e na m? ten kupec(hlupec) nemá adresu, jestli jo, tak za?ádám o ochranku. Jeliko? m? ji brzo p?iveze(hm, nebo dotla?í)
-
Vona taky byla v luxusním stavu!!!
-
Moje RSo ma 225HP a 335Nm kroutak. Nicmene pokud Canyon pojede podobne, tim lip, ale moc tomu neverim :-)).
Kazdopadne dik za rady a prestante me desit, jak to tu tak ctu tak si porad jen stezujete. Ja chci spolehlivou motorku!
-
Canyon lip nepojede :). Ale vodstuch by mohl mit podobnej. Jinak Canyon je spolehlivej stroj, ja uz jsem na nem najezdil cca 33tis, km a vzdy me vsude spolehlive dopravil.
-
No nevim. Podle m? motorka spolehlivá podle toho, jak se s ní zachází a jak byla zajetá!!! N?co podobnýho platí i u ?enskejch!
Ty má? tu oktávku n?jak na?ipovanou!!! N?kde jsem ?et, ?e z ní dostali i 285 koní, ale krou»ák neuvád?li. Já mán fazera a ten má stovku asi za 3 vte?iny. M?j canyon ji ud?lal asi za 5,5. Jednou se se mnou sna?il sprintova n?jake magor v trojkovym BMW, ale n?jak se mu necht?lo! No teda tak do t?ch 140, pak m? ujel. ALe podle m? canyon neni motorka d?laná na závod?ní, je to pohodová ma?inka, se kterou se dá jezdit úpln? po v?em(terén, silnice, dálnice, led, sníh(bacha klou?e to), po lese- no prost? f?ude, kde se dá)
-
Nesrovnavej porad hokly a motorky :). Jestli jsem to dobre pochopil, tak Alda ma "tovarni" Octavia RS, ale prakticky stejnej motor je v Audi TT 1,8T quattro a to ma 165kW (222HP).
-
U? nebudu srovnávat holky a motorky, nedaj se toti? porovnávat 2 odli?ný v?ci. To mi p?ipomíná hudební tábor............... (Prci?ky 1)
-
Jojo, je tam chip. Z RSa nejvic dostali 450HP, ale je fakt ze motor najel 5000km :-).
Jinak vic o mym RSu a vlastne o tom co mam nejradsi je u me na webu: http://sound-tuning.borec.cz (http://sound-tuning.borec.cz) v sekci Moje auto. Tak mrknete kdo ma zajem.
Jinak souhlasim ze dobra a spolehliva je kazda motorka, ktera ma spravnyho panicka :-). Driv jsem jezdil. Mel jsem par Jaw, MZ apod, pak Hondu NSR, pak starou Yamahu 750 a pak jsem se zamiloval do aut. To mi zustalo, ale moje byvala laska k motorkam me nikdy neopustila a tak chci zacit znovu. Zatim s Canyonem at se do toho zase dostanu a pak se uvidi.
Club ma hodne clenu, skoda ze na foru se Vas schazi tak malo. Prolezl jsem ho skoro cely aporad stejnych par jmen.
-
Teda Aldo koukal jsem na ty tvý stránky a p?kný autí?ko má?. vypadá to, ?e jen v t?ch blbinách kolem bude jeden funglovej Canyon ;-)
Ka?dopádn? t? nechci odradit, ale musím konstatovat, ?e na mém Canourovi z roku 2003 u? se mi dvakrát pod?lala p?evodovka a to tak, ?e ne?lo za?adit vý? ne? za t?i. Poprvé m? p?i reklamaci v Cagiv? tak vyto?ili, ?e jsem se s nima málem soudil, ale báje?n? se pokryli tím, ?e p?evodovce nic nebylo. Prý ji jen rozebrali a slo?ili a zase fachala :-( Na podruhé tvrdili, ?e byla ohnutá ?adící vidli?ka a prý do toho moc kopu, co? je blbost. Asi jsem chyt holt blbej kus a modlím se, aby to u? bylo v cajku.
Jinak je motorka v pohod? a m? to zatím jak?tak? sta?í. Sedlal jsem jí po p?tileté pauze z t?iap?le.
Nicmén? hlavní ponau?ení zní . Vysrat se na oficiální zastoupení Cagiva s.r.o, pokud m??e? ;-)
-
Kazdy ma hodne zkusenosti, nekdo dobry, nekdo spatny. Kazdopadne me uz ted nic neodradi, vcera jsem byl u kamose kterej ma taky Canyona, takze jsem si to poradne prohlidl a fakt se mi to libi, proste do ni jdu at se deje co se deje. Hlavne na to ze je to jen petikilo je to motorka pomerne velka a robusni, coz je super.
-
Ty Aldo, ty se? asi kapánek ujetej na takový ty krávovinky jako repráky, který kdy? se pustej na plný koule, tak hejbou s celym autem!!! Podle m? je tuning dobrej, ale nesmí se to p?ehán?t( to tvoje je docela dost gut). Za ty úpravy si musel dát víc ne? za novýho canyona!!!
Jestli si ho chces opravdu koupit, tak u? se vyka?li na tuning a za?ni ?et?it na opravy :-)
-
doufam aldo ?e kamos o sttrankach vi
-
Tak jsem koupil a jsem moc nadsenej, je to pekny, super zvuk, slape jak hodinky, tak uvidime.
Ted uz jsem original clen.
godzi: no jo, to vis, to me proste bere. Mam par poharku ze srazu, takze dobry. Ted vyzkousim motosrazy.
spatas: jakej kamos?
-
?ove?e Aldo, auto má? p?kný. ®ádná p?ehnnost. Teda a? na ten sound, to je pro m? u? docela vostrost, ale je?t? je to celkem v mezích :). Já obecn? tuning v lásce moc nemám. To je vlastn? blb? ?e?eno, nemám rád ty "nagelovaný" týpky, co nemaj ?ádnej vztah k motorkám a lidem na nich. To je pak vo ?ivot a hází to ?patné sv?tlo na ob? strany. Kdy? si za?nou d?lat navzájem naschvály. Jak na motorká?e, tak na tuningá?e. Tím jsem asi cht?l ?íct, ?e se n?kdy na silnici moc p?edvádí. A je to jako kdyby na vás mí?ili odji?t?nou brokovnicí od fy Remington. I kdy? já vlastn? d?lám n?kdy to samý na ma?in?. Tak?e co to tady v?bec rozmazávám.
Jednou m? ale dost zamrzelo, kdy? jsem v HK ?ekal na semaforu, p?ijel ke m? n?jakej Guzzista (jako týpek na Moto Guzzi :)) ) Pohrdav? sjel Canyona pohledeam a vid?l jsem mu na o?ích. Ty, podívej se na m?, já mám Moto Guzzi, co je víc? Tak jsem se ani nezmohl na pozdrav, dal jsem za jedna (teda a? na zelenou), p?edvedl wheelie, vypadla m? dvojka a já si nabil ku.. Stane se. Vzal jsem si z toho ponau?ení: "Nikdy nikomu nedokazuj, ?e Canyon je opravdová motorka, on a vy to víte jasn? a to sta?í!" Wheelie zdar. Musím trénovat, ?et?zovejch sad je v?ude dost.
|U m? pod pojmem "wheelie" rozum?jte jakýkoliv zda?ený pokus o odlepení p?edního kola od zem?. Prost? i mm se po?ítají.
-
Naprosto souhlasím se sejracem, ty vocasové v rádoby nadupanejch autech sou fakt na zabití. Jednou jsem to nevidr?el a ?el jsem doty?nýmu vysv?tlit pravidla. Ten ?lov?k si myslel, ?e zna?ka hlavní silnice platí i pro n?j, kdy? na ní kouká z levý strany.
A v?bec nejhor?í jsou ti, který maj na zrezat?lim aut? napsáno GTI, nebo TURBO (a jiný pra?t?ný nápisy) a machrujou jako kdyby jezdili v Masseratti, nebo ferrari. Ale n?který mla?áci na motorkách nejsou o moc lep?í.
M? osobn? se líbí tuning, ale nesmí to bejt vyhnaný do extrém?, ale jak se ?íká: Proti gustu, ?ádnej di?putát!!! Tak?e zdar novýmu ?lenoj a a» mu to jezdí!!!
-
Jenze vy vubec nevite o cem mluvite. Teda vite, ale nechapete.
Jsou ruzny lidi, ruzny tuneri.
Takovy co tu sejrac popisuje mi normalni stejne tak nechapeme a odsuzujeme.
Nejlip se to pozna na srazu, kluk s fakt peknym a vyborne upravenym autem je vetsinou slusnej a dobrej. Problem je ve tzv. stromeckarich, tzn sama samolepka, samej plastik k hovnu apod, to jsou vetsinou idioti ktery delaj bordel na silnicich a dokonce i nebezpeci na srazech. Tohle se tezko popisuje, to chce zazit. Popsat to jde ale tak na 1000 radku.
Proste a jednoduse: nehazet vsechny do jednoho pytle!
Jeste neco, mrknete na stranky kamose z Chomutova (www.rostavr6.cz) Tenhle kluk si fakt muze myslet a fakt ma na to machrovat. Ale je naprostej klidas, jezdi rozumne, nepovysuje se vubec nad nikoho, proste idealni tuner. A to ma ve starym Corradu cca 1,5 milionu (NOS, 18" kola, motor v chromu, muzika,...)
-
Aldo, presne tak je to i mezi nama motorkarema, jako mezi tunerama. Vim co jsi chtel rici.
Jinak ten Rosta s Corradem, to je mazec.
-
S t?ma rádoby tunerama má? recht. Ale Rosta musí bejt asi p?kn? v balíku, ?e si m??e dovolit vrazit do takovýho auta 1,5 milionu. Za to je skoro barák. Ale to je na ka?dym. Docela machr, kdy? tam vrazil turbo a NOS. Jakou má pak ten motor ?ivotnost? Asi del?í ne? canyon.
-
godzi: ne turbo, ale biturbo! Penez ma dost, ma docela dost aut, ale taky si toho moc neuzije, protoze maka jak barevnej ve dne, v noci,...