Cagiva Club forum

CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: sejrac Středa, 30/03/2005, 00:40

Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: sejrac Středa, 30/03/2005, 00:40
Nevite nekdo, k cemu je dorba dira v laufu na Canyon 500? Spatas ji tam ma a rad by vedel proc?

(http://help.cagiva-club.com/dira.jpg)

(http://help.cagiva-club.com/dira1.jpg)
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: Oldin Středa, 30/03/2005, 08:05
to bude na LAMBDA sondu, co bude ?ídit optimální vst?ikování druhého a t?etího válce. :-)))
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: B?e a Středa, 30/03/2005, 08:53
Oldine, ty šprýma?i. Víš že máš pravdu. To je opravdu na lambda sondu, ale ne tu, kterou se ?ídí složení emisí ale tu kterou se emise m??í. Metodika emisních m??ení dle direktiv EU pro homologace (nemám na mysli oby?ejná m??ení emisí pro STK) vyžaduje m??ení výfukových zplodin p?ed tlumi?em. N?co podobného najdeš i na ?ad? starších aut plnicích limity EURO I vybavených tak zvanými jednocestnými katalizátory. Jestli mojemu vysv?tlení nebudete kluci v??it, pak mám p?ipravený druhý vysv?tlení. Je to díra pro opékání párk?. odšroubuješ šroub,nato?íš mašinu a vložíš párek (pr?m?r odpovídá dietním kosteleckým).Pomalu otá?íš párkem za sou?asného p?idávání plynu.Griluješ dle vlastní chuti.Jako p?ílohu m?žeš použít vyjetý olej. ?au B?e?a
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: Oldin Středa, 30/03/2005, 10:36
To já vím, že sonda m??í a n?jaký procesor pak ?ídí, to byla zkrácená a samoz?ejm? "sranda" verze. Na tu sondu mi to p?ipadalo, ale nechápal jsem pro? by byla u tak jednoduchého motoru, tak jsem to celé pojal humorn?.
Ale to, co píšeš je zajímavé.
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: spatas Čtvrtek, 31/03/2005, 14:15
panove klobouk dolu jen abychom nemuseli vyhlasit nejlepsiho bavice:-)Breto bylo to dost dobry stim parkem a co trebas bila klobasa?
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: B?e a Čtvrtek, 31/03/2005, 15:17
Špa?o, bílou klobásu Italové neznají, proto to díru ud?lali tak malou.(narozdíl od skop?ák?, který do bavorák? ud?lali díru jak letenskej tunel) Jako náhradní ?ešení m?žeš použít díru na konci vejfuku,jen to dýl trvá. A protože máš vejfuky dva,m?žeš opéct i jednu bílou pro ?echajdu. :-) ?au B?e?a
PS. To mi p?ipom?lo, když jsme si v u?ení opékali ke sva?in? párky nad autogenem a n?kdo ?ikal, že ten acetylén má negativní dopad na erekci. Jak te? s odstupem ?asu vidim, asi m?li pravdu .... :-)
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: spatas Čtvrtek, 07/04/2005, 08:08
my zas ve výhni
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: bl@de Čtvrtek, 07/04/2005, 19:10
Zdarec do CC.Mám dotaz.Nejsem dvakrát spokojen jak mi canyon svítí a tak se chci zeptat jestli jste n?kdo t?eba nezkoušel jiné žárovky.Jde mi hlavn? o podkávací,dálkové jsou v poho.Co když je propojím?Utáhne to altík a získám tím n?co,nebo na m? bude každý blikat a význam to mít nebude?Díky
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: bl@de Pátek, 08/04/2005, 22:28
sorry,už jsem tady našel že se o sv?tlech mluvilo.Tady je fakt vše pot?ebné.Díky
Název: K cemu je ta dira?
Přispěvatel: spatas Pondělí, 11/04/2005, 15:39
tady je vse potrebne i nepotrebne