Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: ToKi Čtvrtek, 14/04/2005, 18:23
-
Opravovali ste uz niekto starter? Asi mi v nom vyhorela kotva. Motorka startuje velmi tazko, a po takych troch startoch je baterka v prdeli(je nova). Nemali ste niekto podobny problem? Neviete kolko stoji starter?
-
moto je cagiva canyon 500
-
Ty projevy dost souhlasí. Novej vyjde tak na 8 tis. i s montáží, údajn? se to dá nechat p?evinout a tam by cena byla tak do 2 tis. Já kupoval novej a od té doby to najelo 25 tis. a zatím to už nezlobí.
-
Já m?l podobný problém a nakonec to bylo zapalování,stálo asi 3000korun.
-
baterka se ti muze vybijet taky tim ze je nekde chycena kostra zkus projit vechny kabely a zkontolovat je,napriklad sejracov to zlobilo taky a mel urezlej kabel vzadu pod plastama jak je plotna na kufr byl to kabel od regulatoru napeti.zdar
-
Dost casto sa starter ani nepohne a zaujime je na tom to , ze mi ani nepoklesne napatie, ani nezoslabnu kontrolky, a ked som ho mal von, tak naprazdno tocil ako divy.
-
Jestli to t?eba nebude to relé co spíná startér, chce to po?ádn? projít. Já jsem m?l t?eba problém jen v uhlíkách, cht?lo zabrousit komutátor i uhlíky a je klid
-
V tom p?ípad? zkus ješt? sundat sedlo a podívat se na takovou válcovitou v?ci?ku - cívku drženou v gumovém úchytu - snadno p?ístupné, m?l bys to najít na první pohled - ta v?c vedle pojistek. Vstupuje do ní takovej plastovej ?udl - zástr?ka a ta se n?kdy vibracemi povysune. Startér pak v?bec nejede. Sta?í to zasunou zp?t a je to. Problém je pak v tom, že pokud to ud?lá jednou, bude to d?lat po?ád - musíš to pak uchytit n?jakou gumi?kou.
-
Tu cievku som kontroloval, cievka mi vzdy zopina, pocut z nej cvaknutie. Premeral som ju a zopina. Napatie na startri je 12 celyh nieco volta. Mam skoncenu elektro skolu, takze som si vsetko poriadne premeral, ale teraz mam podozrenie, ze to vinutie nemusi byt celkom v poriadku, uhliky su tam nove, prvy krat som ich dal menit pred rokom a nechal som ich bymenit aj teraz, takze neviem.
To Roebuck : Vdaka za odpoved na maila. Pisal som do cagivy a ozvali sa mi z toho moto roberta : Startér stojí 8629,- CZK, máme skladem. Skusal som pisat aj nejakym dilerom do Talianska, ze co by vysiel u nich, tak som zvedavy...
TEnto piatok pojdem zo startrom za chlapikom, co sa venuje previjaniu a oprave startrov.
-
Ta cena je velmi zaujimava, kedze ty si dal za ten starter cca 8tisic s pracou
-
No je taky otázka jestli ty kontakty v cívce nejsou chycené a opálené, pak nedokážou p?es velký p?echodový odpor p?enést pot?ebný proud, na prázdno se to jevý jako vpo?ádku, doporu?uju odmontovat oba kabely a spojit je p?ímo co to ud?lá, jen takto vylou?íš chybu v cívce.
-
To som robil, ked som ju meral. Ta spinacia cievka je na 100 percent dobra. Aj som pisal, ze na startri som nameral napatie....
-
Tak potom ješt? prom??it kotvu a ostatní vynutí, m? se stalo t?eba to, že uhlíky špatn? dosedaly, teda já si tohle d?lám sám, takže je pot?eba dob?e p?ebrousit smirkem komutátor, nevím, jestli tohle d?lají v servisu, nebo sis tu vým?nu d?lal taky sám? U téhle motorky je kazdá ztráta proudu znát a pak jsou problémy. Myslím, že pokud ti tam sho?í n?jaké vynutí, poznáš to i p?i to?ení na prázdno, pop?ípad? ten chod nebude plynulí, ale bude to cukat. Já s vynutím nem?l nikdy problém, i když mi to neto?ilo, nebo málo, vždycky to bylo v uhlíkách, ne?istoty a drážky v komutátoru, volné p?ítla?né pružinky, nebo jen zaseklé uhlíky v kleci, rad?ji bych vyzkoušel co jde, než dát 8500k? t?eba zbyte?n?.
-
Som presne takeho nazoru ako ty, co sa tyka tych 8500CK(11300SK!). Starter mi robil jeden chlapik, menil mi v nom uhliky, na sustruhu mi jemne precistil komutator, spominal mi aj nieco s tymi pruzinkami. Hovoril, ze spravil co vedel a ze viac uz nevie. Dnes sa mi podarilo zohnat kontakt na firmu, co sa zaobera opravou starterov, maju nejaku stolicu, na ktorej ho vedia premerat, vedia ho previnut..... V podelok im ho mam doniest, tak som zvedavy ako to dopadne.
Zistil som, ze diler Cagivy v Taliansku mi vie dodat starter za 235 euro.
-
Tak ti držím palce. Je taky možný, že máš jen n?kde narušený izola?ní stav, ale to voltmetrem nezm??íš, ale to ur?it? víš sám. Sta?í sloupnutý lak na špatn? uloženém vynutí a je vystaráno. Ale to je v amatérských podmínkách dost náro?ná práce, to se vyplatí dát firm?. Našt?stí takových firem je dost a spraví ti to každá firma co d?lá elektromotory, tenhle startér není nic jiného.
-
drzim palce
-
vdaka, budem vas tu informovat ...
-
Takze starter som rozobral pre istotu a zisitil som, ze bol jeden uhlik zaseknuty a bola poskodena izolacia na kabliku, ktory k tomu uhliku viedol. Uhlik som rozchodil, kabel zaizoloval. Vysledok bol taky, ze starter toci naprazdno. Lenze ked som ho namontoval do motorky tak roztaca motor len velmi tazko a po chvili zacne naberat otacky, ale vzdy je to malo aby mi cagivka naskocila za studena. Asi je uz po nom. Co poviete?
-
No já nevím, m? se to chová stejn?, nap?ed zt?žka se roztá?í a pak mi to chytne bez problém?. Teda za studena, jinak je to v pohod?. T?žko radit, ale nemáš t?eba ty uhlíky už malé, oni pak už moc nedosedají a to je znát. M?l jsem s tím už problém a m?nil jsem je protože byly krátké, te? tam mám n?jaké upravené z nisana pajero, originál jsou drahé, zbyte?n?. Jinak hodn? záleží, jak je nabytá baterka, ona m?že vesele to?it, ale nechce hodit jiskru, zkus to nastartovat p?es kabely k autu a pokud chytne, není problém ve startéru, ale asi spíš v baterce, taky vlastní zkušenost. Pak se ozvi co a jak
-
Takze som kupil novy starter za 6500KC a ten uz fici ako drak. Len tukem na tlacitko startovania a canyon mi naskoci :)
-
Takze som kupil novy starter za 6500KC a ten uz fici ako drak. Len tukem na tlacitko startovania a canyon mi naskoci :)
No tak nakonec jsi to musel vyresit takhle. Je to celkem darda, ale hlavne ze to funguje...