Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Guest Pondělí, 23/06/2003, 12:16
-
Zdravím pánové,
zajímalo by m?, jaký nejni??í otá?ky jsou pro jednotlivý kvalty p?ípustný, aby to jelo a p?itom nedocházelo k podtá?ení.Zkrátka v jakých to?kách ?adíte dol?.
Díky a ?ím víc názor? tím líp
m?jte se Hajnej
-
N?kde jsem sly?el, ?e by to m?lo být tak 2500 - 3000 pro ?azení dol?. Jinak jezdím podle sluchu - ?ve to - p?e?a? nahoru - vr?ení p?ejde v jednotlivý výbuchy nebo mírn? trhne ?et?zem - za?a? dol?.
-
Ahoj,?adím podobn?, ale z p?tky na ?tyrku musím jít zhruba ve 4000 ot., ze ?ty?ky na trojku n?kde kolem 3600, proto?e p?i p?idání plynu z t?chhle otá?ek u? to docela ?kube.Zkrátka jde mi o to jestli je to v poho , nebo jestli nemám rozhozený ventily.
M?j se Hajnej
-
Canyon500: Jednicka a dvojka jdou snad temer od volnobehu, trojka neskube cca od 2500, ctyrka od 3000 a petka asi kolem 3500, na petku muzu bez skubani jet minimalne asi tak 80kou, mozna i 79kou :)
-
No, tak koukám, ?e to mám posunutý minimáln? o 300 ot. vý?.
?ím myslíte, ?e toje zp?sobený?
Zdar Hajnej
-
P?iznám se, ?e jsem v minulosti ne moc p?átelsky koukal na ve fóru prezentovanou reklamu "shell V-Power 95". No, kdy? jsem ho tuhle natankoval, pochopil jsem tu chválu - rozdíl mi p?i?el docela znát. Nejv?t?í rozdíl mi p?i?el práv? p?i malých otá?kách, kdy je chod kultivovan?j?í a motor si nechal líbit mnohem ni??í otá?ky p?ed pod?azením. Pravda je, ?e rozdíl v palivu je vykoupen rozdílem ceny 3k?/litr.. ;))
-
S tím V-powerem to souhlasí - jako malou náplast na tu vy??í cenu doporu?uji vy?ídit Shell smart kartu (litr V-poweru jsou 2 body - automapa cca 300 bod? atd. dle jejich katalogu).
Jo a taky to s tím mí? ?ere - asi o 0,2 L na 100 km.
-
Asi to opravdu nebude ?patnej benál, ale jde o to, jestli se to vyplatí?
Navíc já mám nejbli??í shellku n?jakejch 50 km od baráku.
Ale asi to vyzkou?ím.
Co myslíte, jak by ca?our zkousnul speciál, nebo n?co podobnýho, t?eba p?i cest? do Rumunska a podobnejch zemí?
-
Ahoj. Tak to m? zatím nenapadlo zkusit i kdy? jsem se setkal s tím, ?e jeden m?j známý tam omylem nalil dokonce naftu - ale nejelo mu to. Asi by to mohlo vést k problém?m se startováním a se samozápaly (zvon?ní z válce). Nevím ani jak by na to reagoval p?edstih. Nicmén? výsledek - pokud by to n?kdo zkusil - by m? taky zajímal.
Nejbli??í Shellku mám tak 20 km a rozdíl na litru je cca 3,-, tak?e finan?n? se to a? tak nevyplatí. Já osobn? d?lám to, ?e 1 a? 2x za rok projedu za sebou tak 3 nádr?e tím powerem (údajn? to odstra?uje karbon a proma?e válec, a jinak jezdím na normální - beru to jako sou?ást údr?by.
-
Cus, ja myslim ze ten special zkousne uplne v pohode, akorat to mozna bude chtit se vyhnout vysokym otackam, kde by mohl klepat, ale jinak si myslim ze "bezny uzivatel" rozdil mezi 91 a 95 nepozna :). V navodu na Felicii mam ze auto ma predepsanych 95oktanu ale muze i 91 kdyz se nebude jezdit ve vysokych otackach... Akorat by me zajimalo proc je v prirucce napsano ze se nesmi jezdit na olovnaty palivo, protoze jestli?e ka?our nemá katalizátor (pokud vím) tak by nem?l bejt problém...
-
Všimnul sem si jedny veci.Jak mate na vicku bandy napsano 95 ONLY tak tyhle nalepky se zacali pouzivat nekdy kolem roku 95 nebo nejak tak a motory predtim nebyli zas tak odliny konstrukce jako po roce 95.A kvalita benzinu se podle me taky zlepsila.Dulezity spis je aby to nebyl olovnatej benin,kterej se u nas stejne neprodava,protoze olovnatej special nahradil Nautral 91 nebo special s prisadou ho??íku misto olova.Já tedy tankuju Shall V-Power 95,ale to jen proto,ze jezdim na Kladne kolem Shallky do skoly kazdej den.A dneska kdy stoji natural 95 29,90-30,90kc a ja beru tenhle shall za 31,90 love,tak to za to stoji.Min to klepe na volnobeh...
-
Je to snadný, pokud to za?ne ?kubat, je to málo. Pokud vím, tak to ?kube zhruba pod 4 tis. Zále?í taky na benzínu-?ím lep?í, tím to snese ni??í otá?ky.
-
Mám jinou fintu,vym?nil jsem zadní gumu za 130/80-17.Na 4. jezdím od 50km/h.Dále jsem si nechal u nás v servisu vymenit jehlu, pružinu šoup?te a trysku(n?co jako 1.Dynojet) a líp to tahá odspodu.Ješt? mi nabídli zv?tšení pr?m?ru hrdla sání, to nechám p?es zimu a uvidíme.(Jurský park 98).
-
no jo ale me kdyz tam dam sheel w-power tak to jede lepe od min otacek ale zase se da spatne vytacet pres 7000ot/min! cim to muze byt¨? mam pul roku starou motku najeto 3500km takze motorem to neni! jaka je u vas maximalka? u me 155km/h
-
já na canyonoj jel nejvíc skoro 180, ale to jsem si sklopil zadní stupa?ky a sed?l jsem na míst? spolujezdce abych si mohl líp zalehnout. Protože jsem tak n?jak p?erostlej.
-
to sami ja mam 190cm a je tam veliky odpor vzduchu! :-(
-
Tak to jsme na tom podobn?, já mám 196 cm. JO je fatk, že když jsem v lét? pov?sil bundu na v?šák, tak byla totáln? celá zaplácaná od much. Hm, když je n?kdo velkej, tak si nesmí koupit canyona :)
-
Já jsem asi kapitola sama pro sebe, Godzi m?že vypráv?t (máš babu :) ) Max jsem jel 190Km/h, do 170km/h se dostanu skoro všude na rovin? a když je dobrá konstelace hv?zd (a kopec dol? + vítr v zádech) tak to jde i víc, ale je to už 7000-8000ot. a je to moc. Takže jen chvilku a pak udržuju na dálnici stálou rychlost 150-160km/h
-
maximálka 160 by nevadila,horší je jízda se spolujezdcem :(
-
Jo se spolujezdcem už to nejede v?bec. Jsem rád, když z ní dostanu 140km/h. Protože to mám zp?evodované do rychla (menší rozeta), tak to pak skoro nejede. Do te? jsem jezdil v?tšinou sám, tak jsem to ne?ešil, ale letos to asi vrátím k továrnímu stavu.
-
nerikej ze uz nebudes jezdit sam--bych od tebe mozna mol odkoupit tu rozetu jelikoz ja zas pro zmenu to zas vypada jezdit sam bohuzel budu muset. :-(
-
aspo? se po?ádn? svezeš a nikdo ti do toho nebude kecat!!!
-
od jiste doby si do toho kecat nenechavam uz jsme dospel:-)
-
od jiste doby si do toho kecat nenechavam uz jsme dospel:-)
jo, a od který prosímt?, že jsem si ješt? nevšim :lol:
-
Uz je to dlouho:-)
-
Tak to jsme na tom podobn?, já mám 196 cm. JO je fatk, že když jsem v lét? pov?sil bundu na v?šák, tak byla totáln? celá zaplácaná od much. Hm, když je n?kdo velkej, tak si nesmí koupit canyona :)
Mouchy sou hnus ale ty nachytas na kazde motorce! ;) a vyska mi moc nevadi krome toho odporu zase je tam vpohode posez neboli me z toho zada....
-
dovolím si nesouhlasit. :P
Zahmyzenost oble?ení závisí na tvaru kapotáže, která v p?ípad? canyona není moc ú?iná. Na fazerovi jsem moc zahmyzenej nebyl a na tolovi snad taky nééé. No uvidíme.:D