Cagiva Club forum
Moto => Tipy a triky => Téma založeno: mildah Pátek, 29/07/2005, 21:41
-
Každá rada drahá(dobrá). V dubnu 2004 jsem si koupil nového canyona 500. Do dnešního dne jsem najezdil 14000 km. Používám moto pro cesty do práce i v zim?.(Do teploty 5°C).Zajímalo by m?, jaká je životnost sady. V sou?asné dob? je ?et?z na konci sil. Prohyb, 2,5cm, který udává výrobce je nyní 8cm.(zadní kolo na doraz). ?et?z se za?al natahovat po zim?(cca8500km). Zajímalo by m?, jestli je to v po?ádku, nebo jsem n?co z oral. ?et?z mažu sprejem Castrol. Motorka stojí p?es zimu v díln?, ve které se ob?as p?es zimu topilo. Máte n?jaké zkušenosti a m?žete poradit? Nepat?ím mezi domácí opravá?e. Porucha=servis! Dík
-
Já jsem na novém Canyonu a ?et?zové sad? najel jen 8 tis km. Myslím že je to v po?ádku. Prodejce m? ?ekl, že životnost ?et?zové sady je 8 až 10 tis. Jsou tu ale lidi, kte?í najeli 20 a více. Asi záleží nejen na stylu jízdy, ale taky na tom, jakou ?et?zovku výrobce použil. Jinak doporu?uju p?i vým?n? nekupovat origoš sadu-stojí asi 10 000.-, ale koupit druhovýrobu. Vyšla mi z ?et?zem ?Z - oby?ejný ne o kroužek- na 2 200,-. Dále mám vyzkoušeno, že je lepší dát spojku aby šel ?et?z sundat a místo spreje ho vyvá?et v p?ípravku Denicol. ?et?z je perfektn? ošet?en, a lh?ty kdy je t?eba ho vyvá?et se podstatn? prodlouží (oproti nutnosti st?íkat sprejem). Najel jsem na jedno vyva?ení asi 1200 km-podle po?así. Nutno vyzkoušet...
-
Mikusak:
Možná by nebylo od v?ci, kdyby jsi si trochu pohrál a ud?lal celkový postup vyva?ení, v?etn? sundání.... pro ty, co se porucha=servis... mohlo by je to zajímat... :o)
-
Pokud myslíš z fotkama a tak, tak bohužel to není možné, Cagivu již nevlastním. Na mašin? mám op?t O kroužek který nemá spojku a nejde sundat. Zbývá mi tedy pouze Spray.
Postup je prostý: Tam kde jde sundat ?et?z, se sundá a vypere v benzínu. Pozor Jen oby?ejný ?et?z-O a X kroužky se nesm?jí prát v benzínu ani vyvá?et. Potom se sto?í a položí do plechovky z vyva?ovací pastou. Celé se to dá na va?i?. ?et?z se postupn? ze vzr?stající teplotou propadá ke dnu. Když je celý pono?ený, nechá se va?it ješt? asi 5 min. Po té se to odstaví z va?i?e a ?et?z zav?síme nad plechovku a nechá se odkapat a zchladnout. To je vše p?átelé. Na 1000 až 1500 km je pokoj.
Kvalita promazání je nesrovnatelná. Plechovka pasty stojí asi tolik co jeden spray-vydrží 2 až 3 sezóny.
-
good postup.... takhle jsem to myslel! :o)
-
Životnos? re?aze 14000km, zvláš? ak sa jazdí aj v zime je v pohode. Mne vydržala originál re?az cca 20 000km, predtým som ale pri 10000 km menil malé re?azové kolie?ko. Potom som tam dal z obavami ?Z O krúžkovú, ale obavy sa nepotvrdily, mám na nej ?alších 11 km, a ešte stále nemá tendenciu nabieha? na zuby rozety. Spojovací ?lánok s pružnou poistkou zásadne neodporú?am, pri jazde vo výšsích rýclostiach sa vplyvom odstredivej sily roztvárajú ramená poistky a dochádza k uvo??ovaniu. Mne sa to stalo po 2500 km, ešte že som to v?as zaregistroval. Treba jednozna?ne použi? zalisovávaciu spojku, alebo ak niekto trvá na možnosti rozpájania re?aze, tak treba použi? zahnutý pliešok, ktorým sa spojka stiahne, aby sa neroztvárala, tak to robia motokrosári a enduristi.
-
K predošlému môjmu príspevku, pardón myslel som 11000km, nie 11km.
-
ahojda dlouho jsem se tady neobjevil ale doporucuju retezovku did me zatim drzi a je to v pohode ta puvodni origoska mi najezdila asi 18tis ale bylo to uz hodne nahovno takze hura na to.
-
Originální jsem m?nil ve 33 tis., kdy byla nerovnom?rn? vytahaná, ale na zadním kole bylo dost místa k napínání. Te? mám ?et?z IRIS - najeto 7 tis. - od za?átku se projevuje chrast?ním p?i jízd? a už te? je nerovnom?rn? vytahaný - je zajímavý, že v servisu mi ho tam dali p?esto, že jsem cht?l DID. Taky se musí napínat ?ast?ji než ten p?vodní a zdá se mi jako by byl d?laný na jiné trošku širší rozety.
-
Originální jsem m?nil ve 33 tis., kdy byla nerovnom?rn? vytahaná, ale na zadním kole bylo dost místa k napínání. Te? mám ?et?z IRIS - najeto 7 tis. - od za?átku se projevuje chrast?ním p?i jízd? a už te? je nerovnom?rn? vytahaný - je zajímavý, že v servisu mi ho tam dali p?esto, že jsem cht?l DID. Taky se musí napínat ?ast?ji než ten p?vodní a zdá se mi jako by byl d?laný na jiné trošku širší rozety.
Ja jsem taky jezdil IRIS a opravdu to neni zadna slava. Taky mi pripadlo, ze je trosku "vetsi". Ale hlavne jsem skoro porad napinal. Po 10 tis. byl totalne mrtvej. Pak jsem tam dal zase IRIS a zase to samy.... D.I.D. jsou asi lepsi drzaky.