Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Oldin Úterý, 06/09/2005, 11:31
-
Pora?te. Mám na pá?ce p?ední brzdy velmi krátký a dost tvrdý chod, zabírá už tak v první ?tvrtin? dráhy. Vše funguje dob?e, brzdí to parádn?, neblokuje se to, ale blb? se po tom šahá.
Nedávná vým?na kapaliny to neovlivnila, i když po vým?n? to bylo chvíli o dost lepší, jenže to to bylo celé špatn? odvzdušn?né. Pak to zabíralo tak v 1/2, ale ?asem to zase "ztvrdlo".
Nenapadá vás n?koho, ?ím to je ?
-
No, pokud je to tak jak píšeš- jako že jo- tak by to mohlo bejt n?kte v pump? a nebo ve vále?cích.
Jo Oldo, dal si tam DOT 4?
-
No me to fungovalo tak jak popisujes Oldine. Zaber hned z kraje me vyhovuje a tak jsem to neresil. Takze ti neporadim. A sahnout sejne musis vzdycky az na kraj .).
-
DOT4 jsem dal.
To já vím, že sáhnout musím až na kraj, ale víc se mi líbilo, když zabrat ?lov?k musel až když m?l více ohnuté a zaklesnuté prsty (možná je mám krátké, :-)) ), bude to asi individuální pocit pro bržd?ní. Vypadá to tedy, že je to v po?ádku, jen m? udivilo, že se to zm?nilo.
P?esto díky za reakce, ?us.
-
Bu? rád. M? to po vým?n? kapaliny ud?lalo opak. Zabíralo to od poloviny a i když to brzdilo dob?e, dalo se to promá?knout až k ?idítk?m. Odvzdušnit to už také nešlo-nikde žádný vzduch. Musel jsem si ud?lat štolování do pá?ky-(možná jsi si toho všimnul), aby to bralo práv? tak jak píšeš ve 1/3 chodu. Na to si zvykneš.
-
na to tvoje štelování si vzpomínám, škoda že nejde žádné ud?lat opa?n?. No zvykám si, je to ale divný, že to 800km bylo dobrý a te? se ten chod zkrátil. P?ed vým?nou ale takový už taky byl, prost? to je tvrdý hned zkraje.
-
Oldine zkus jeste odmontovat brzdove teleso,vytahni desticky.Ocisti brzdove pisty necin mekkym,hlavne pod prachovyma gumickama.Po ocisteni pistky lehce postrikej pod prachovkama MD sprejem,WD 40 nebo silikonovym olejem.Pak vem brzdic do ruky a opatrne oba pistka palci zatlac.Pak radeji nasad desticky po pripade to nasad na kotouc aby ti pistky nevyskocily ven a napumpuj brzdu..Pumpovani zopakuj nekolikrat ,aby se rozchodilypistky,pricemz se uvolni usazeninyna pistcich.Melo by to pak slapat s o neco delsim chodem brz.packy.Ono ted ti to nepribrzduje,ale pistky se nevtahuji po odbrzdeni dostatecne dovntr brzdice.Tato udrzba mozna nebude ze zacatku hned moc znatelna.ale casem se to rozchodi.P.S. NISSINy nemaji jen CAGIVY.
-
No opatrn? s tím. Ono je pak problém dostat dokonale vzduch pry?. Bylo m? ?e?eno, že v servisech to d?lají tak, že to zezdola osávají a naho?e sou?asn? lijou kapalinu. Jedin? tak se to dokonale odvzdušní. Já jsem to práv? bez toho (ani v servisu-kde to nem?li) nemohl už lépe odvzdušnit a musel d?lat to štolování.
-
to muscus:
díky za obšírnou radu, jak budu d?lat údržbu, tak to zkusím rozebrat.
to mikusak:
m?l jsem s tím nejd?ív taky problémy, ale pak se nám to ve 2 lidech povedlo odvzdušnit dob?e.
-
Já mám ten samej problém jak Mik, zabírá tak v 1/3 ale jde promá?knout až k ?idítku, nechal jsem vym?nit i brzdovej válec s t?sn?ním, ze za?átku to bylo mnohem lepší, ale b?hem 20km, se to vrátilo (sice je to trochu lepší), ale po?ád si sk?ípu prsty. Dám pancé?ák až budou money a když to nepom?že, tak dám štelovatelnou pá?ku (cena je stejná - pá?ka~panc.hadice)
-
M? to zatím brzdí dopohody, ale chystám se p?es zimu na vým?nu desti?ek, tak uvidíme, k jakým dojde zm?nám...
-
Hlavn? nedávej jiný než originál Nissin, nebo lepší, ale hlavn? Nissin, neeee Ferodo
-
Dík za radu... dobrý v?d?t!
-
V 15tis. km jsme koupit Ferodo, a stojej za h...no, Te? mám najeto 29tis. a koupil jsem Nissin, ale ne klasiku, ale o trochu lepší,... super. Jen cena je dražší - normál 730,- p?edek, lepší 1100,-
-
Jaké je p?esné ozna?ení t?ch lepších??? A kde se dají koupit na netu?
-
Koupil jsem je v Janov? u Litomyšle (servis Honda-dávám tam pokaždé Canyona), tak jsem si je tam objednal a druhý den je m?li. Na da?ovém dokladu mám napsáno Nissin 2P-220 ST a cena je 1090,- v? DPH Otázkou z?stává, jaké máš desti?ky, jestli ze 600 nebo 500, já má r.v. 99 objem 497cm3 a mám vp?edu desky ze 600 a na zadku z 500. Ze 600 jsou v?tší a maj jinej tvar
-
Tak já mám r.v. 2000, tak snad už ty 500
-
Ja jsem zvolil desticky SBS, je to takovej stred. A byl jsem s nimi dost spokojen, Nissin me prisel dost drahej.
http://www.dkracing.cz/produkty/SBS/SBS.HTM
-
Kouknete se sem do zalozky catalogue/motorcykles....tam si zadate znacku a typ motorky a vyhodi vam to rozmery i s obrazkem 1:1 http://www.sbs.dk/
-
Kluci na to nespoléhejte. M? vybrali podle typu motorky a roku výroby dle katalogu a byly úpln? jiný. I když mám CC 500 rv2000, tak mám vep?edu brzdu z 600ky, tzn tu v?tší. Takže lépe tak, jak jsem to pak ud?lal - jednu vyndat a vzít jí sebou do krámu.
-
To bude nejlepší, vezmu jednu sebou.... jistota je kulomet :o)
-
Taky brzdím SBSkama a jsem naprosto spokojenej. Mám je tedy na zadní brzd?.
-
uvidíme, kolik se mi bude chtít investovat... respektive, kolik bude chechták? :o))) ale p?es zimu to budu muset dát dokupy :o)
-
mam ferodo=zrouty kotouce ale jsou levny a brzdi dobre takze spokojenost.
-
K te p?ední brzd?, když sem mn?nil brzdovku tak to nešlo za boha odvzdušnit- do p?lky pá?ky nic a pružila až na plyn. V zoufalství sem odmontoval celej t?men mezi desti?ky dal kus n??eho (místo kotou?e) a odvzušn?ní to bylo raz dva a brzdí to jako d?ív
-
eeeee zapom?l sem napsat že seten t?men musí zvednout co nejvejš
-
koukám ti doma ?ikaj blesku že jo?
-
No po?kejte, až to budu m?nit já... to se nasm?jeme... :o)))
-
Taky jsem m?nil, desky asi 550 k? a jsou celkem fajn, ale už si nevzpomenu zna?ku. To odvzdušn?ní je docela maka?ka, ale p?i troše trp?livosti se to poda?í a ta m?kost brzdy je daná hlavn? po?tem bublinek v kapalin? a ta se taky provozem m?že m?nit, takže ?ím je to tvrdší, tím je to líp odvzdušn?né, ty pístky je dobré ošet?it tak jak je víše popsáno, ale myslím, že to ten záb?r až tak neovlivní, no a m?že se stát, že brzda m?kne i stárnutím gumových hadic, nebo lehkou net?sností, ale to se pak ztrácí i kapalina.
-
Jasn?! Chce to bu? podtlak, anebo dostat brzdu nad pá?ku. Protože bublinky mrchy soupají v kapalin? vzh?ru...
-
koukám ti doma ?ikaj blesku že jo?
Co to má znamenat Godzi? Nekdo se snazi snad poradit ne?
-
Tak panove jdu an to taky sme to posrala le poprve se mi to povedlo
-
Doporu?uji dát pancé?ovou hadici, vyjde i s koncovkama na 760,- K? + desti?ky Nissin 2P220ST 1090,- K? a je po problému se sk?ípáním prst? a horším bržd?ní,... Te? to brzdí úpln? super, jsem dokonce zjistil, že mám špatn? utažený ?idítka, trochu se mi pooto?ili dop?edu... (dotáhl jsem je znovu imbusem)
-
Ahoj
Taky mám na p?edku desti?kyNissin ale ted chci koupit EBC jsou m?k?í a šet?í kotou?. Nemáte s nimi n?kdo sku?enost. Cena je 550k? http://www.ebc.cz/
M?jte se
-
Taky budu m?nit... myslel jsem, že jen p?ední, ale dneska p?i výlet? na Solárku v Beskydech jsem sjížd?l dol? na neutrál a jen p?ibrž?oval zadní a dole šla zadní brzda zni?eho nic sráááát... teda, p?estala fungovat.... Ješt? jsem moc nekoukal ?ím to, ale nejd?ív nefungovala v?bec a než jsem dojel do rodné vísky, tak za?la trochu brzdit, ale rozdíl je znatelný...
-
S mými nissiny jsem spokojen ,mám ješt? origošky.Nevíte náhodou jaké typové ozna?ení mají originály?Kolik vám vydržely?Dík
-
asi tak no zatim vse original.... :-)
-
M? první desti?ky vydržely 15.000km (m?nil jsem p?edek i zadek), druhé Ferroda (p?edek i zadek) 16.000km, zadek je po?ád ješt? dobrej. Typ desti?ek ti nikdo ne?ekne, každej tam má jinej, asi tam dávali co se jim zacht?lo :)
-
jde o to jak clovek jezdi.. kdy nekdo brzda plyn takj ot je tezke!: -) jinak agresivni jizda na Canyonu nic moc al ejde to lepsi nez na 350 Jawa ! :-D
-
Musí se to jen um?t :), te? je to už trochu lepší s tužším olejem v p?edních vidlicích