Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Barbucha Čtvrtek, 15/09/2005, 19:43
-
zdar. kdyz se mi motor vic ohreje pri stani nebo popojizdeni w kolone apod., zacina mi wolnobeh sam utikat do wysokych otacek- az pres 3t, pak pomalu zas klesa. korekce wolnobehu rucnim stelowanim wlewo na to nema moc welky wliw. mam podezreni na zasrany karbec. nemate nekdo podobnou zkusenost, nebo lek? dik
-
vy?istit karbec.
-
netesnos? medzi karbecom a hlavou motora, trhlina v sacom gumovom potrubí, možno zle nastavená vo?nobežná zmes - príliš chudobná, reguluje sa to zle prístupnou skrutkou v prednej ?asti karburátora zo spodu, ale pozor pootá?a? ve?mi citlivo vždy iba o pár stup?ov, lebo je to ve?mi citlivé a mohlo by sa sta?, ak by si to prehnal, že by si to nenaštartoval. Ke? tú skrutku za?ahuješ, tak sa zmes obohacuje. Tú netesnos? gumového potrubia medzi hlavou a karbecou zistíš tak, že pri chode motora na vo?nobeh, omotáš handru namo?enú v benzíne okolo potrubia a spojov , a ke? tam je netesnos? , tak sa ti zmení chod motora.
-
Tak net?sností gumové p?íruby mezi karbecem a válcem to nebylo i když to na ní vypadalo... mno, tak už zbývá vy?išt?ní karbece, do ?ehož se mi doma v garáži moc nechce...
Máte n?kdo zkušenost s ?išt?ním karburátoru?? Ur?it? by to pak stálo za to umístit do sekce "Zkušenosti"
Díky, Barb.
-
Ja to delal ale nemam k tomu fotky.
-
Hele chlapi n?jak mi to poslední dobou chcípá p?i volnob?hu. Musel jsem volnob?žné otá?ky vytáhnout na 2000 a takhle se zatím drží. Na kolika to máte vy?
-
ja mam kolemm 1700-1800 za minutu... ale je lepsi okolo 2000 aspon to ma lepsi beh... pri nizkych ten jednovalec nejak divne brumla...
-
studená 1500 - 1600, po zah?átí 1800
-
to ti ale potom neutahne jednicku na volnobeh ne?
-
že by to po za?azení 1ky za studena chcíplo se mi nevybavuje, takže se budeme muset zeptat StanleyhoM, který je te? majitelem mojí ka?onky
-
myslim ze kdyz zaradis jednicku a rozjedes se tak ti to neutahne rychlost na volnobeh...
-
Tak rozjížd?t se na jedni?ku bez p?idání plynu, to praktikuju jen u dieslu ve služební filet?... ale na motorce? No, ješt? m? to popravd? ani nenapadlo a zkoušet to asi nebudu... ale k t?m otá?kám... M? to ješt? p?ed opravou startéru taky ob?as chcíplo p?i nižších otá?kách, zvedl jsem je t?sn? pod 2t (za studena 1600)p?i volnob?hu a níž už jsem je nedával... Te? to budu asi p?eštelovávat, nebo? jsem nechal vyladit ventily a vy?istit karbec, tak asi bude n?jaká zm?na... Snad k lepšímu
-
Me to jde mam odzkouseno.
To Oldin:nemas nejakej kontakt na stanleyho m kuli tomu srazu v lete?
-
nejde jenom o rozjizdeni ale kdyz pustis plyn tak aby to jelo na jednicku! aby to nechciplo! aby se dala udrezt rovnovaha!
-
JO TO DA
-
JA MAM ASI 1900 OTACEK
-
JA MAM ASI 1900 OTACEK
Já mam otá?ek p?esn? tolikhle...brrrrm brrrmmmmm :-)
-
ahoj kluci
s t?ma otá?kama je dobrý téma. Mám 1600 za stodena a 1700 - 1800 pozah?átí a je pravda že každou chvíli startuju po rozjetí protože nedám víc plynu pri rozjezdu a pak vypadám jako trouba ha,ha.
-
Také mám takové otá?ky a n?kdy se mi to také stane:|
-
no já m?l nastaveno taky n?co okolo 1500, s vytaženým cucákem to bylo skoro dva tisíce. To t?eba fazer m?l na úpln? vytaženej cucák skoro p?t a na volnob?h bez cucáku n?co kolem 1000. V-stom má cucák ?ízenej elektronicky, jelikož je to st?íka?ka. Na volnob?h má napsáho v manuálu 1180-1250 a s cucákem asi o 500 víc.
-
A co jako?
-
A co jako?
Co jako?:rolleyes:
-
Co jako? Tady se ?eší motor Cagiva :P
-
:-)
-
Možná ho znáte, možná neznáte - Kouzlo jak na snadné startování a kterak barbucha problém se samovoln? "utíkajícími" otá?kami vy?ešil... Prost? jsem za?al velmi aktivn? používat ru?ní štelování volnob?žných otá?ek (regula?ní "kole?ko" vlevo pod nádrží - Italové v?d?li, pro? ho ud?lali tak dob?e p?ístupné ;)))).
POkus stáhnu volnob?h p?i teplém motoru až na samou hranu "udržitelnosti" - tzn. cca 1500/min., je po problému - motor i když se hodn? oh?ívá (nap?. v kolonách apod.) už do otá?ek sám neutíká... Naopak pro snadné startování vyplácí se cca 3 celé otá?ky kole?kem do plusu... Pak Canyon chytá na první nato?ení (pro m? d?íve jev tém?? neznámý... chytal tak na podruhé, napot?etí).
vim, že je to z?ejm? jen ?ešení n?jaké jiné patálie (zasranej karbec? konstrukce karbecu u 600??,...) ale ?ešení je jednoduché a funguje... ;)
-
Tak to já nemusím... asi fakt bude problém n?kde jinde kámo, a nevím, jestli je rozumné to tímhle obcházet.... M? startuje za studena bez p?idání plynu na syti?... pak lehce p?idám, po asi 10 sekundách vypnu syti? a pustím plyn.... už si brblá a zah?ívá se na provozní teplotu... :)
-
Možná ho znáte, možná neznáte - Kouzlo jak na snadné startování a kterak barbucha problém se samovoln? "utíkajícími" otá?kami vy?ešil... Prost? jsem za?al velmi aktivn? používat ru?ní štelování volnob?žných otá?ek (regula?ní "kole?ko" vlevo pod nádrží - Italové v?d?li, pro? ho ud?lali tak dob?e p?ístupné ;)))).
POkus stáhnu volnob?h p?i teplém motoru až na samou hranu "udržitelnosti" - tzn. cca 1500/min., je po problému - motor i když se hodn? oh?ívá (nap?. v kolonách apod.) už do otá?ek sám neutíká... Naopak pro snadné startování vyplácí se cca 3 celé otá?ky kole?kem do plusu... Pak Canyon chytá na první nato?ení (pro m? d?íve jev tém?? neznámý... chytal tak na podruhé, napot?etí).
vim, že je to z?ejm? jen ?ešení n?jaké jiné patálie (zasranej karbec? konstrukce karbecu u 600??,...) ale ?ešení je jednoduché a funguje... ;)
Covece ja jsem to na sve 600 delal uplne stejne, vic jsem to neresil. Proste jsem kroutil kroutil a kroutil :).