Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Joe Pátek, 16/12/2005, 10:11
-
Zdravím. V septembri som kúpil Cagivu Canyon 500 (1999). Zaujímalo by ma ?i štartovanie za studena po dlhšom státí ( 3 – 4 dni) je problém tohto modelu alebo iba môjho motocykla. Pora?te mi ?o by mohlo pomôct?
Joe81@post.sk
-
dle méhonázoru je to problém motorky... když nechám ka?oura stát týden, tak nasko?í až tak po ?tvrtém proto?ení....
-
M? to startovalo po jakékoli dob? na poprvé. Pouze po celé zim? (asi 4 m?sících) tak na po 3 tí. Plný syti? - bez plynu.
-
Moje se chová stejn? jako Mikovo, po zim? se to natá?í dýl a aj to chcípne ob?as, takže startuju tak 2x, 3x ale jinak p?i b?žným provozu za studena i za tepla žádnej problém...
-
M? to startovalo taky špatn? a na vin? bylo špatný zapalování,tet startuje napoprvý
-
U m? to chodí takhle... za studena plný siti?,bez plynu... start... nasko?í.... lehce p?idávám plyn a po pár sekundách (10s)vypínám siti?.... na dvakrát....nechcípá mi to....
-
M?že být n?kolik p?í?in:
1- špatn? se?ízený karburátor nebo vytahané lanko syti?e
2- malá v?le sacích ventil? - pozná se tak, že když to skusíš nastartovat pod plynem, tak chytne, ale má tendenci zdechat - hodn? to p?ipomíná špatn? nastavený volnob?h
3- nepravidelná jiskra v?štící smrt CDI - m? to za?lo taky takhle a p?i jízd? se to chovalo OK, až to jednou zni?ehonic bylo KO
4- stará baterie - zkus ji dobýt a znovu nastartovat - pozor, m?že ji vybíjet vadný startér - tohle jsem m?l taky
5- cokoliv jinýho - je to Italka - zkus jí n?co slíbit a dej v?d?t, jestli to zabralo
-
Roebuck to sepsal hezky. Pridam si jen, ze zaklad je opravdu dobe udrzovany akumulator. Zacal bych tim.
-
Tem m?j canyon taky po 3-4 dennim stani nastartuje na az na po 2-3 pokus. Po jizde dojde k odpareni benzinu z karburatoru.Kanour ma jeste elekt.palivove ventily,takze po zapnuti zapalovani pak natece palivo do karbce.Nez to nasaje a startne je nekdy zaptrebi vice pokusu.
-
a co otocit klickem a chvilku pockat?
-
a co takhle ho zkusit roztla?it.
-
To jsem ješt? nezkoušel ...
te?, když stojí, tak ho tak jednou za 10 dní na pár minut nato?ím:
zapnu zapalování, aby se otev?ely ventily, v klidu a s rozvahou dám plný syti?,
zkontruluju chcípák, trochu se zamyslím (benzín už ur?it? natekl) a ma?kám,
musí se sice tak 3-5 vte?in proto?it, ale hned chytne a drží, za chvíli syti? na p?l
a lehce ji plynem udržuju na 1800ot, protože mám za studena hodn? nízký volnob?ch -
1400-1500, aby zah?átá m?la 1800.
Pravda je, že teplou ji musím startovat s trochou plynu, možná to budou ty ventily,
jak psal Roebuck, ale vždy spolehliv? chytla.
A že semtam zni?ehonic z dostate?ných volnob?žných otá?ek na k?ižovatce chcípne?
NO JE TO P?ECI ITALKA! - ráda p?ekvapuje rozmarností, ale jinak je na ní spoleh.
-
a co otocit klickem a chvilku pockat?
Ano, mas pravdu, to taky pomaha.
-
no vždy? to ?íkám - klí?ek a pak to chvíli protahovat :-)))
-
S tím chcípnutím na volnob?h jsem se taky už setkal... ud?lala mi to v minulé sezón? asi 2x nebo 3x. Moc jsem si z toho hlavu ned?lal... ud?lala mi to za dojezdu na sv?tla a nasko?ila p?es spojku ješt? za jízdy... což nevím, jstli jsem d?lal dob?e, ale n?jak jsem to ud?lal podv?dom?... Jinak ten pr?b?h startování mám shodný s tebou...
-
Me taky startoval vzdycky perfektne, klidne po mesici, ale bacha na dlouhy toceni starteru, volnobezka je draha :-)