Cagiva Club forum

CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Palizak Neděle, 26/01/2003, 21:59

Název: Dej informaci.
Přispěvatel: Palizak Neděle, 26/01/2003, 21:59
M?l bych n?jakou tu otáze?ku-??
Stalo se mi,ze kdy? sem p?ijí?d?l ke k?i?ovatce( bez plynu) tak me motor chcípnul.Néé, be?o sem mel!
U? se m? to stalo n?kolikrát.
Dal?í co m? vadí je ob?asný prsknutí z vejfuku,kdy? jedu voln? z kopce!
Ptal sem se v motoprodejn? a prej "jednobuchy to ob?as d?laj,?e si prsknou". To se m? nezdá,no nespokojenost!
Tak m? napadá -se?telovat v?li ventil?,p?edstih, nebo obohacení sm?si???
Je to asi divný,ale na karbci sem na?el jen jednu trysku-zespod.
Vmanuálu pí?ou,?? je tam i ?roubek(asi) na se?telováni volnob?hu-obohacení paliva.
Kde?? Snad vás Kánoysti nevopruzuju takovejma otázkama?!?
Dík Palizák.
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: roebuck Pondělí, 27/01/2003, 09:50
Ahoj.
Ten ?roubek na se?ízení volnob?hu tam opravdu je. Zkus si z tohoto serveru stáhnout p?íru?ku - je dost dobrá, k se?ízení by to m?lo sta?it - doporu?ené otá?ky volnob?hu jsou 1500/min bez syti?e - ten by je m?l trochu zvy?ovat. M? to zdechá v?t?inou p?i prud?ím pu?t?ní spojky p?i rozjezdu. Rány z výfuku ukazují spí? na karbonový usazeniny - zkus do toho dát bu? V-power 95 od Shell a projet tak 2 nádr?e - obsahuje jakýsi ?isti? nebo jako p?ísada do benzinu se dá takový ?isti? koupit - cena cca 300 - pou?ívá se i pro auta. Za pokus to stojí. Pozor u V-poweru ne 99 ale jen 95.

Jinak závadu ventil? pozná? podle toho, ?e za?nou klepat a to vytrvale - ne jedno bouchnutí.
Zatím se m?j.
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: sejrac Pondělí, 27/01/2003, 19:32
Jo to se me uz taky parkrat stalo, ze me to na krizovatce kixlo,ale stalo se to i po serieni ventilu :-(.
Jinak to prskani z vyfuku nic neni,opravdu to "rumpály" d?laj.Jestli jsi byl n?kdy na závodech supermotardu,tak tam to jsou teprve poradny rány z vejfuku!!
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: roebuck Úterý, 28/01/2003, 08:01
Já na tom mám najeto 18 tis. a zatím mi to nebouchá. Taky jsem je?t? zaslechl, ?e to m??e d?lat nedokonalé spalování - palivo ve výfuku, a to by ukazovalo na ?patnou sví?ku (myslím typov?), taky stojí za pokus p?em??it vzdálenost elektrod pro jiskru. Já mám je?t? tu p?vodní dodanou výrobcem, ale na ja?e chci m?nit za NGK.
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: Palizak Úterý, 28/01/2003, 22:34
Sví?ku mám novou. Koupil sem NGK Platinium VX a tou to není. Ur?it? pro?istím palivovej systém. Od Motulu je to Engine Cleaner,anebo ten od Shellu. Sví?ku sem kontroloval ?asto.
No u? a» je jaro,a» se dá jezdit!
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: Palizak Středa, 29/01/2003, 05:08
Kecám, je to MOTUL FUEL SYSTEM CLEAN!
Název: Dej informaci.
Přispěvatel: Topi Středa, 18/06/2003, 19:41
Je to sice trochu star?í dotaz, ale ja znám odpov?? :-)
Sly?el sem, ?e jednovalce p?i brzd?ní motorem a následném vy?azení (nebo vymá?knutí spojky) ob?as chcípnou. Je to prej neodstranitelná vada v?ech jednoválc?....