Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Mica Neděle, 24/09/2006, 13:58
-
Tak mám za sebou první víkend s Canyonem. Cht?l bych se zeptat vás zkušen?jších na optimální otá?ky motoru pro normální klasickou jízdu po silnici. Mám pocit, že ho zbyte?n? vytá?ím, ale p?i nízkých cuká.
-
Já to držím v?tšinou tak kolem 4 tisíc. Všude jinde to bu? cuká nebo vibruje :D
-
ja ho drzim co o daale od 4 je to tak optimum.
-
Já to držím v?tšinou tak kolem 4 tisíc. Všude jinde to bu? cuká nebo vibruje :D
:lol::lol::lol: tak to je p?esný :lol:
-
Tak mám za sebou první víkend s Canyonem. Cht?l bych se zeptat vás zkušen?jších na optimální otá?ky motoru pro normální klasickou jízdu po silnici. Mám pocit, že ho zbyte?n? vytá?ím, ale p?i nízkých cuká.
hlavn? za to rychle netahej když máš motor pod 3000-3500ot/min, to by za chvilku nebyl motor ale rotor... podle m? je taky nejlepší jet dlouhodob? na t?ch 4000-4500, motor je pak tichej a v klidu... ale obecn? se u canyona na?adíš snad víc než na dvoudobý 125 :lol:
-
no jo no radit se musi furt! :-) optimum je kolem 5000- 6000 to je nejvetsi tah! :-)
-
no jo no radit se musi furt! :-) optimum je kolem 5000- 6000 to je nejvetsi tah! :-)
jsem zkusil jet jednou po rovin? asi deset minut s canyonem rozto?enym na 5500ot a myslel jsem že se mi rozsko?í hlava :))
ale abych canyona jenom neurážel- d?lal jsem te? "srovnávací test" Cagiva Canyon versus Yamaha Xt660X a dopadlo to tak že na akceleraci 0-140km/h jsou na tom ob? mota úpn? nemlich a pak za?ne Canyon XTé?ku pomalu ujížd?t...
-
Já jsem teda toho svého Canyona už prodal, ale nechápu o ?em je tu ?e?. Je pravda, že pod 4000 ot to cukalo, ale nad 4000 ot nebyl žádnej problém a to až k ?ervenému poli. Jezdili jsme pln? naloženi a snažil jsem se ho držet tak do 6500 ot, krátkodob? i víc a žádné markantní vibrace se nekonaly.
-
Jezdím furt plnej a bez problemu.Trochu vibraci je normalni, jeto jednovalec.Ale jak tu bylo receno pod 4 tisice nejdu a ani to nejde.
-
Je n?jakej moc velkej nár?st spot?eby, když to držíš víc v otá?kách? Já o tomto víkendu najel cca 300 km ve dvou a spot?eba cca. 5,5-6 l/100km. Je fakt, že jsem to moc nehnal.
-
M? to žralo pln? naložené ve dvou p?i slušné jízd? cca 5,7l/100 km a p?i ostré jízd? také 7,5 l/100 km.
-
5000rpm, pod 3500 se mu to nelíbí a p?es 6000 chodím nerad. A spot?ebu mám skoro po?ád 5,5 až 6, a? za to tahám nebo jedu "vopatrn?".
-
Taháš asi málo.Ve dvou s kuframa ostrá jízda to znamená plnej a az do zlutýho nebo jizda po dalnici 160kova palba neni problem pres sedm litriku.Jen jednou jsem se dostal lehce pod sest.Ale to si musis hodne davat pozor a to me moc nebavi.Davam bacha jen na radary.:-)))
-
Jo Daniel ma ale nejakyho jinyho Canyona. :)
-
jak to myslis?:-)) Jede dobre.
-
jak to myslis?:-)) Jede dobre.
No prave proto, ze jede jak das.
-
Je n?jakej moc velkej nár?st spot?eby, když to držíš víc v otá?kách? Já o tomto víkendu najel cca 300 km ve dvou a spot?eba cca. 5,5-6 l/100km. Je fakt, že jsem to moc nehnal.
Jezdím v?tšinou ve dvou a p?es 5 Lt nejdu. V?tšinou 4,7 - 4,9. Te? o víkendu jsem byl P?erov a zp?t s manželkou cca 240 km a po tankování výpo?et 4,9l na 100 km. Jezdím maximálka 120, ale zkusil sam 160 to ale zalehlí. CC Juraska 1999.